Νέο Volkswagen Tera, μικρό, προηγμένο, αλλά θα έρθει Ευρώπη;

Νέο Volkswagen Tera, μικρό, προηγμένο, αλλά θα έρθει Ευρώπη;

Το νέο Volkswagen Tera, ένα μικρό αστικό crossover, είναι στα χαρτιά ο τέλειος ανταγωνιστής του Jeep Avenger. Αλλά προς το παρόν, δεν ξέρουμε αν θα έρθει Στην Ευρώπη.

Το Wolfsburg ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός νέου μικρού crossover το Volkswagen Tera, το οποίο προορίζεται κυρίως για τις αγορές της Νότιας Αμερικής και της Ινδίας.

Το όνομα «Tera» προέρχεται από την ελληνική λέξη «τέρας», συνεχίζοντας την τάση της εταιρείας να χρησιμοποιεί ελληνικές λέξεις για τα μοντέλα της. Να θυμίσουμε ότι η Volkswagen κατοχύρωσε τον Απρίλιο του 2024 οκτώ νέα ονόματα με ελληνική ρίζα για να τα χρησιμοποιήσει στα μοντέλα της σε τοπικές αγορές. Εξ ου και τα ονόματα κατοχυρώθηκαν στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων (DPMA), ενώ λίγα κατατέθηκαν στα αντίστοιχα τμήματα του Μεξικού και της Χιλής.

Το Volkswagen Tera έχει σχεδιαστεί για τις αγορές της Ν. Αμερικής και της Ινδίας, αλλά οι δοκιμές σε ευρωπαϊκούς δρόμους έχουν προκαλέσει εικασίες για πιθανή καριέρα στην Ευρώπη

Volkswagen Tera

Το Volkswagen Tera τοποθετείται στην γκάμα της εταιρείας κάτω από το Nivus (Taigo στην δική μας αγορά). Με μήκος μικρότερο από το Taigo, το Tera αναμένεται να είναι το μικρότερο και πιο οικονομικό SUV ή -αν θέλετε- crossover της Volkswagen στις συγκεκριμένες αγορές.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Volkswagen διαθέτει ήδη στην γκάμα της πολλά μικρά SUV: T-Cross (4,13 m), Taigo (4,27 m) και T-Roc (4,23 m) με το τελευταίο να πατά πάνω στην πλατφόρμα MQB-A0 που βρίσκεται κοντά σε αυτή του παλιού Golf. Ενώ λοιπόν το T-Roc θα μεταβεί σύντομα σε μια εντελώς νέα γενιά μοντέλων, εδώ έχουμε ένα νέο, ακόμη μικρότερο SUV της Volkswagen για τις αναδυόμενες αγορές.

Το Volkswagen Tera βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα MQB-A0, την οποία εκτός από το  T-Cross χρησιμοποιεί και το ο Polo. Την παραγωγή του θα αναλάβει το εργοστάσιο της Volkswagen στην Taubaté της Βραζιλίας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας στην τοπική αγορά.

Volkswagen Tera
Το ταμπλό του δείχνει μοντέρνο, ακόμα κι αν μιλάμε για βασικό μοντέλο. Κάτω από το καπό, στο Tera ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να διαλέξει από μια γκάμα μικρών βενζινοκινητήρων,  του ενός λίτρου, που θα μπορούν να καίνε αιθανόλη, καύσιμο ιδιαίτερα καθιερωμένο στην αγορά της Βραζιλίας.

Το Tera αναμένεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το FΙΑΤ Pulse και το Renault Kardian, προσφέροντας μια προσιτή αλλά ποιοτική επιλογή στους καταναλωτές που αναζητούν ένα μικρό SUV με σύγχρονα χαρακτηριστικά.

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Tera είναι η έμφαση στην ασφάλεια. Από την έκδοση Comfortline και πάνω, το αυτοκίνητα θα διαθέτει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση κόπωσης οδηγού. Στην κορυφαία έκδοση Highline, θα περιλαμβάνεται και σύστημα διατήρησης λωρίδας. Ισχυρά στοιχεία ασφάλειας, αλλά και εμπορικά στις αναπτυσσόμενες αγορές.

Παρόλο που το Tera έχει σχεδιαστεί κυρίως για τις αγορές της Νότιας Αμερικής και της Ινδίας, η εμφάνισή του σε ευρωπαϊκούς δρόμους κατά τη διάρκεια δοκιμών έχει προκαλέσει εικασίες σχετικά με μια πιθανή μελλοντική διάθεση στην Ευρώπη. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, η Volkswagen δεν έχει επιβεβαιώσει τέτοια σχέδια.

Συνολικά, το Volkswagen Tera αντιπροσωπεύει την προσπάθεια του Wolfsburg να επεκτείνει την παρουσία της σε αναδυόμενες αγορές, προσφέροντας ένα προσιτό και τεχνολογικά προηγμένο SUV που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των τοπικών καταναλωτών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube