Το Tesla Model Y γίνεται διθέσιο επαγγελματικό στη Γαλλία

Το Tesla Model Y γίνεται διθέσιο επαγγελματικό στη Γαλλία

Για γκλαμουράτους και σικάτους επαγγελματίες, ιδού το ιδανικό επαγγελματικό.

Model Y

Ανώτερο στέλεχος της Tesla επιβεβαίωσε έναν πολύ ιδιαίτερο τύπο Model Y για τη γαλλική αγορά. Μειώνοντας τον αριθμό των θέσεων μόνο σε δύο, η αμερικανική εταιρεία δημιούργησε ένα επαγγελματικό τύπου βαν, το οποίο απαλλάσσεται από τον φόρο προστιθέμενης αξίας.

Ο απεχθής σε όλους ΦΠΑ είναι 20% στη Γαλλία, αλλά τα επαγγελματικά αυτοκίνητα απαλλάσσονται από την καταβολή του. Να ένας τρόπος για να γλιτώσει κάποιος γύρω στα €10 χιλιάρικα και να απολαύσει φθηνότερα το Model Y, το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του 2023.

Να δούμε το Model Y να είναι φορτωμένο με τελάρα και να πηγαίνει προς την Κεντρική Λαχαναγορά και τι στον κόσμο...

Δεν αρκεί φυσικά να αφαιρέσει κάποιος τα πίσω καθίσματα. Πρέπει το όχημα να τροποποιηθεί κατάλληλα κι ανάλογα με τη χώρα, να έχει μεταλλικά πλαϊνά παράθυρα.

Model Y

Πολλά δημοφιλή οχήματα κάνουν καριέρα ως επαγγελματικά, ποιος δεν έχει διασταυρωθεί με βανάκια FIAT Punto και Ford Fiesta;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Tesla Model 3 Performance θα έχει πάνω από 600 ίππους

Προς το παρόν διαθέσιμο αποκλειστικό στη γαλλική αγορά, το διθέσιο Model Y διαφημίζεται με χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης στα 2.158 lt.

Model Y

Πόσα περισσότερα δηλαδή σε σχέση με ένα κανονικό 5θέσιο Model Y που πωλείται στην πατρίδα μας και ρίξαμε τα καθίσματα; Μόλις 117 lt, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου του όγκου των πίσω καθισμάτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model Y γίνεται viral στους αμμόλοφους

Η πλειοψηφία των περισσότερων από τα 6,3 εκατομμύρια επαγγελματικά οχήματα που είναι ταξινομημένα στη Γαλλία κινούνται με κινητήρες ντίζελ.

 

 

Αλλά με επίσημη αυτονομία έως και 565 km κατά WLTP, το ηλεκτρικό crossover θα μπορούσε να το αλλάξει αυτό. Δεδομένου ότι το Model Y Long Range έχει θεωρητική αυτονομία 533 km κατά WLTP, εγείρονται ερωτήματα σχετικά με το πόσο βάρος εξοικονομείται από την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Volkswagen Polo γίνεται αγροτικό στη Βραζιλία

Πόση διαφορά μπορούν να κάνουν στην αυτονομία τα 20-30 kg που αφαιρέθηκαν, από τη στιγμή που μιλάμε για ένα όχημα των δύο τόνων; Σε ποσοστό, μιλάμε για 1-1,5%, οπότε θα περιμέναμε τα 533 km να αυξηθούν στα 540-545.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube