Αποφασισμένη η BMW: Σιγά που θα φοβηθούμε τους Κινέζους

Αποφασισμένη η BMW: Σιγά που θα φοβηθούμε τους Κινέζους

Ο Jochen Goller πιστεύει ότι οι κινεζικές μάρκες δεν θα μειώσουν το μερίδιο αγοράς της BMW, λόγω των προτιμήσεων των Ευρωπαίων αγοραστών.

BMW

Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW, Jochen Goller, εμφανίζεται αισιόδοξος για τη θέση της γερμανικής μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά την έντονη δραστηριοποίηση των κινεζικών κατασκευαστών που επιχειρούν να κερδίσουν έδαφος.

Όπως δήλωσε σε βρετανικά μέσα, η BMW αναγνωρίζει την πρόοδο εταιρειών όπως η BYD, η Chery (Omoda, Jaecoo) και η Xpeng. Ωστόσο θεωρεί ότι η διείσδυσή τους στην Ευρώπη θα είναι περιορισμένη και γεμάτη προκλήσεις.

Σύμφωνα με τον Goller, η επιτυχία στην Ευρώπη δεν εξαρτάται μόνο από την τεχνολογία ή την τιμή. Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις σε τομείς όπως η ποιότητα κατασκευής, η αξιοπιστία, η πολυτέλεια και η εμπειρία ιδιοκτησίας.

«Η παράδοση, η εικόνα της μάρκας και το δίκτυο υποστήριξης είναι παράγοντες που δεν δημιουργούνται από τη μία μέρα στην άλλη», υπογράμμισε χαρακτηριστικά

BMW

Η BMW, όπως τονίζει, έχει δημιουργήσει επί δεκαετίες μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό, η οποία δεν μπορεί να υποκατασταθεί εύκολα. Μάλιστα, έκανε σύγκριση με την περίπτωση της Toyota, η οποία κατάφερε να εδραιωθεί στην Ευρώπη, χωρίς όμως να απειλήσει τις premium μάρκες, όπως η BMW.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW: Επενδύει στην κινεζική τεχνολογία για τα νέα EV της

Αντιθέτως, ώθησε τη γερμανική εταιρεία να βελτιωθεί και να εξελιχθεί. Οπότε όχι μόνο δεν έχασε σε πωλήσεις, αλλά ενίσχυσε την παρουσία της.

Ο Goller παραδέχτηκε ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές θα κερδίσουν κάποιο μερίδιο αγοράς, ειδικά στα ηλεκτρικά μοντέλα, όπου έχουν ήδη μεγάλη τεχνογνωσία. Παρόλα αυτά, δεν θεωρεί ότι θα υπάρξει μαζική στροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα κινεζικά αυτοκίνητα στο άμεσο μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 5 Series E39 έφτασε το 1.000.000 km με ίδιο μοτέρ

Διότι η ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες, όπως την ανάγκη εκτεταμένου after-sales δικτύου για σέρβις, ανταλλακτικά και εγγυήσεις. Αυστηρούς κανονισμούς για την ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων και την τεχνολογία φόρτισης. 

Το πιο δύσκολο όμως είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης και αναγνωσιμότητας. Κάτι που απαιτεί χρόνο και συνέπεια προς τους καταναλωτές για να επιτευχθεί.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube