node/30974

Επίσημο: Volkswagen Golf GTI TCR, 290 PS, 264 km/h

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες για την έκδοση παραγωγής του VW Golf TCR.

Οι οπαδοί της GTI συγκεντρώνονται για τη μεγάλη σύναξη και γιορτή τους στο Wörthersee, στην Αυστρία. Μια μάζωξη ιδιαίτερα πετυχημένη που συγκέντρωσε περισσότερους από 120.000 επισκέπτες το 2017! Στη Volkswagen αρέσει να ικανοποιεί το πιστό κοινό της, αποκαλύπτοντας ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα κάθε χρόνο σε παγκόσμια πρεμιέρα.

Το 2018 δεν αποτελεί εξαίρεση, με σταρ για την πρεμιέρα το Golf GTI TCR. Το μοντέλο αυτό εμπνέεται από το αγωνιστικό αυτοκίνητο των TCR International Series, ένα πρωτάθλημα για αυτοκίνητα τουρισμού. Προς το παρόν, πρόκειται μόνο για αυτοκίνητο επίδειξης, αλλά μια έκδοση παραγωγής θα διατεθεί προς πώληση πριν από το τέλος του χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf R

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf GTI Performance DSG

Αυτή η παραλλαγή δυστυχώς δεν είναι τόσο σκληροπυρηνική όσο μπορούσαμε να ελπίζουμε. Η ισχύς από τον 2.0 TSI είναι 290 PS, 45 άλογα υψηλότερη από την απόδοση του GTI, αλλά και 60 ίππους χαμηλότερη από το ορίτζιναλ TCR. Αυτό δεν είναι ρεκόρ για το Golf GTI, αφού η Volkswagen πρότεινε πρόσφατα το Clubsport S με τους 310 PS. Ωστόσο, θα είναι το ταχύτερο. Προαιρετικά, θα είναι δυνατή η παράκαμψη του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας των 250 km/h. Έτσι, χωρίς ηλεκτρονική «κλειδαριά», το Golf GTI TCR θα φτάνει τα 264 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Golf GTI Clubsport S στην πίστα του Nürburgring

Η ροπή του κορυφώνεται στα 37,7 kgm από τις 1.600 rpm. Η ισχύς περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων DSG με διπλό συμπλέκτη και επτά ταχύτητες και ενός μπλοκέ διαφορικού. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης με διάτρητους δίσκους και δαγκάνες βαμμένες κόκκινες. Οι πελάτες θα έχουν την προαιρετική επιλογή ενός «σπορ σασί ακόμα πιο δυναμικού» με ρυθμιζόμενο έλεγχο. Για να αντέξει ο κινητήρας την καταπόνηση στην πίστα, η VW προσέθεσε δύο ψυγεία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf GTI Clubsport

Από την πλευράς εμφάνισης, οι ειδικοί του Golf GTI θα παρατηρήσουν με την πρώτη ματιά τη νέα διακόσμηση χαμηλά στο αμάξωμα, καθώς και το ανασχεδιασμό του διαχύτη πίσω. Ένας λογότυπος «TCR» είναι επίσης ορατός στα πλευρά. Κατ’ επιλογή, η Volkswagen θα προσφέρει ένα κυψελοειδές μοτίβο, χαρακτηριστική φόρμα στο Golf GTI. Στο εσωτερικό, υπάρχουν καθίσματα από ύφασμα και μικροΐνες, με μια κεντρική φαρδιά κόκκινη ρίγα. Όπως και ένα κόκκινο δαχτυλίδι στη στεφάνη του τιμονιού, στη θέση 12:00. 

node/40165

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Με το πρωτότυπο Mégane eVision, η Renault μας προετοιμάζει για ένα επερχόμενο μοντέλο παραγωγής.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Η Renault παρουσίασε διαδυκτιακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays το Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το Mégane eVision δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Renault Morphoz: Ένα ηλεκτρικό crossover που αλλάζει σχήμα! [video]

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και έχει διαστάσεις που παραπέμπουν στην κατηγορία C-Segment (4.210mm x 1.800mm x 1.505mm). Τ

ο σύστημα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με 217 PS και 300 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς, και μπαταρία 60 kWh (400V) με δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Σύμφωνα με τη Renault, η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις λεπτότερες που υπάρχουν στην αγορά επιτρέποντας εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων.

