
Το ηλεκτρικό Xiaomi YU7 σπάει ακόμα ένα ρεκόρ
Και το πιο απολαυστικό για το Xiaomi YU7; Το επίτευγμα ήρθε με τη «νίκη» επί του προηγούμενου κατόχου του ρεκόρ –της ολοκαίνουργιας Mercedes-Benz EQXX.


Όχι, το πρώτο ρεκόρ του Xiaomi YU7 δεν αφορά τα εντυπωσιακά νούμερα πρo-παραγγελιών – αν και με σχεδόν 300.000 παραγγελίες που εξαντλούν την παραγωγική δυναμική για πάνω από έναν χρόνο, θα μπορούσε άνετα. Αυτή τη φορά, το επίτευγμα αφορά καθαρά από επιδόσεις στον δρόμο.
Η Xiaomi θέλησε να αποδείξει ότι το νέο της ηλεκτρικό crossover δεν είναι απλώς «έξυπνο» ή όμορφο, αλλά ικανό για πραγματικά μεγάλα ταξίδια. Όχι με ρυθμό χελώνας και οδήγηση σε ιδανικές συνθήκες, αλλά με ταχύτητα και... ρολόι να γράφει. Για 24 συνεχόμενες ώρες.
Το Xiaomi YU7 δείχνει πως οι Κινέζοι δεν μπήκαν απλώς στον χώρο των ηλεκτρικών. Ήρθαν για να πρωταγωνιστήσουν
Το αποτέλεσμα; 3.944 km σε μία μέρα, με μέση ταχύτητα 164,33 km/h (μαζί με τις στάσεις). Αν αφαιρέσεις τις στάσεις, η μέση ταχύτητα άγγιξε τα 204 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lei Jun, ο πλουσιότερος άνθρωπος στην Κίνα χάρη στα ηλεκτρικά
Για να καλυφθεί αυτή η απόσταση, έγιναν 30 στάσεις φόρτισης, διάρκειας 10-12 λεπτών η καθεμία. Στο σύνολο, αυτό αναδεικνύει και το μεγάλο πλεονέκτημα του Xiaomi YU7: Τη γρήγορη φόρτιση. Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία τεχνολογία, το YU7 μπορεί να φορτίσει από 10% στο 80% σε μόλις 12 λεπτά -κάτι που αποδείχθηκε στην πράξη.
Και η Mercedes-Benz; Πριν μερικούς μήνες, η Στουτγάρδη είχε δοκιμάσει την τύχη της με παρόμοιο challenge για την EQXX, για να αναδείξει την αποδοτικότητα και τις δυνατότητες φόρτισης του νέου της μοντέλου. Το αποτέλεσμα ήταν 3.715 km σε 24 ώρες, με μέση ταχύτητα 154,79 km/h και 40 στάσεις φόρτισης. Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις της Mercedes-Benz EQXX, η πιο αργή φόρτιση της γερμανικής μπερλίνας (περίπου 10 λεπτά περισσότερα για 10%-80%) κόστισε στο τελικό αποτέλεσμα.
Το Xiaomi YU7 δείχνει πως οι Κινέζοι δεν μπήκαν απλώς στον χώρο των ηλεκτρικών. Ήρθαν για να πρωταγωνιστήσουν. Θα αντέξει όμως η τεχνολογία στον πραγματικό κόσμο; Ο ανταγωνισμός μόλις... ηλεκτρίστηκε.
Δεν έχει αναφερθεί επίσημα η συγκεκριμένη πίστα όπου πραγματοποιήθηκε το ρεκόρ της Xiaomi. Η εκδήλωση έγινε υπό την επίβλεψη του China Automotive Technology & Research Center, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.
Αυτό υποδηλώνει πως το εγχείρημα έγινε σε κάποια δοκιμαστική εγκατάσταση ιδιωτικού χαρακτήρα, πιθανόν κρατική/pilot πίστα στην Κίνα, αλλά δεν έχει δοθεί κάποιο όνομα ή τοποθεσία (π.χ. Chengdu Tianfu ή Zhuyi).
Σε αντίθεση, η Mercedes-Benz EQXX πραγματοποίησε το δικό της ρεκόρ με αυτοκίνητο παραγωγής, χωρίς όμως λεπτομέρειες για την τοποθεσία ούτε εκείνη. Συνεπώς, δεν υπάρχει γνωστό όνομα πίστας για το γεγονός.