node/38264

Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Τρεις σπορ εκδόσεις της όγδοης γενιάς του Golf με βενζίνη, πετρέλαιο και υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα το νέο Golf GTI όγδοης γενιάς, μαζί με το πετρελαιοκίνητο Golf GTD και το υβριδικό Golf GTE, τα οποία θα κάνουν πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα.

Εμφανισιακά, τα τρία σπορ χάτσμπακ διαθέτουν ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο με μικρές διαφορές που υπογραμμίζουν το διαφορετικό χαρακτήρα τους. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μια ενιαία εισαγωγή αέρα με κυψελωτή διαμόρφωση που πλαισιώνεται από μαύρα στοιχεία και φιλοξενεί πέντε ενσωματωμένα φώτα ομίχλης LED σε κάθε πλευρά της, ενώ χαμηλότερα βρίσκουμε ένα σπλίτερ. Τα κύρια φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED έχουν προέκταση στη λεπτή γρίλια, η οποία φέρει το νέο έμβλημα της Volkswagen και την αντίστοιχη επιγραφή, με διακοσμητικά σε κόκκινο (GTI), μπλε (GTE) ή ασημί (GTD) χρώμα.

VW Golf GTI GTD GTE

VW Golf GTI GTD GTE

Στο προφίλ κάθε έκδοση έχει το δικό της ξεχωριστό σχέδιο τροχών, και μαύρες προεκτάσεις των μαρσπιέ, ενώ το GTE διαθέτει και την υποδοχή φόρτισης.

Στο πίσω μέρος βρίσκουμε φώτα LED και μια αεροτομή οροφής, ενώ το κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι διαφορετικό για κάθε έκδοση - το GTI έχει μια στρογγυλή απόληξη της εξάτμισης σε κάθε πλευρά του διαχύτη, το GTD έχει διπλές απολήξεις στα αριστερά ενώ το GTE έχει δύο χρωμιωμένα διακοσμητικά με την πραγματική απόληξη να είναι κρυμμένη.

​​VW Golf GTI

Στο εσωτερικό βρίσκουμε το Innovision cockpit της όγδοης γενιάς Golf που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια κεντρική οθόνη αφής 10" για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με navigation. Οι σπορ εκδόσεις του Golf ξεχωρίζουν χάρη στα νέα γραφικά, εσωτερικό φωτισμό και διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινη (GTI), μπλε (GTE) και ασημί (GTD) απόχρωση, τα αντίστοιχα εμβλήματα στη βάση του σπορ τριάκτινου τιμονιού με ενσωματωμένα πλήκτρα, τα σπορ καθίσματα με αυξημένη πλευρική στήριξη και ρετρό σχέδια επενδύσεων, το μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα που πάλλεται με κόκκινο φωτισμό, καθώς και τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει τα Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring, Travel Assist (προαιρετικό), το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού XDS και το προηγμένο σύστημα Car2X που επιτρέπει στο όχημα να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

VW Golf GTI

Το Golf GTI φορά τον τετρακύλινδρο υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0 TSI (ΕΑ888 evo4) που αποδίδει 245 PS και 370 Nm και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Το Golf GTE φορά το plug-in hybrid σύστημα του VW Group που αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI (EA211) με 150 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα 116 PS, ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων και μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού GTE είναι 245 PS και 400 Nm. Στη λειτουργία E-Mode, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 60 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Το Golf GTD φορά τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI (EA288 evo) που αποδίδει 200 PS και 400 Nm και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Για μείωση των εκπομπών ρύπων, ο κινητήρας διαθέτει διπλό καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής SCR με έγχυση ουρίας (AdBlue)

VW Golf GTI

Η ανάρτηση των τριών μοντέλων (χαμηλωμένη κατά 15 mm στα τα GTI και GTD) αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ προαιρετικά διατίθεται τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ DCC που προσαρμόζουν τη σκληρότητα τους ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης (Individual, Comfort, Eco, Sport). 

Η επίσημη πρεμιέρα των γρήγορων Golf θα λάβει χώρα στην έκθεση Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα, όπου ελπίζουμε να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για τις επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, αλλά και για το πότε θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ευρώπης.

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]