Renault Megane eVision

Το Mégane eVision ενσωματώνει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που θα δούμε σε όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Τα λεπτά φώτα LED Matrix εμπρός που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault μοιάζουν με αυτά του Morphoz όμως ο προφυλακτήρας έχει πιο σύνθετες γραμμές με στοιχεία βαμμένα σε χρυσή απόχρωση (ασορτί με την οροφή) δίπλα από τους αεραγωγούς.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικοί τροχοί 20", τα διακριτικά προστατευτικά σε θόλους και μαρσπιέ που παραπέμπουν σε crossover, τα pillarless πλευρικά παράθυρα και οι τονισμένοι ώμμοι. Συνολικά, το ψηλό αμάξωμα και οι αναλογίες είναι κάτι ανάμεσα σε SUV και hatchback ενώ η ηλεκτρική πλατφόρμα επιτρέπει μικρούς προβόλους και το μακρύ μεταξόνιο.

Renault Megane eVision

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ενιαία μακρόστενα φώτα LED, το πολύ στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από μια αεροτομή και μοιάζει να ακουμπά με τα πλευρικά παράθυρα, και ο φουτουριστικός προφυλακτήρας με αλουμινένιο διαχύτη. Μπορεί να μην έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού, όμως η Renault αναφέρει πως ενσωματώνει την οθόνη Linvingscreen, εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και τεχνολογία αιχμής.

Όπως αναφέραμε, το Mégane eVision δεν είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη, καθώς η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του μέσα στο 2021. Το πεντάθυρο χάτσμπακ θα εμπλουτίσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault η οποία μέχρι στιγμής αριθμεί 350.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος του Groupe Renault είναι μέχρι το 2030, να περιορίσει τις εκπομπές CO2 στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010 όσον αφορά την Ευρώπη. Σε αυτό το κλίμα, μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.

 

[Πηγή: Renault]

node/40159
Kyocera Moeye

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Εκδημοκρατισμός των EV, αυτόνομη οδήγηση, καινοτόμες in-car υπηρεσίες… Σημαντικές, μεσοπρόθεσμες εξελίξεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και εμπλοκή εταιρειών με διαφορετικούς ορίζοντες. Όπως αυτή της Kyocera!

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Η ιαπωνική εταιρεία εξοπλισμού γραφείων Kyocera παρουσιάζει περήφανα το πρώτο της πρωτότυπο. Όχι στον χώρο που δραστηριοποιείται, αλλά στο αυτοκίνητο! Το ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα Moeye μετουσιώνει τη βούληση της εταιρείας να διαφοροποιηθεί από το κύριο αντικείμενό της που επικεντρώνεται στον εξοπλισμό γραφείων.

Η ιαπωνική φίρμα ποντάρει αναμφίβολα στην τεχνολογική εικόνα της για να σαγηνεύσει το κοινό με αυτήν τη σπουδή. Έτσι, το κόνσεπτ του Kyocera Moeye ενσωματώνει μια εντυπωσιακή οθόνη που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό. Οι μικρές κάμερες που είναι τοποθετημένες στο εξωτερικό επιτρέπουν την απόδοση ενός φαινομένου διαφάνειας σε αυτό το τμήμα του χώρου επιβατών.

Kyocera Moeye

Το τεχνικό φύλλο της Kyocera υποδεικνύει επίσης την παρουσία απτικής ανατροφοδότησης που ονομάζεται «Haptivity», ικανής να προσομοιώνει την αίσθηση του φυσικού κουμπιού στην οθόνη όταν το πιέζεις. Τέλος, ένας βοηθός σε τρισδιάστατο ολόγραμμα, ένα ποιοτικό σύστημα ήχου και ένα ρυθμιζόμενο ντισπένσερ για πέντε διαφορετικά αρώματα ολοκληρώνουν το πακέτο.

Παρά τη φουτουριστική σχεδίασή του, το Kyocera Moeye φιγουράρει με ρετρό αμάξωμα που θυμίζει Μεσοπόλεμο. Προβολείς που είναι φορτωμένοι με μπόλικο νίκελ, καλυμμένοι πίσω τροχοί, μικροσκοπικός προφυλακτήρας και μικρά πίσω φώτα.

Kyocera Moeye

Τι είναι τελικά αυτό το Kyocera Moeye; Ένα πρωτότυπο επίδειξης με στόχο την επικοινωνία ή προάγγελος ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος; Η απάντηση σε λίγα ή περισσότερα χρόνια…