node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.

node/39724
Herbert Diess driving the VW  ID.3

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Ο Herbert Diess πήγε διακοπές στην Ιταλία. Κι επειδή η VW δεν φτιάχνει ιδιωτικά τζετ για να προμοτάρει, επέλεξε το ID.3 για να δείξει πως είναι φτιαγμένο για όλους.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Φυσικά και επρόκειτο για μια καλά ενορχηστρωμένη και πρωτότυπη επικοινωνία από το μεγάλο αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας. Ο Herbert Diess, No 1 στον Όμιλο Volkswagen, πάει διακοπές. Άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, όπως ο οποιοσδήποτε. Και τι διακοπές! Εκπαιδευτικές!

Ο Diess μάλιστα έσπευσε να το κάνει γνωστό με μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο Linkedin, με αυτόν και την κόρη του πριν φύγει για διακοπές στην Ιταλία. Δεν διάλεξε λοιπόν αεροπλάνο, καθώς -όπως, λέει έκανε παράκαμψη στο Μόναχο για να παραλάβει ένα ID.3. Μια ευκαιρία για το μεγάλο αφεντικό να δοκιμάσει το κόμπακτ EV του Wolfsburg για δύο εβδομάδες και να σχηματίσει ακριβέστερη άποψη σχετικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση και με πραγματική χρήση. Οι μηχανικοί βέβαια, για 15 ημέρες μάλλον θα σταυροκοποιούνται και θα προσεύχονται να μην του μείνει αμανάτι, καθώς η εξέλιξη του ID.3 αντιμετώπισε πλείστες όσες δυσκολίες, ειδικά με τα πολλά θέματα που προέκυψαν με το λογισμικό του.

Herbert Diess and his daughter

«Μου είπαν ότι αυτό θα έκανε μερικούς συναδέλφους στο τμήμα Volkswagen Passenger Cars νευρικούς, καθώς θα δοκίμαζα προσωπικά το αυτοκίνητο για δύο εβδομάδες. Προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός: Η ομάδα γύρω από τον Thomas Ulbrich (σ.σ. επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης της VW) έκανε καλή δουλειά, το ID.3 έκανε πολύ καλή εντύπωση σε όλες τις οδικές δοκιμές και πήρε καλές βαθμολογίες. Θα είναι υπέροχο! Τα δεδομένα του ταξιδιού μου καταγράφονται και αξιολογούνται. Αυτό βοηθά στην παράδοση του καλύτερου δυνατού οχήματος στους πελάτες. Φυσικά, θα μοιραστώ μαζί σας λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας μου, εδώ στο LinkedIn. Θα δω επίσης πόσο έχει προχωρήσει η υποδομή φόρτισης. Λοιπόν, φύγαμε! Πηγαίνετε διακοπές ηλεκτρικά!».

node/39706
\Volkswagen Touareg V8 TDI

Volkswagen: Το τέλος του V8 TDI

Το Touareg ετοιμάζεται να εγκαταλείψει τον V8 TDI, κινητήρα που πρόσφατα λανσάρισε με την γκάμα του. Αντ’ αυτού, η Volkswagen προκρίνει το plug-in hybrid.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Το τέλος του V8 TDI

Η Volkswagen θα αποσύρει σύντομα τον κινητήρα V8 TDI από την γκάμα του Touareg. Το Wolfsburg μόλις λανσάρισε στη Γερμανία μια ειδική έκδοση με την ονομασία «V8 Last Edition», κύκνειο άσμα για το 8κύλινδρο μοτέρ, που περιορίζεται σε 400 κομμάτια και οποία θα είναι εμπορικά διαθέσιμη τις επόμενες ημέρες.

Το παράδοξο είναι ότι ο V8 TDI είχε πορεία διάττοντος αστέρα κάτω από το καπό της τρίτης γενιάς του Touareg! Γιατί; Διότι έγινε μέλος της γκάμας του μεγάλου γερμανικού SUV μόλις το 2019. Εκείνη την εποχή, πράγματι εξεπλάγημεν που είδαμε την επιστροφή μιας τέτοιας επιλογής, καθώς θεωρούσαμε ότι το Dieselgate την είχε βάλει ήδη στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας και απορήσαμε με το «θάρρος» της VW. Και η απορία μας δεν προκλήθηκε μόνο λόγω του Diesegate, αλλά και από το γεγονός ότι οι κατασκευαστές βρίσκονταν (και βρίσκονται) σε τροχιά εκλογίκευσης στην γκάμα τους, καταργώντας μοντέλα με χαμηλές πωλήσεις.

VW V8 TDI engine

Προς υπενθύμιση, το μοτέρ V8 TDI έχει χωρητικότητα τεσσάρων λίτρων και αποδίδει 421 άλογα και την τερατώδη ροπή των 900 Nm. Παρότι ντίζελ, κάθε άλλο παρά αβανταδόρικο είναι σε επίπεδο ρύπων, καθώς ανάλογα με τον εξοπλισμό του Touareg εκπέμπει CO2 από 242 μέχρι 260 g/km! Όσο και το βενζινοκίνητο μοτέρ V6 των 340 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI 286 PS

Βέβαια, το τέλος του V8 TDI δεν θα σημάνει και το τέλος του ντίζελ για το Touareg, καθώς στην γκάμα του παραμένει ο V6 3.0 TDI με τις δύο εκδοχές ισχύος: 231 και 286 άλογα. Στη θέση του V8, η Volkswagen σκοπεύει να τοποθετήσει μια νέα έκδοση του μεγάλου SUV της, το Touareg R. Η ναυαρχίδα της γκάμας θα φορά βενζινοκίνητο υβριδικό πακέτο με συνδυαστική απόδοση 462 PS. Μάλιστα, χάρη στην μπαταρία των 14,1 kWh, θα μπορεί να διανύσει κάμποσες δεκάδες χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά… Οπότε δεν θα χρεώνεται και με τέλη κυκλοφορίας…