VW T-Cross: Για οικογένειες της πόλης

Η VW με το μίνι crossover της στοχεύει σε νεαρές οικογένειες που κατοικούν και κινούνται κατά κύριο λόγο σε αστικά κέντρα.

Η Volkswagen ελπίζει ότι το μικρό crossover της T-Cross θα απευθύνεται σε νέες οικογένειες αστικών περιοχών που επιθυμούν ικανό πίσω χώρο για τα πόδια και ευρύχωρο πορτμπαγκάζ σε ούλτρα κόμπακτ διαστάσεις.

Το τελευταίο crossover της γερμανικής φίρμας, το οποίο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του αυτό το φθινόπωρο και θα φτάσει στις ευρωπαϊκές εκθέσεις την ερχόμενη άνοιξη, σχεδιάστηκε για να είναι πιο πρακτικό και λειτουργικό από το ελαφρώς μεγαλύτερο T-Roc.

Ανώτερα στελέχη του Wolfsburg αναμένουν ότι ο συνδυασμός διαστάσεων/χωροταξίας του T-Cross θα προσελκύσει πελάτες από ανταγωνιστές, όπως το Renault Captur και το Peugeot 2008, αντί να κανιβαλίσει τις πωλήσεις είτε του σουπερμίνι της VW, του Polo, είτε του T-Roc.

«Πιστεύουμε ότι το μερίδιο της κατηγορίας των Β-SUV θα διπλασιαστεί τα επόμενα δέκα χρόνια», δήλωσε ο διευθυντής της γκάμας των μικρών VW, Andreas Krüger.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκές πωλήσεις μικρών SUV: Τρελή ανάπτυξη

Ο Krueger δεν θέλησε να μοιραστεί τις εκτιμήσεις πωλήσεων για το T-Cross. Αλλά πηγές μέσα από τη VW αναφέρουν ότι το μικρό crossover θα μπορούσε να εισφέρει στον Όμιλο με μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως σε παγκόσμια κλίμακα, μόλις αρχίσει η παραγωγή του και στα πέντε εργοστάσια.

«Κινούμαστε παγκοσμίως με αυτό, ξεκινώντας από την Ευρώπη, στη συνέχεια με τη Νότια Αμερική, με τις κινεζικές κοινοπραξίες και ολοκληρώνουμε με την Ινδία», δήλωσε ο Krüger.

VW T-Cross

Αν και μέρος του όγκου των πωλήσεων θα προέρχεται από πελάτες του Polo που θα αλλάξουν σε crossover ή οδηγούς του T-Roc που θα κατέβουν μία κατηγορία, ο Krüger αναμένει ότι το μεγαλύτερο μερίδιο των πελατών θα να είναι νέο για τη φίρμα, βοηθούμενο εν μέρει από τη χωροταξία και το μοναδικό σχεδιασμό.

«Αναμένουμε ένα σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο που θα “κλέψουμε” από άλλους κατασκευαστές», είπε. «Προσφέρει μέγιστο ύψος αξίας για τον πελάτη σε ένα πολύ μικρό αποτύπωμα». Ο Krüger είπε ακόμη ότι ενδέχεται να υπάρξουν κι άλλα παράγωγα του T-Cross για να διατηρηθεί η γραμμή μοντέλου φρέσκια καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου της ζωής του, αλλά δεν υπάρχουν σχέδια για μια έκδοση κάμπριο, όπως στο T-Roc.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα παγκόσμια best-seller του A’ 4μήνου 2018 και το Top 100

Το ευρωπαϊκό μοντέλο, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Pamplona, στην Ισπανία, θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB A0 και θα φτάσει στην Ελλάδα, πιθανότατα, τον ερχόμενο Απρίλιο. Αρχικά η γκάμα θα περιλαμβάνει τρεις υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, με ισχύ από 95 έως 150 PS και ένα βασικό ντίζελ, αλλά όχι μετάδοση 4MOTION.

VW T-Cross

Οι πελάτες θα μπορούν να το παραγγείλουν με ένα πλήρως ψηφιακό καντράν που θα περιλαμβάνει και οθόνη αφής 8” στην κεντρική κονσόλα. Ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου και θύρες USB, δύο εμπρός και πίσω, αποτελούν επίσης μέρος του συστήματος ψυχαγωγίας.

Η παραγωγή για τη Νότια Αμερική θα ξεκινήσει στην Curitiba της Βραζιλίας, στα τέλη της άνοιξης έως τις αρχές του καλοκαιριού του 2019. Μια άλλη βασική αγορά για το μοντέλο θα είναι η Κίνα, όπου οι δύο ανταγωνίστριες κοινοπραξίες της VW, SAIC και FAW, θα παράγουν ουσιαστικά το ίδιο όχημα με ελάχιστες διαφορές στο φύλλο μετάλλων εμπρός και πίσω για εξοικονόμηση κόστους. Το λανσάρισμά τους αναμένεται γύρω στον Ιούλιο του 2019.

VW T-Cross

Για τη συνέχεια, η VW σχεδιάζει να κατασκευάζει το T-Cross στο εργοστάσιό της στο Pune της Ινδίας. Για τις περιοχές εκτός Ευρώπης, το αυτοκίνητο θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αγορών αυτών. Λόγω μεγέθους, οι αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, προσώρας, δεν θα εντάξουν το μοντέλο στην υφιστάμενη γκάμα τους.