node/38264

Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Τρεις σπορ εκδόσεις της όγδοης γενιάς του Golf με βενζίνη, πετρέλαιο και υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα το νέο Golf GTI όγδοης γενιάς, μαζί με το πετρελαιοκίνητο Golf GTD και το υβριδικό Golf GTE, τα οποία θα κάνουν πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα.

Εμφανισιακά, τα τρία σπορ χάτσμπακ διαθέτουν ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο με μικρές διαφορές που υπογραμμίζουν το διαφορετικό χαρακτήρα τους. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μια ενιαία εισαγωγή αέρα με κυψελωτή διαμόρφωση που πλαισιώνεται από μαύρα στοιχεία και φιλοξενεί πέντε ενσωματωμένα φώτα ομίχλης LED σε κάθε πλευρά της, ενώ χαμηλότερα βρίσκουμε ένα σπλίτερ. Τα κύρια φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED έχουν προέκταση στη λεπτή γρίλια, η οποία φέρει το νέο έμβλημα της Volkswagen και την αντίστοιχη επιγραφή, με διακοσμητικά σε κόκκινο (GTI), μπλε (GTE) ή ασημί (GTD) χρώμα.

VW Golf GTI GTD GTE

VW Golf GTI GTD GTE

Στο προφίλ κάθε έκδοση έχει το δικό της ξεχωριστό σχέδιο τροχών, και μαύρες προεκτάσεις των μαρσπιέ, ενώ το GTE διαθέτει και την υποδοχή φόρτισης.

Στο πίσω μέρος βρίσκουμε φώτα LED και μια αεροτομή οροφής, ενώ το κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι διαφορετικό για κάθε έκδοση - το GTI έχει μια στρογγυλή απόληξη της εξάτμισης σε κάθε πλευρά του διαχύτη, το GTD έχει διπλές απολήξεις στα αριστερά ενώ το GTE έχει δύο χρωμιωμένα διακοσμητικά με την πραγματική απόληξη να είναι κρυμμένη.

​​VW Golf GTI

Στο εσωτερικό βρίσκουμε το Innovision cockpit της όγδοης γενιάς Golf που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια κεντρική οθόνη αφής 10" για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με navigation. Οι σπορ εκδόσεις του Golf ξεχωρίζουν χάρη στα νέα γραφικά, εσωτερικό φωτισμό και διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινη (GTI), μπλε (GTE) και ασημί (GTD) απόχρωση, τα αντίστοιχα εμβλήματα στη βάση του σπορ τριάκτινου τιμονιού με ενσωματωμένα πλήκτρα, τα σπορ καθίσματα με αυξημένη πλευρική στήριξη και ρετρό σχέδια επενδύσεων, το μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα που πάλλεται με κόκκινο φωτισμό, καθώς και τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει τα Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring, Travel Assist (προαιρετικό), το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού XDS και το προηγμένο σύστημα Car2X που επιτρέπει στο όχημα να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

VW Golf GTI

Το Golf GTI φορά τον τετρακύλινδρο υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0 TSI (ΕΑ888 evo4) που αποδίδει 245 PS και 370 Nm και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Το Golf GTE φορά το plug-in hybrid σύστημα του VW Group που αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI (EA211) με 150 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα 116 PS, ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων και μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού GTE είναι 245 PS και 400 Nm. Στη λειτουργία E-Mode, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 60 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Το Golf GTD φορά τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI (EA288 evo) που αποδίδει 200 PS και 400 Nm και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Για μείωση των εκπομπών ρύπων, ο κινητήρας διαθέτει διπλό καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής SCR με έγχυση ουρίας (AdBlue)

VW Golf GTI

Η ανάρτηση των τριών μοντέλων (χαμηλωμένη κατά 15 mm στα τα GTI και GTD) αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ προαιρετικά διατίθεται τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ DCC που προσαρμόζουν τη σκληρότητα τους ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης (Individual, Comfort, Eco, Sport). 

Η επίσημη πρεμιέρα των γρήγορων Golf θα λάβει χώρα στην έκθεση Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα, όπου ελπίζουμε να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για τις επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, αλλά και για το πότε θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ευρώπης.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]