
Η Great Wall Motor θέλει να ανταγωνιστεί την Ferrari
Η Great Wall Motor εδώ και πέντε χρόνια εργάζεται στην εξέλιξη ενός υβριδικού σούπερκαρ, που σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια την Ferrari SF90 Stradale!


Η Great Wall Motor είναι μια κινεζική φίρμα που έχει γίνει γνωστή για τα SUV και τα pick-up της. Σήμερα λοιπόν μαθαίνουμε πως εδώ και πέντε χρόνια εργάζεται πάνω σε ένα σούπερκαρ. Τοποθετώντας τον πήχη πάρα πολύ ψηλά, μιας και θέλει να βρεθεί απέναντι στην Ferrari SF90 Stradale.
Σε συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στην κινεζική πλατφόρμα Weibo, ο διευθυντής τεχνολογίας της GWM, Wu Huixiao δήλωσε με περίσσιο θάρρος ότι το σπορ μοντέλο της εταιρείας «θα είναι καλύτερο από την Ferrari SF90 Stradale». Τόνισε μάλιστα πως η εταιρεία διαβάζει και μαθαίνει τον ανταγωνισμό. Σύμφωνα άλλωστε με αναφορές από την Κίνα, ο ίδιος ο πρόεδρος της GWM, Jack Wei, εντοπίστηκε να οδηγεί μια Ferrari SF90 Stradale, κάτι που ερμηνεύεται ως έμπρακτη μελέτη του ανταγωνισμού.
Θα μπορέσει η Great Wall Motor να ανταγωνιστεί την αίγλη, το κύρος και το ταμπεραμέντου της Ferrari; Η ερώτηση φαντάζει ρητορική!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD, νέος ηλεκτροκινητήρας που στροφάρει στις 30.000 rpm
Φυσικά, ένα τέτοιο εγχείρημα, ειδικά για έναν κατασκευαστή που δεν έχει την εμπειρία και την τεχνογνωσία στην κατασκευή αυτοκινήτων επιδόσεων μόνο εύκολο δεν είναι. Ο Wu αναγνώρισε πως υπάρχουν δυσκολίες στην παραγωγή του ανθρακονημάτινου μονοκόκ σασί, ενώ ανέφερε πως το υψηλό κόστος κατασκευής ήταν και παραμένει εμπόδιο. Κάτι που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί το μοντέλο δεν έχει αποκαλυφθεί επισήμως, παρά τα πέντε χρόνια εξέλιξης από την κινεζική φίρμα.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ο κινητήρας που θα κινεί το νέο κινεζικό σούπερκαρ παραμένει ερωτηματικό. Αν και η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα έναν twin-turbo V8 4,0 λίτρων, θεωρείται απίθανο να χρησιμοποιηθεί λόγω μεγέθους.
Πιο ρεαλιστική επιλογή φαίνεται ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο, ίσως βασισμένο στον twin-turbo V6 3.0 λίτρων που ήδη προσφέρεται στο Tank 700 Hi4-T με 523 ίππους. Ή στον ακόμα πιο δυνατό συνδυασμό των 863 ίππων του Tank 500 Hi4-Z.
Φαίνεται λοιπόν πως οι Κινέζοι, μετά την κυριαρχία τους στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης έχουν βάλει πλώρη για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Η BYD με το Yangwang U9 και η GAC με το Hyper SSR έχουν ήδη δείξει τις δυνατότητες της Κίνας στον συγκεκριμένο τομέα.
Η αλήθεια όμως είναι πως παρά τις φιλόδοξες δηλώσεις των στελεχών της GWM, ακόμη κι αν το νέο μοντέλο αποδειχθεί πιο δυνατό και προσιτό, δύσκολα θα καταφέρει να αποκτήσει το κύρος, την αίγλη και το οδηγικό ταμπεραμέντο που συνοδεύουν τα μοντέλα του Maranello.