Great Wall: Ετοιμάζει διτούρμπινο κεντρομήχανο hypercar

Great Wall: Ετοιμάζει διτούρμπινο κεντρομήχανο hypercar

Το hypercar της Great Wall Motors θα ανταγωνίζεται το Yangwang U9 και θα μπορούσε να είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει τον νέο twin-turbo 4λιτρο V8 της εταιρείας.

Great Wall

Γνωρίζουμε εδώ και μήνες ότι η Great Wall Motor πέντε χρόνια τώρα εργάζεται πάνω στην εξέλιξη ενός υβριδικού hypercar. Ένα μοντέλο που θα στέκεται ανταγωνιστικά απέναντι στη Ferrari SF90 Stradale!

Όσο κι αν οι Κινέζοι έχουν ταυτιστεί στα μάτια των δυτικών με την ηλεκτροκίνηση, όπου αποδεδειγμένα έχουν τεχνολογικό προβάδισμα, δεν περιορίζονται μόνο σε αυτήν. Έχουν παρουσία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μην ξεχνάς ότι η θερμική CLA θα φορά μοτέρ τούρμπο που εξελίσσει από κοινού η Renault με την κινεζική Geely.

Τα νέα αποκαλύφθηκαν από τον πρόεδρο της εταιρείας, Wei Jianjun, ο οποίος δημοσίευσε μια φωτογραφία στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo της Κίνας στην 35η επέτειο της Great Wall Motors (GWM).

Κινέζοι, δεν έχουν ιερό και όσιο. Τώρα θα τα βάλουν και με τη Ferrari, τη Lamborghini και τη McLaren

Great Wall

Η GWM, με έδρα τη Hebei, είναι ένας από τους παλαιότερους και μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Κίνα. Πέρυσι, παρέδωσε 1,23 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως. Το hypercar αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο μιας νεοσύστατης premium υπό-μπράντας με την ονομασία Confidence Auto.

Ενδοεταιρικά, θα τοποθετηθεί στην κορωνίδα του κινεζικού ομίλου, κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τη Yangwang της BYD, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα στην Ευρώπη.  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Great Wall Tank 100: Η κινέζικη κόπια του Suzuki Jimny

Στην καρδιά του θηρίου θα βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4,0 lt που ετοιμάζουν οι τεχνικοί της εταιρείας. Και ο οποίος μπορεί να στροφάρει έως τις 8.000 rpm. Δεν γνωρίζουμε τι νούμερα ισχύος και ροπής θα αποδίδει, αλλά ξέρουμε ότι θα αποτελεί μέρος ενός υβριδικού επαναφορτιζόμενου συστήματος μετάδοσης κίνησης. 

Great Wall

Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με άλλα plug-in hybrid μοντέλα επιδόσεων -τη McLaren Artura, τη Ferrari 296 και τη Lamborghini Temerario. Που σημαίνει ότι η συνολική ισχύς θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τα νούμερα του θερμικού κινητήρα.

Η Great Wall Motor δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ημερομηνία που θα λανσάρει το νέο της καμάρι. Αλλά το σαλόνι αυτοκινήτου της Guangzhou -ένα από τα μεγαλύτερα ετήσια ορόσημα στο κινεζικό αυτοκινητικό ημερολόγιο- θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Νοεμβρίου.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube