Το νέο Karma Gyesera θέλει να τα βάλει με το Tesla Model S

Το νέο Karma Gyesera θέλει να τα βάλει με το Tesla Model S

Με δυσθεώρητους στόχους αλλά μέτρια χαρακτηριστικά, το νέο Karma Gyesera έχει να ανέβει έναν Γολγοθά πωλήσεων.

Το Karma Gyesera αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν της φίρμας, με σχεδίαση που θυμίζει τον μακρινό του πρόγονο, το επαναφορτιζόμενο Fikser Karma. Γεμάτο αυτοπεποίθηση, υπόσχεται ότι θα είναι καλύτερο από το Tesla Model S.

Η έκδοση παραγωγής του Karma Gyesera τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με συνολική απόδοση 700 ίππους και 940 Nm.

Το Karma Gyesera θέλει να υπερκεράσει το κορυφαίο μοντέλο της Tesla

Θυμίζουμε ότι Fisker και Karma, δύο ονόματα που συνδέονταν όταν εμφανίστηκαν στο αυτοκινητικό στερέωμα, αποτελούν πλέον δύο διακριτές οντότητες.

Karma Gyesera

Με 700 ίππους, θα περιμένατε εκρηκτικές επιδόσεις από το Karma Gyesera αλλά μάλλον θα απογοητευτείτε. Με βάρος άνω των 2,4 τόνων, η επιτάχυνση 0-60 mph (0-97 km/h) απαιτεί 4,2”, καθοδόν προς την τελική ταχύτητα των 217 km/h. Μάλλον το Model S δεν αγχώνεται και τόσο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Nissan θα σώσει τη Fisker από τη χρεωκοπία με ένεση $400 εκ.

Με αλουμινένιο πλαίσιο και πάνελ από ανθρακονήματα κι αλουμίνιο, θα απορείτε γιατί η ζυγαριά σταματά στα 2.404 kg. Η απάντηση έγκειται στην τεράστια μπαταρία των 120 kWh.

Ύστερα, είναι οι πελώριες διαστάσεις. Έχει μήκος 5.077 mm, πλάτος 2.004, ύψος 1.330 και μεταξόνιο 3.160 mm. Είναι δηλαδή μακρύτερο από το Tesla Model S των 4.978 mm, αλλά πιο κοντό από τη Mercedes EQS των 5.223 mm.

Karma Gyesera

Με τόσο μεγάλη μπαταρία, τουλάχιστον θα περιμένατε να έχει τεράστια αυτονομία, Κι όμως, η επίσημη ανακοίνωση για τη θεωρητική αυτονομία του Karma Gyesera περιορίζεται στα μόλις 402 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nio ET7 Ultra Long Range, 150 kWh και 1.000+ km αυτονομία

Δεν είναι η πρώτη φορά. Και το Karma Kaveya έχει μπαταρία 120 kWh κι αντίστοιχη αυτονομία. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για ηλεκτρικό σούπερκαρ με απόδοση 1.180 PS.

Karma Gyesera

Η Karma προτίθεται να κατασκευάσει περίπου 2.000 Geysera σε μια περίοδο παραγωγής τεσσάρων έως πέντε ετών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν κράτηση καταθέτοντας προκαταβολή $5.000, με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στα τέλη του 2024.

Δεν έχουμε ακόμη πληροφορίες για την τιμολόγηση του νέου μοντέλου. Αλλά οι δηλώσεις του Marques McCammon, προέδρου της Karma Automotive, δεν μας γεμίζουν ακριβώς αισιοδοξία ότι θα είναι ανταγωνιστικό: «Σε σύγκριση με μοντέλα όπως η Cadillac Celestiq, τα μοντέλα μας θα είναι πιο αποκλειστικά».

Από τη στιγμή που η «βασική» Celestiq κοστίζει πάνω από €300.000, μάλλον ο Elon Musk δεν θα χάσει τον ύπνο του.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube