
CEO της Xiaomi: Αγοράστε ηλεκτρικά άλλων εταιρειών
Ορέγεσαι το Xiaomi YU7; O CEO της εταιρείας πάντως δεν θα σε κακολογίσει αν επιλέξεις κάποιο ανταγωνιστικό μοντέλο. Ίσα-ίσα που στο προτείνει κι ο ίδιος.

Το δεύτερο μοντέλο της Xiaomi, το crossover YU7, μπήκε στη φάση της εντατικής παραγωγής. Με τον χρόνο αναμονής να ξεπερνάει το ένα έτος.
Κάτι που ώθησε τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Lei Jun, να προβεί σε μία πολύ ασυνήθιστη προτροπή: Να συστήσει στους ανυπόμονους πελάτες να αγοράσουν ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Xiaomi έρχεται σε αμήχανη θέση ένεκα της υψηλής ζήτησης. Το πρώτο της μοντέλο, η μπερλίνα SU7, πουλάει περισσότερο από το Tesla Model 3 στην Κίνα.
Το YU7 προβλέπεται να σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία. Θα μπορούσε ακόμη και να απειλήσει το Model Y εγχώρια, το πιο καλοπουλημένο BEV παγκοσμίως
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για σχεδόν 300.000 προπαραγγελίες για το YU7 μέσα σε μία ώρα από τότε που άνοιξε τα βιβλία παραγγελιών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εμφανίστηκαν τα πρώτα μεταχειρισμένα Xiaomi YU7, όλα καλά;
Ωστόσο, ο πρώτος μήνας παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα την παράδοση μόνο λίγο πάνω από 6.000 αυτοκινήτων στους πελάτες. Με αυτόν τον ρυθμό, θα χρειαστούν 50 μήνες, μόνο για να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της πρώτης ώρας.
Καθώς ο κόσμος έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή του περιμένοντας την παράδοση του YU7, ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο παρά να τους προτείνει να στραφούν στον ανταγωνισμό.
Υποσχέθηκε βέβαια ότι η εταιρεία του θα εργαστεί σκληρά ώστε να αυξήσει την παραγωγή. Αλλά σε περίπτωση που αυτό δεν αποδειχθεί αρκετό, τότε έχει και την παρακάτω συμβουλή:
«Αν χρειάζεται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο γρήγορα, κι άλλα μοντέλα που παράγονται στην Κίνα είναι αρκετά καλά», έγραψε ο Jun στον λογαριασμό του στο Weibo.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι αυτονομία βγάζει στο ταξίδι το ηλεκτρικό Xiaomi YU7;
«Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο SUV G7 της Xpeng, στο ηλεκτρικό μίνι-βαν i8 της Li Auto ή ακόμα και στο Model Y της Tesla», έγραψε, σύμφωνα με το Bloomberg.
Πάντως, η Xiaomi φαίνεται να έχει επιλέξει συνειδητά τη συγκεκριμένη στρατηγική. Τα μοντέλα της πωλούνται σε πολύ χαμηλή τιμή. Θυμίζουμε ότι όταν άρχισε η διάθεση του SU7, η εταιρεία έχανε σχεδόν €9.000 για κάθε αυτοκίνητο που κατασκεύαζε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To αφεντικό της Xiaomi τρελάθηκε, SU7 Ultra 1.548 PS με €70.000!
Θα μπορούσε λοιπόν να αυξήσει τις τιμές και να επέλθει μια ισορροπία ζήτησης και προσφοράς. Αντί για αυτό, προτιμά να χάνει χρήματα και να εγκαθιδρυθεί στην παγκόσμια συνείδηση ως ένας καταξιωμένος κατασκευαστής.
Προκειμένου να θωρακίσει το μέλλον της. Ακόμα κι αν αυτό της κοστίζει σε χρήματα. Με τόσο αποφασισμένο CEO, κάτι μας λέει ότι ήρθε για να μείνει.