node/36107

Volkswagen Golf GTI TCR από την ABT

Περισσότερη δύναμη και πιο επιθετικό στήσιμο για την κορυφαία έκδοση του GTI.

Μπορεί το Volkswagen Golf GTI TCR να είναι η κορυφαία προσθιοκίνητη έκδοση της έβδομης γενιάς Golf, όμως η ABT πιστεύει πως μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο για αυτό και παρουσίασε το δικό της βελτιωτικό πακέτο για το μοντέλο.

Χάρη στο γνωστό ABT Engine Control (AEC), η απόδοση του 2.0 TSI σκαρφάλωσε από τους 290 PS στους 340 PS, με τη ροπή να διαμορφώνεται στα 430 Nm (+50 Nm). Η αύξηση της δύναμης έχει θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις καθώς το βελτιωμένο TCR επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 5,4" (αντί για 5,6") με την τελική ταχύτητα να έχει αυξηθεί ελαφρώς στα 265 km/h (+5 km/h).

VW Golf GTI TCR ABT

Εκτός από τον κινητήρα, η ABT εξοπλίζει το μικρομεσαίο hot hatch με νέα ανάρτηση ABT coilover sports suspension, σκληρότερα αμορτισέρ ABT suspension springs και ABT sports anti-roll bar που σύμφωνα με το δελτίο τύπου προσφέρουν ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα.

Αισθητικά, η ειδική έκδοση TCR ήταν ήδη αρκετά εντυπωσιακή με τις προσθήκες στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και τα γραφικά στο προφίλ, οπότε η ABT αρκέστηκε στο να προσφέρει μια επιλογή από σχέδια τροχών. Ανάμεσά τους και οι εικονιζόμενες ABT GR διαμέτρου 20" σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση με ασημί στεφάνη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέο VW Golf GTI TCR με 290 PS: άνοιξαν οι παραγγελίες

node/39023

Η διαφήμιση του VW Golf που κατηγορήθηκε για ρατσισμό [video]

Η Volkswagen κατέβασε το σποτ και ζήτησε συγγνώμη μετά από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η προβολή του.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η διαφήμιση του VW Golf που κατηγορήθηκε για ρατσισμό [video]

Μια νέα διαφήμιση του Volkswagen Golf στο Instagram προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του κοινού που την χαρακτήρισε ρατσιστική, αναγκάζοντας τη γερμανική εταιρεία να την κατεβάσει και να απολογηθεί δημόσια.

Το σποτ των 10 δευτερολέπτων που εμφανίστηκε την Τρίτη στο story της Volkswagen, παρουσιάζει το χέρι μιας γιγαντιαίας γυναίκας να διώχνει με άκομψο τρόπο έναν έγχρωμο περαστικό μακριά από το παρκαρισμένο VW Golf R Line το οποίο βρίσκεται σε πρώτο πλάνο.

Εκτός από το σενάριο της διαφήμισης, το ρατσιστικό της ύφος είναι ακόμα πιο έκδηλο σε μικρές λεπτομέρειες που δεν πέρασαν απαρατήρητες από τους θεατές. Το κατάστημα στο οποίο καταλήγει ο νεαρός μετά από χτύπημα του χεριού έχει την επιγραφή "Petit Colon" που φέρνει στο μυαλό τις γερμανικές αποικίες στην Αφρική. Επίσης, ο τρόπος που εμφανίζονται τα γράμματα "Der neue Golf" (Το νέο Golf) αφήνει να σχηματιστεί η λέξη "Νέγρος". Τέλος, η χειρονομία που κάνει το γιγάντιο χέρι μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί ως το σύμβολο της ανωτερότητας της λευκής φυλής.

Η απάντηση της Volkswagen ήταν άμεση, λέγοντας πως η προέλευση των ανθρώπων που απεικονίζονται δεν έγινε εσκεμμένα, και πως σαν εταιρεία είναι αντίθετη σε όλες τις μορφές ρατσισμού, ξενοφοβίας και διακρίσεων. Ο εκπρόσωπος της γερμανικής φίρμας δήλωσε έκπληκτος και σοκαρισμένος που το Instagram story τους παρεξηγήθηκε με αυτό τον τρόπο, ανακοινώνοντας παράλληλα πως δεν θα συνεχιστεί η προβολή του.

Την επόμενη μέρα και μετά από την έκταση που πήρε το θέμα, η στάση της Volkswagen άλλαξε. Στη νέα της ανακοίνωση, η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από το κοινό και δεσμεύθηκε να διερευνήσει εσωτερικά τη διαδικασία δημιουργίας και αξιολόγησης της διαφήμισης: «Καταλαβαίνουμε απόλυτα την απέχθεια και τον θυμό που προκάλεσε η διαφήμιση. Δεν υπάρχει αμφιβολία, το βίντεο είναι λάθος και ακόμψο. Διαχωρίζουμε αυστηρά τη θέση μας σε σχέση με αυτά που απεικονίζει και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη.»

[Πηγή: thelocal.de, Carscoops]

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]