Suzuki: Εγκαταλείπει το «full» υβριδικό της σύστημα λόγω χαμηλής απόδοσης

Suzuki: Εγκαταλείπει το «full» υβριδικό της σύστημα λόγω χαμηλής απόδοσης

Vitara και S-Cross διατίθενται πλέον μόνο ως ήπια υβριδικά Boosterjet Hybrid 1.4, αφού το σύστημα Full Hybrid έδειξε μικρή βελτίωση στην κατανάλωση και υψηλότερο κόστος. Η απόφαση σχετίζεται και με την προσαρμογή στις νέες προδιαγραφές Euro 6e Bis.

Suzuki S-Cross

Η Suzuki ανακοίνωσε πως οι Vitara και S-Cross θα διατίθενται αποκλειστικά με τον κινητήρα Boosterjet Hybrid 1.4, σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V, εγκαταλείποντας την «full» υβριδική λύση Dualjet Hybrid. 

Το πλήρως υβριδικό σύστημα κρίθηκε λιγότερο αποδοτικό, με ελάχιστα μειωμένες εκπομπές CO₂ σε σχέση με την ήπια υβριδική έκδοση και σημαντικά υψηλότερο κόστος αγοράς. 

Με την αναβάθμιση στις νέες προδιαγραφές Euro 6e Bis, ο Boosterjet Hybrid αποδίδει πλέον 110 ίππους (από 129), με επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου και κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς. H τιμή ξεκινά σήμερα από €20.580 ευρώ για το Vitara και από €22.680 ευρώ για το S-Cross. 

Η απόσυρση του συστήματος Dualjet Hybrid δεν σημαίνει το τέλος των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών συστημάτων για τη Suzuki

Suzuki Vitara

Η απόσυρση του συστήματος Dualjet Hybrid δεν σημαίνει το τέλος των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών συστημάτων για τη Suzuki, καθώς το Swace εξακολουθεί να χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα Toyota, ενώ το SUV Across διαθέτει σύστημα plug-in hybrid, επίσης προερχόμενο από την Toyota.

Να διευκρινίσουμε όμως και ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ Mild Hybrid και Full Hybrid κατά τη χρήση. Το σύστημα Mild Hybrid (Boosterjet με 48V) δεν προσφέρει 100% ηλεκτρική κίνηση όπως τα full υβριδικά· ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί περισσότερο ως υποβοήθηση στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κυρίως στις εκκινήσεις, στο σταμάτα-ξεκίνα, και στην ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα. Το φουλ υβριδικό (Dualjet Hybrid) είχε καλύτερο θεωρητικό περιθώριο σε πόλη και για χαμηλές ταχύτητες, αλλά στην πράξη τα οφέλη ήταν μικρά σε σχέση με το κόστος. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που η Suzuki αποφάσισε να το αποσύρει.

Suzuki S-Cross

Να σημειώσουμε επίσης ότι οι νέες προδιαγραφές Euro 6e Bis που πιέζουν για χαμηλότερες εκπομπές και βελτιωμένη αποδοτικότητα, αναγκάζει μεγάλο ποσοστό κατασκευαστών να επανεξετάζουν τα υβριδικά συστήματα και τις εκδόσεις τους.

Σε αυτό το σημείο, να τονίσουμε πως η συγκεκριμένη κίνηση δεν θα επηρεάσει την τιμή ή το διαθέσιμο απόθεμα των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς. Πρόκειται για μια απόφαση της Suzuki που έχει να κάνει με τη μείωση του κόστους. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube