
Από τις σκούπες στα hypercar: Αυτό είναι το αντί-Bugatti που ετοιμάζει η Dreame
Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών σκουπών παρουσίασε τα πρώτα renders του ultra-luxury EV της, με έντονη έμπνευση από την Bugatti Chiron και σχέδια για παγκόσμια παρουσίαση στην επερχόμενη CES.


Η Dreame Technology, που έχει γίνει γνωστή ως κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ιδιαίτερα ρομποτικών σκουπών, ανακοίνωσε ότι μέσω του παρακλαδιού Dreame Auto φιλοδοξεί να δημιουργήσει «το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο». Και μάλιστα με ξεκάθαρη στόχευση να κοιτάξει στα μάτια όχι απλώς mainstream premium μάρκες, αλλά κορυφαία ονόματα όπως η Bugatti και η Koenigsegg.
Τα πρώτα renderings του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar παρουσιάστηκαν από τον ιδρυτή και CEO της εταιρείας, Yu Hao, με την φυσική μορφή του πρωτοτύπου να αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο Consumer Electronics Show (CES) στις ΗΠΑ στο τέλος του 2025.
Η Dreame, μια εταιρεία που είναι γνωστή για τις ηλεκτρικές της σκούπες, θέλει να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο
Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε ψηφιακά φέρνει έντονες ομοιότητες με την Bugatti Chiron, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί μινιμαλιστική αισθητική, τιμόνι δύο ακτίνων και μία μεγάλη, ενιαία οθόνη. υιοθετώντας πλήρως τη λιτή φιλοσοφία της εποχής.
Η Dreame Auto δεν είναι ένα πρόχειρο startup. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει συγκεντρώσει περίπου 1.000 εργαζόμενους, κυρίως μηχανικούς R&D αλλά και έμπειρα στελέχη από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα, η μητρική Dreame διαθέτει προϊόντα σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ μέχρι το τέλος του 2024 είχε καταθέσει πάνω από 6.300 ευρεσιτεχνίες, αρκετές εκ των οποίων συνδέονται με την τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ένα από τα μεγάλα ατού της εταιρείας είναι η τεχνογνωσία στην ανάπτυξη κόμπακτ ηλεκτροκινητήρων που μπορούν να λειτουργούν σε πάνω από 200.000 rpm, γνώση που ο Yu Hao έχει δηλώσει πως θα εφαρμοστεί και στο υπεραυτοκίνητο.
Σε στρατηγικό επίπεδο, η Dreame εξετάζει την κατασκευή εργοστασίου στο Βερολίνο, σε τοποθεσία δίπλα στο Gigafactory της Tesla. Εάν το σχέδιο υλοποιηθεί, θα είναι η πρώτη κινεζική μάρκα που εγκαθιστά παραγωγική μονάδα αυτοκινήτων σε γερμανικό έδαφος. Την ίδια στιγμή, πληροφορίες από τον κινεζικό Τύπο αναφέρουν συνεργασία με τη γαλλική BNP Paribas, με στόχο τη χρηματοδότηση και τη διευκόλυνση της παγκόσμιας επέκτασης.
Δεν είναι πάντως η μόνη κινεζική εταιρεία τεχνολογίας που κάνει στροφή προς την αυτοκίνηση. Έχουν προηγηθεί οι Xiaomi, Skyworth, Huawei, Roborock και Baidu. Καμία όμως δεν έχει βάλει τόσο ψηλά τον πήχη, στοχεύοντας εξαρχής στην ελίτ των hypercar.