Το Volkswagen ID.4 αποκτά εκδόσεις X και Crozz για την κινεζική αγορά 

Το Volkswagen ID.4 αποκτά εκδόσεις X και Crozz για την κινεζική αγορά 

Δείτε για ποιο λόγο κρίνεται αναγκαίο στην Κίνα να υπάρχουν δύο εκδόσεις του μοντέλου. 

Αφού αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο ID.4 για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, η Volkswagen παρουσιάζει τώρα τις κινεζικές εκδόσεις του νέου ηλεκτρικού crossover.
Και λέμε τις εκδόσεις γιατί πρόκειται για δύο διαφορετικές εκδόσεις που θα είναι διαθέσιμες στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Πρόκειται για το ID.4 Crozz που είναι το ίδιο που διατίθεται και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο αλλά για λόγους μάρκετιγκ προφανώς φέρει το διακριτικό «Crozz» και το ID.4 X που διαθέτει διαφορετικούς προβολείς, πίσω φώτα και προφυλακτήρες για μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση.

crozz

Λόγω αυτών ακριβώς των αλλαγών το ID.4 X είναι 20 mm μεγαλύτερο από το «αδερφό» του και επίσης 11 mm ψηλότερο. Ωστόσο, το πλάτος και το μεταξόνιο είναι πανομοιότυπα. Μικρές διαφορές έχουμε και στον σχεδιασμό του εσωτερικού και ιδιαίτερα στην κενρτική κοσνόλα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι τιμές του Volkswagen ID.4 στην Ελλάδα [video]

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί η Κίνα χρειάζεται δύο εκδόσεις του ID.4. Η απάντηση είναι διότι το ID.4 στην Κίνα κατασκευάζεται από δύο κοινοπραξίες της VW με τοπικούς κατασκευαστές και ως εκ τούτου πρέπει να έχουν κάποιες (έστω και μικρές) διαφορές. Το ID.4 X κατασκευάζεται από την κοινοπραξία SAIC-VW και το ID.4 Crozz από την κοινοπραξία FAW-VW.

idx

Η παραγωγή και των δύο μοντέλων ID.4 έχει ήδη ξεκινήσει από την περασμένη εβδομάδα σε ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης EV στη Σαγκάη (ID.4 X) και σε ένα υπάρχον εργοστάσιο στο Foshan (ID.4 Crozz). Κάθε μονάδα έχει ετήσια δυνατότητα παραγωγής 300.000 οχημάτων. Η Volkswagen θα κυκλοφορήσει τα ID.4 X και ID.4 Crozz στην Κίνα την άνοιξη του 2021.

Και το δύο μοντέλα θα φορούν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 204 PS (150 kW) και 310 Nm, που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και κινεί τους πίσω τροχούς. Χάρη στη μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh που βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, η αυτονομία αγγίζει τα 520 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παράλληλα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,5" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 km/h.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE