node/35293

Nέο VW Golf: Έτσι θα είναι το ταμπλό

Το επόμενο Golf θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο, αλλά η Volkswagen μας έδωσε ήδη μια γεύση του αυτοκινήτου με πολύ ακριβή σχέδια!

Χθες, Τρίτη 14 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η ετήσια γενική συνέλευση του Ομίλου Volkswagen. Και το Wolfsburg δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του την ομιλία του προέδρου του ΔΣ του γερμανικού ομίλου, Herbert Diess. Το έγγραφο των 40 σελίδων μπορεί να φαίνεται βαρετό, με πολλά στοιχεία πωλήσεων και οικονομικά αποτελέσματα. Αλλά περιέχει και μια έκπληξη.

Ύστερα από τις λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων του 2018 και του πρώτου 3μήνου του 2019, ο Herbert Diess μίλησε για το μέλλον, υποδεικνύοντας ότι ολόκληρος ο όμιλος έχει προγραμματίσει να λανσάρει 90 νέα προϊόντα εφέτος. Και μίλησε ειδικά για το αστέρι του προγράμματος του VW Group, το επόμενο Golf, επιβεβαιώνοντας ότι θα παρουσιαστεί τον προσεχή Οκτώβριο.

Στο περιώνυμο έγγραφο λοιπόν, μπορούμε να δούμε δύο σκίτσα του αυτοκινήτου! Έχουμε το περίγραμμα του εξωτερικού, αλλά και ένα σχέδιο του ταμπλό. Στην περίπτωση της καροσερί, κατά τα ειωθότα, πρόκειται για μια εξέλιξη του υφιστάμενου σχεδίου. Το Golf VIII θα μοιάζει με… Golf. Μεταξύ των ορατών αλλαγών, ξεχωρίζουμε την παρουσία ενός «σκαλοπατιού» στο κάτω, εσωτερικό μέρος των φαναριών, το οποίο κάνει το φανάρι τόσο λεπτό έτσι ώστε να αποτελεί φυσική προέκταση της στενής γρίλιας. Τα φανάρια δε, θα γυρίζουν αγκαλιάζοντας τα φτερά. Κάτω από τη μάσκα, μια μεγάλη σχάρα-εισαγωγή αέρα θα υπάρχει καθ’ όλο το πλάτος του προφυλακτήρα, πιο μεγάλη ακόμα και από του Arteon.

VW Golf VIII

Η πρόγευση της καμπίνας είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα. Στο εσωτερικό, το Golf, αντίθετα με την σιλουέτα του θα αποτολμήσει μια επανάσταση! Το αυτοκίνητο θα εγκαταλείψει τη «στερεότυπη» κάθετη κεντρική κονσόλα. Η εμφάνιση θα πάρει πιο οριζόντια διάταξη, σύμφωνα με τα τελευταίες επιταγές της φίρμας. Έτσι βλέπουμε μια κεντρική οθόνη αφής που θα αποτελεί μέρος των ψηφιακών οργάνων που συντίθενται από μια μικρή (αριστερά) και μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο. Το σύνολο φαίνεται να καλύπτεται από ένα εξωτερικό «κρύσταλλο» (οπίσθιας προβολής;) και που μοιάζει επικαθήμενο στη διακοσμητική φάσα του ταμπλό. Οι κεντρικοί αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι από κάτω και εκτείνονται στην πλευρά του συνοδηγού. Σύμφωνα με το σχέδιο, ο αριθμός των μπουτόν έχει μειωθεί δραστικά και φαίνεται ότι ο χειρισμός του συστήματος αερισμού/θέρμανσης/κλιματισμού γίνεται αποκλειστικά από την οθόνη αφής.

Από αυτό που βλέπουμε είναι η σαφής πρόθεση της Volkswagen να δώσει μια έντονα high-tech εικόνα στο Golf VIII. Στοιχείο απαραίτητο προκειμένου να ενισχυθεί γενικότερα η θέση του ως «premium» στη μαζική κατηγορία. Αλλά και να επιβεβαιωθεί η υπεροχή του κόμπακτ χάτσμπακ της VW, έναντι του πιο «λαϊκού» Škoda Scala και του πιο σπορ, προσεχούς Seat Leon.

node/40222

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Το Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition του 1985 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα αποτελέσματα διαδικτυακών δημοπρασιών κλασικών αυτοκινήτων σοκάρουν με το ύψος της τελικής προσφοράς. Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρούμε ολοένα και περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς ιδιαίτερη συλλεκτική αξία να πωλούνται για αστρονομικά ποσά λόγω της κατάστασης βιτρίνας και των χαμηλών χιλιομέτρων που έχουν στο οδόμετρο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition (1985) το οποίο δημοπρατήθηκε έναντι $70.000 (€59.084) μέσω της σελίδας Bring A Trailer!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε απόχρωση Flash Silver Clearcoat Metallic με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φορά προφυλακτήρες αμερικανικών προδιαγραφών, εργοστασιακές ζάντες Avus 14″, εμβλήματα Wolfsburg Edition στα φτερά και μπεζ υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της Karmann. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ραδιοκασετόφωνο, υδραυλικό τιμόνι, ψηφιακό ρολόι, επενδύσεις από μπλε δέρμα σε πόρτες και καθίσματα, cruise control και air conditioning  - τα δύο τελευταία στοιχεία ήταν προαιρετικά εν έτη 1985.

VW Golf Cabriolet

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι το γεγονός ότι το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 63 km από το 1985 μέχρι και σήμερα! Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 90 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, ενώ τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.

Όπως αποκαλύπτει το γνήσιο window sticker, η αρχική τιμή αυτού του Golf Cabriolet το 1985 ήταν $14.225 ενώ από όταν βγήκε από την αντιπροσωπεία δεν έχει εμπλακεί σε κανένα ατύχημα σύμφωνα με το ιστορικό Carfax.

VW Golf Cabriolet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το Honda Civic Type R πουλήθηκε έναντι €62.000 ευρώ!

Δεν ξέρουμε αν η ομολογουμένως εξαιρετική κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί το ανοιχτό Golf τα τελευταία 35 χρόνια δικαιολογεί την εξωφρενική τιμή των $70.000 η οποία ξεπερνά ακόμα και την ακριβότερη έκδοση του σημερινού Golf VIII, όμως είναι πολύ πιθανό ο αγοραστής να βλέπει το αυτοκίνητο ως μελλοντική επένδυση.

Το σίγουρο έιναι πως με τόσο μεγάλη αξία, δύσκολα θα δείτε αυτό το Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς μάλλον θα περάσει και την υπόλοιπη ζωή του σε κλιματιζόμενο γκαράζ!

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]