Νέα φωτογραφία της επερχόμενης Lancia Gamma

Νέα φωτογραφία της επερχόμενης Lancia Gamma

Η Lancia Gamma ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της το 2026, με φουτουριστικό σχεδιασμό, ηλεκτρικές εκδόσεις έως 350 ίππους και αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα.

Lancia Gamma

Η Lancia Gamma είναι το επόμενο μεγάλο βήμα στη στρατηγική αναγέννησης της ιστορικής ιταλικής φίρμας και το δεύτερο μοντέλο της νέας της εποχής, μετά την ανανεωμένη Ypsilon που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2024.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το δεύτερο εξάμηνο του 2026 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Melfi στην Ιταλία, πλάι σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, όπως το Jeep Compass και το DS N°8. Η πρόσφατη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε από τον CEO της Lancia, Luca Napolitano, στο LinkedIn, αποκάλυψε το μοντέλο -έστω και καλυμμένο- μέσα στο εργοστάσιο, περιστοιχισμένο από την ομάδα παραγωγής και προμηθευτές.

Η νέα Lancia Gamma θα κάνει πρεμιέρα το δεύτερο 6μηνο του 2026, σε φουλ ηλεκτρική και ήπια ή επαναφορτιζόμενα υβριδική

Lancia Gamma

Αν και η εικόνα δεν αποκαλύπτει πλήρως το αυτοκίνητο, διακρίνεται ξεκάθαρα η σιλουέτα τύπου φάστμπακ, με τη γραμμή της οροφής να γέρνει απαλά προς το πίσω μέρος. Το εμπρός και το πίσω μέρος θα υιοθετούν τη νέα φωτεινή υπογραφή «Chalice», ένα στιλιστικό στοιχείο που πρωτοείδαμε στη νέα Ypsilon. Δίνοντας έτσι μια ξεκάθαρη ταυτότητα στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Lancia.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lancia Gamma Coupé 1976-1984: Χαμένη ευκαιρία!

Το επερχόμενο ιταλικό μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, τη νέα αρχιτεκτονική του Ομίλου Stellantis, που επιτρέπει την παραγωγή μοντέλων υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Στην κορυφή της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί η ηλεκτρική έκδοση με 350 ίππους και τετρακίνηση, χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες –έναν σε κάθε άξονα.

Lancia Gamma- STLA Medium

Διαθέσιμη θα είναι και προσθιοκίνητη διαμόρφωση, η οποία με βάση την μέχρι στιγμής πληροφόρηση θα αποδίδει 280 ίππους, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό μοτέρ που ήδη συναντάμε στις σπορ εκδόσεις των Lancia Ypsilon, Abarth 600e και Alfa Romeo Junior.

Όλες οι φουλ ηλεκτρικές εκδόσεις θα εξοπλίζονται με τη μπαταρία που παράγεται στη Γαλλία από την ACC. Mε καθαρή ωφέλιμη χωρητικότητα του 97,2 kWh. Η συγκεκριμένη συστοιχία, που συναντούμε και στο Peugeot 3008, προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα.

Παράλληλα, η Lancia Gamma θα διατίθεται και σε ήπια υβριδική έκδοση 48V που θα συνδυάζει τον νέο 3κύλινδρο 1.2 PureTech με το αυτόματο κιβώτιο e-DCS6. Η Gamma με τη μικρό-υβριδική τεχνολογία θα αποδίδει 145 ίππους, ενώ η παραλλαγήplug-in hybrid  που βασίζεται στον 4κύλινδρο 1.600άρη τούρμπο θα φτάνει έως και τους 225 ίππους. Όπως συμβαίνει ήδη σε ομογάλακτα μοντέλα όπως το Peugeot 408 και την ανανεωμένη DS N°4.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube