Νέα 911 Turbo S: Πρώτη φορά υβριδική, πρώτη φορά με 700+ PS

Νέα 911 Turbo S: Πρώτη φορά υβριδική, πρώτη φορά με 700+ PS

Επίσημη παρουσίαση για την ολοκαίνουργια Porsche 911 Turbo S. Την πιο ισχυρή και βαριά 911 όλων των εποχών.

Πέρυσι, η Carrera GTS έγινε η πρώτη υβριδική Porsche 911. Κι αν κάποιοι φανατικοί διερωτήθηκαν πού βαδίζει η ανθρωπότητα, η νέα Turbo S έρχεται να τους δώσει το τελειωτικό χτύπημα. Αποτελώντας την πρώτη Turbo που ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, κάτι που απογειώνει την ισχύ της. Αλλά και το βάρος της.

Προφανώς όλο αυτό δεν γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους, άλλο αν προκύπτει κάποιο όφελος κι εκεί. Γίνεται για την απόδοση. Και πράγματι, η νέα Turbo S των 711 ίππων είναι ισχυρότερη και από την προηγούμενη GT2!

Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Στο μονό ηλεκτρικό τούρμπο της GTS, οι μηχανικοί της Weissach πρόσθεσαν ένα ακόμα. Πέρα από τους 711 ίππους, ο 6κύλινδρος των 3.591 cc αποδίδει 800 Nm, ενώ ο κόφτης επενεργεί στις 7.500 rpm. 

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; 0-100 km/h σε 2,5”, 0-200 σε 8,4” και τελική 322 km/h. Αλλά και 14” ταχύτερο γυρολόγιο στο Nürburgring

911 Turbo S

Εκτός από τα δύο e-Turbo, στο πορτμπαγκάζ μπροστά φωλιάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kW, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον κινητήρα και το 8τάχυτο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη.

Σύμφωνα με την Porsche, το βάρος της 911 Turbo S φτάνει τα 1.740 kg στην κλειστή και τα 1.825 kg στην ξεσκέπαστη. Περίπου 80-κάτι περισσότερα από πριν. Παρά την εξάτμιση από τιτάνιο. «Δεν αισθάνεσαι την αύξηση του βάρους. Αντιθέτως, το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ευέλικτο, έχει περισσότερη πρόσφυση και είναι σημαντικά πιο γρήγορο από τον προκάτοχό του σε κάθε επιμέρους τμήμα της πίστας του Nordschleife», δήλωσε ο πρεσβευτής της μάρκας, Jorg Bergmeister. Υπεύθυνος για το 70392 στην Πράσινη Κόλαση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Viral βίντεο με 911 Turbo S που κρατά πιτσιρικά στον αέρα [video]

Οι Γερμανοί διατείνονται ότι δεν οφείλεται μόνο στις ταχύτερες επιδόσεις. Αλλά και στο στάνταρ ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control. Το οποίο μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος και βελτιώνει την ευελιξία.

911 Turbo S

Επειδή μάλιστα χρησιμοποιεί το 400-βολτο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου, το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό της GTS, έχει ταχύτερο χρόνο αντίδρασης από τις αμιγώς υδραυλικές μονάδες.

Την πέδηση αναλαμβάνουν τα στάνταρ κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 mm μπροστά και 410 mm πίσω, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 255/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος να σταματήσει τη Mansory, κατέστρεψε την 911 Turbo S

Στο αεροδυναμικό μέτωπο, έχουν τοποθετηθεί κάθετα πτερύγια ψύξης και ενεργό μπροστινό σπόιλερ μπροστά. Καθώς και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή για βελτίωση της ψύξης. 

911 Turbo S

Η καμπίνα είναι τυπική 992.2, αν και με πινελιές που αναδεικνύουν την κορυφαία έκδοση της γκάμας. Turbonite λεπτομέρειες στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων, το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις ζώνες ασφαλείας.

Ένθετα από ανθρακονήματα με λεπτομέρειες Neodyme και μαύρη επένδυση οροφής Race-Tex. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κουπέ έρχεται ως διθέσια, με τα πίσω καθίσματα να είναι έξτρα επιλογή χωρίς κόστος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η TechArt χαρίζει στην Porsche 911 Turbo S επιδόσεις Veyron

Αντιθέτως, η Cabriolet διατίθεται αποκλειστικά σε διαμόρφωση 2+2. Και βέβαια, οι τιμές (€343.150 για την κλειστή και €360.940 για την ανοιχτή) είναι απλώς η βάση. Το τμήμα Exclusive Manufactur της Porsche θα προσφέρει όση εξατομίκευση θες. Και αντέχει η τσέπη σου.

Στο θέμα της βαφής, το πρόγραμμα Paint to Sample της μάρκας επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν το αυτοκίνητό τους να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες 911. Ενώ ένας πολυτελής χρονογράφος -με πιστοποίηση COSC από την Porsche Design- τούς επιτρέπει να έχουν την Turbo S συνέχεια μαζί τους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube