node/35059

Νέο Volkswagen Golf: H πραγματική αιτία της καθυστέρησης

Το λανσάρισμα του Golf VIII πήρε αναβολή για λίγους μήνες εξ αιτίας προβλημάτων στο set-up. To ολοκαίνουργιο κόμπακτ χάτσμπακ της VW και σημείο αναφοράς της κατηγορίας θα φιγουράρει στις εκθέσεις στις αρχές του 2020.

Ήδη από τον Ιανουάριο του 2018, η Volkswagen είχε ξεκινήσει την αντίστροφη μέτρηση. Το Wolfsburg είχε προγραμματίσει να εκκινήσει την παραγωγή της όγδοης γενιάς του Golf τον Ιούνιο του 2019. To δημόσιο ντεμπούτο του αυτοκινήτου αναμενόταν στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη, χρόνος που επιβεβαιώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο.

Αλλά τον Μάρτιο, στη μεγάλη ετήσια συνέντευξη Τύπου που έδωσε η Volkswagen, το Wolfsburg τροποποίησε το αρχικά ανακοινωθέν πρόγραμμα. Έτσι, το αστέρι της φίρμας στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης θα είναι τελικά το κόμπακτ ηλεκτρικό χάτσμπακ Ι.D., με το Golf VIII να αποκαλύπτεται λίγες εβδομάδες αργότερα. Στη συνέχεια, μάθαμε ότι το νέο Golf θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2020. Έτσι προέκυψαν ερωτήματα, καθώς πρωτότυπα με ελάχιστο καμουφλάζ έχουν φωτογραφηθεί εδώ και αρκετούς μήνες, υποδηλώνοντας ότι το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο.

Δεδομένης της σημασίας του I.D., θεωρήθηκε αρχικά ότι φαινόταν λογικό να μην κάνει πρεμιέρα μαζί με το Golf VIII που, ούτως ή άλλως, θα έκλεβε την παράσταση. Στη συνέχεια εκπρόσωπος της φίρμας επικαλέστηκε ότι ένα λανσάρισμα πολύ κοντά στα Χριστούγεννα δεν ήταν καλό τάιμινγκ. Στην πραγματικότητα όμως, ο λόγος της καθυστέρησης είναι τεχνικός.

VW Golf VIII

Όπως αποκαλύπτει η Automotive News, το Wolfsburg αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες στο set-up της ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου. Μάλιστα «ιοί» εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών των πρωτοτύπων. Η Volkswagen δεν έχει την πολυτέλεια να λανσάρει στην αγορά ένα μοντέλο που αντιμετωπίζει προβλήματα, ειδικά όταν πρόκειται για το Golf, το παγκόσμιο μπεστ-σέλερ της.

Η όγδοη γενιά του θα πρέπει επίσης να θέσει τον πήχη όσον αφορά την τεχνολογία, είτε αυτή πρόκειται για συνδεσιμότητα είτε για βοηθήματα οδήγησης. Το Golf οφείλει να επαναβεβαιώσει τη θέση του μέσα στο Volkswagen Group, ειδικά απέναντι στο νέο Škoda Scala και το επόμενο SEAT Leon. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να επωφεληθεί από τις πιο επίκαιρες ηλεκτρονικές ενημερώσεις, αλλιώς θα καθίστατο δύσκολο για τους μηχανικούς της φίρμας να θωρακίσουν την ασφάλεια του συστήματος, που θα πρέπει να αντεπεξέρχεται σθεναρά στο χακάρισμα.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.