Τι αυτονομία βγάζει στο ταξίδι το ηλεκτρικό Xiaomi YU7;

Τι αυτονομία βγάζει στο ταξίδι το ηλεκτρικό Xiaomi YU7;

Το Xiaomi YU7 Max υπόσχεται 760 km με μία φόρτιση. Πόσα από αυτά επαληθεύει στην πράξη;

Xiaomi YU7

Το Xiaomi YU7 κατέφτασε στην αγορά με πάταγο. Η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας είχε ήδη συνταράξει την αγορά, αρχικά με τις αθρόες παραγγελίες της μπερλίνας SU7, μετά με τις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις και τελικά με το ρεκόρ του ταχύτερου BEV στην Πράσινη Κόλαση.

Το Xiaomi YU7, το δεύτερο μοντέλο της φίρμας και πρώτο της SUV, ξεκινά την καριέρα του με τους καλύτερους οιωνούς. Τώρα όμως ήρθε η ώρα να αποδείξει τι καταφέρνει στην πράξη. Η έκδοση Max, εξοπλισμένη με μπαταρία 101,7 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες, υποβλήθηκε πρόσφατα σε ανεξάρτητη δοκιμή αυτονομίας.

Κινήθηκε σε αυτοκινητόδρομο, ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας. Και ενώ δεν κατάφερε να επαληθεύσει τα 760 km της θεωρητικής του εμβέλειας, τα 483 km που διένυσε μέχρι να μηδενιστεί η ένδειξη της μπαταρίας, δεν είναι καθόλου κακή επίδοση.

Σχεδόν Αθήνα-Θεσσαλονίκη για ένα ηλεκτρικό SUV. Προφανώς και η δοκιμή αποκτά θετικό πρόσημο

Xiaomi YU7

Αξίζει μάλιστα να αναφερθεί ότι οι δοκιμαστές συνέχισαν να κινούνται και έφτασαν μέχρι τα 491 km. Όπως και να έχει, η είδηση αντιμετωπίστηκε διεθνώς με σκεπτικισμό, διότι υπήρχε απόκλιση από τα επίσημα νούμερα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi YU7: Πούλησε 200.000 αυτοκίνητα σε 3' [video]

Για την ακρίβεια, το Xiaomi YU7 κατάφερε να διανύσει το 64,6% της υποσχόμενης αυτονομίας. Ωστόσο, θεωρούμε ότι λανθασμένα υφίσταται τόση κριτική. Καταρχάς, η επίσημη αυτονομία έχει μετρηθεί με το κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle).

Το οποίο είναι εξαιρετικά αισιόδοξο. Σαφώς περισσότερο από το «δικό μας» WLTP. Που με τη σειρά του είναι πιο γαλαντόμο σε σχέση με το αμερικανικό ΕΡΑ, το πιο κοντινό στην πραγματική ζωή από τα τρία.

Και βέβαια, μην ξεχνάμε ότι όλες οι μετρήσεις εκτίνονται σε διάφορα σενάρια κίνησης. Δεν αναλώνονται αποκλειστικά στον αυτοκινητόδρομο, το χειρότερο τερέν κίνησης για τα BEV.

Xiaomi YU7

Θεωρούμε ότι η κάλυψη σχεδόν 500 km για ένα SUV -κι όχι μια αεροδυναμική μπερλίνα- είναι πιο καθόλα αξιοπρεπής επίδοση. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα μοντέλο που δεν ξεφεύγει τιμολογιακά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Max είναι το λιγότερο ταξιδιάρικο YU7 από την γκάμα των τριών εκδόσεων. Το πισωκίνητο Standard ανακοινώνει 835 km αυτονομίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν είναι κινητό, είναι Tesla-killer! Το Xiaomi YU7 θα τα σαρώσει όλα

Η δοκιμή διεξήχθη εξ ολοκλήρου σε αυτοκινητόδρομους, επαναλαμβάνοντας μια κυκλική διαδρομή 84 km. Στο αυτοκίνητο μεταφέρονταν δύο επιβαίνοντες, οι οποίοι έφεραν τον απαραίτητο φωτογραφικό εξοπλισμό.

Την ημέρα των δοκιμών, η θερμοκρασία δεν ξεπέρασε τους 30°C, ενώ ο κλιματισμός ήταν ρυθμισμένος στους 23-24°C και η πίεση των ελαστικών στα 42 psi. Όπως προτείνει το εργοστάσιο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube