
Ποια κινεζικά αυτοκίνητα προτιμούν οι Έλληνες;
Τα τελευταία δύο χρόνια, το τοπίο της ελληνικής αγοράς έχει αλλάξει, με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Ποια όμως είναι τα πιο καλοπουλημένα κινεζικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα για το 2025;


Αυτή τη στιγμή, η Κίνα μετρά 109 αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές από τις οποίες έχουν ξεκινήσει να δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Κατ’ επέκταση και στην Ελλάδα. Ποια όμως είναι τα κινεζικά αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο αριθμός των κινεζικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά είναι διψήφιος και οι τάσεις είναι ανοδικές.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ μέχρι τον Αύγουστο του 2025 έχουν πουληθεί πάνω από 5.500 κινεζικά αυτοκίνητα
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κίνα: Πόσες μάρκες αυτοκινήτων υπάρχουν πραγματικά και ποιοι τις κατέχουν;
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ μέχρι τον Αύγουστο του 2025 έχουν πουληθεί πάνω από 5.500 κινεζικά αυτοκίνητα. Αν συνυπολογίσουμε και τις 4.318 ταξινομήσεις του 2024 φτάνουμε κοντά στις 10.000. Η διείσδυση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία.
Με συνδυασμό προηγμένης τεχνολογίας, γενναιόδωρου εξοπλισμού και τιμολογιακής πολιτικής που απευθύνεται σε ευρύ κοινό, οι εταιρείες αυτές κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών. Ας δούμε όμως τα πέντε μοντέλα που ξεχωρίζουν:
MG ZS Max Hybrid+
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG ZS Max Hybrid+, πάρε κόσμε!
To MG ZS Max Hybrid+, μετρά 1.387 ταξινομήσεις! Στις αρχές του 2025, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία φάνηκε πως έκανε την κίνηση ματ με την έλευση του MG ZS Max Hybrid+. Όπως είχαμε γράψει στην πρώτη μας δοκιμή, οι προδιαγραφές του (φουλ υβριδικό SUV, με 197 ίππους, μεγάλους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και τιμή εκκίνησης τις €24.600) το καθιστούν ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και value for money μοντέλα της ελληνικής αγοράς. Άποψη που φαίνεται να συμμερίζονται και οι καταναλωτές μιας και είναι συνολικά το τρίτο πιο καλοπουλημένο C-SUV στη χώρα μας.
MG3 Hybrid+
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG3 Hybrid+, ικανό και θρασύ!
Από κοντά, το MG3 Hybrid+, το υβριδικό σουπερμίνι της φίρμας που μετρά 936 ταξινομήσεις. Οι προδιαγραφές του, ίδιες με του ZS Max Hybrid+. Το υβριδικό σύστημα της MG συνδυάζει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 lt με ηλεκτροκινητήρα 136 PS, αποδίδοντας συνολικά 197 ίππους και 465 Nm. Εξοπλίζεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων, μπαταρία 1,83 kWh (0,92 ωφέλιμες). Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Excite, Exclusive, Luxury) ξεκινά από €20.450.
MG ZS
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG ZS 1.0T MT 111 PS
Το βάθρο συμπληρώνει ένα ακόμα μοντέλο της MG. To ZS, το B-SUV της φίρμας με 787 πωλήσεις. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα μοντέλα που έφερε η εταιρεία στην ελληνική αγορά και κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού χάρη στους χώρους, την πρακτικότητα, την ποιότητα και την υψηλή σχέση τιμής-αξίας.
H τιμή εκκίνησης ορίζεται στις €18.950 στη βασική έκδοση Exclusive με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 106 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο.
BYD Dolphin
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Dolphin, ζήτημα τιμής
Στην τέταρτη θέση βλέπουμε το BYD Dolphin, το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο χάτσμπακ του κινεζικού κολοσσού. Ξέχωρα από τις 502 ταξινομήσεις που έχει πετύχει το 2025 είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα ηλεκτρικά μοντέλα της ελληνικής αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Comfort και Design), με την προηγμένη Blade Battery 60,4 kWh να εξασφαλίζει αυτονομία 427 km. To Dolphin ξεκινά από €28.990. Με την κρατική επιδότηση και το Electric Bonus της BYD (€2.000), η τιμή του πέφτει στις €23.990.
BYD Atto 3
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Atto 3 MY2025, αναβάθμιση στα σημεία
Το πέμπτο πιο καλοπουλημένο κινεζικό αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς είναι το BYD Atto 3. Το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα, διατηρώντας το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και τους χώρους. Όπως και στην περίπτωση του Dolphin, το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Comfort και Design) και με τον ίδιο συσσωρευτή που του επιτρέπει να κινηθεί ηλεκτρικά για 420 km. H αρχική του τιμή ξεκινά από €37.990. Το Electric Bonus της BYD (€4.000) και η κρατική επιδότηση διαμορφώνουν την τιμή τους στις €30.990.
Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια τα κινεζικά αυτοκίνητα έχουν καταφέρει να βρουν έρεισμα στην ελληνική αγορά καθώς πέρα από τα value-for-money υβριδικά της MG και τα τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά της BYD κι άλλα brand όπως οι Lynk & Co, Chery και Geely έχουν αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην ελληνική αγορά. Σε κάθε περίπτωση, οι κατασκευαστές από την Κίνα δείχνουν πως αποτελούν έναν υπολοφίσιμο αντίπαλο. Αν καταφέρουν να καθιεωρωθούν θα εξαρτηθεί από πολλόυς παράγοντες. Όπως η επάρκεια ανταλλακτικών και οι afrer sales υπηρεσίες...