
Οι Κινέζοι έφτιαξαν twin-turbo V8, που στροφάρει στις 8.000 rpm
Καλά τα ηλεκτρικά, αλλά οι Κινέζοι δεν αγνοούν και τα θερμικά σύνολα. Καλωσορίζουμε τον twin-turbo V8 των 4,0 lt.

Η κοινή πεποίθηση θέλει την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία να προηγείται της δυτικής στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Αυτό είναι απόλυτα σωστό, αλλά η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη δεν μπορεί να μην προσφέρει και θερμικά. Έτσι, οι Κινέζοι μόλις παρουσίασαν έναν καινούργιο twin-turbo V8.
Το θηριώδες μοτέρ αποτελεί προϊόν της Great Wall Motors (GWM) και έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Σαγκάης. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ισχύ ή τη ροπή που αποδίδει.
Η εξέλιξή του κράτησε περισσότερα από τρία χρόνια και θα φορεθεί αρχικά σε μια νέα ειδική έκδοση του Tank 300. Το σκληροτράχηλο SUV των 4,76 m που οι Κινέζοι προορίζουν εδώ και πέντε χρόνια για ανταγωνιστή του Jeep Wrangler και της Mercedes-Benz G-Class.
Οι Κινέζοι έχουν την πρωτοκαθεδρία στα ηλεκτρικά, αλλά δεν αγνοούν και τα θερμικά μοτέρ
Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι ο κόφτης επεμβαίνει στις 8.000 rpm. Και από τη στιγμή που το 4λιτρο σύνολο αποτελεί μέρος ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης, λογικά τα νούμερα ισχύος και ροπής θα είναι πολύ χορταστικό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ iCaur, κινεζική ηλεκτρική off-road μάρκα έρχεται στην Ευρώπη
Σύμφωνα με δηλώσεις των στελεχών της GWM στη Σαγκάη, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ηλεκτρικά στην πόλη και στη συνέχεια να παρέχει υψηλή απόδοση στο ταξίδι ή στη ρυμούλκηση.
Είναι βέβαια ότι το νέο μοτέρ δεν θα χρησιμοποιηθεί μόνο από το περιορισμένης έκδοσης Tank 300 Hooke που αποκαλύφθηκε στην κινεζική έκθεση. Άλλωστε, η Tank είναι off-road υπό-μπράντα της GWM με πληθώρα μοντέλων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ένα ολοκαίνουργιο κινεζικό θερμικό μοτέρ τους τελευταίους μήνες. Για την ακρίβεια, είναι η 4η. Η πρώτη ήταν με τη νέα Mercedes-Benz CLA, που θα φορά δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζίνης των 250 ίππων της Horse Powertrain.
Πρόκειται για την κοινοπραξία που έχει ιδρύσει η Renault με την κινεζική Geely. Με συμμετοχή του πετρελαϊκού ομίλου Aramco.
Ύστερα, ήταν ο 4κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας HR13, που αποδίδει 130 ίππους και 176 Nm από 1,3 lt. Θα φορεθεί στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Caterham Academy από το επόμενο έτος. Και τέλος, ένα πασπαρτού υβριδικό σύνολο που θα μετατρέπει τα ηλεκτρικά σε θερμικά.