Νέο Volkswagen Golf: H πραγματική αιτία της καθυστέρησης

Το λανσάρισμα του Golf VIII πήρε αναβολή για λίγους μήνες εξ αιτίας προβλημάτων στο set-up. To ολοκαίνουργιο κόμπακτ χάτσμπακ της VW και σημείο αναφοράς της κατηγορίας θα φιγουράρει στις εκθέσεις στις αρχές του 2020.

Ήδη από τον Ιανουάριο του 2018, η Volkswagen είχε ξεκινήσει την αντίστροφη μέτρηση. Το Wolfsburg είχε προγραμματίσει να εκκινήσει την παραγωγή της όγδοης γενιάς του Golf τον Ιούνιο του 2019. To δημόσιο ντεμπούτο του αυτοκινήτου αναμενόταν στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη, χρόνος που επιβεβαιώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο.

Αλλά τον Μάρτιο, στη μεγάλη ετήσια συνέντευξη Τύπου που έδωσε η Volkswagen, το Wolfsburg τροποποίησε το αρχικά ανακοινωθέν πρόγραμμα. Έτσι, το αστέρι της φίρμας στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης θα είναι τελικά το κόμπακτ ηλεκτρικό χάτσμπακ Ι.D., με το Golf VIII να αποκαλύπτεται λίγες εβδομάδες αργότερα. Στη συνέχεια, μάθαμε ότι το νέο Golf θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2020. Έτσι προέκυψαν ερωτήματα, καθώς πρωτότυπα με ελάχιστο καμουφλάζ έχουν φωτογραφηθεί εδώ και αρκετούς μήνες, υποδηλώνοντας ότι το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο.

Δεδομένης της σημασίας του I.D., θεωρήθηκε αρχικά ότι φαινόταν λογικό να μην κάνει πρεμιέρα μαζί με το Golf VIII που, ούτως ή άλλως, θα έκλεβε την παράσταση. Στη συνέχεια εκπρόσωπος της φίρμας επικαλέστηκε ότι ένα λανσάρισμα πολύ κοντά στα Χριστούγεννα δεν ήταν καλό τάιμινγκ. Στην πραγματικότητα όμως, ο λόγος της καθυστέρησης είναι τεχνικός.

VW Golf VIII

Όπως αποκαλύπτει η Automotive News, το Wolfsburg αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες στο set-up της ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου. Μάλιστα «ιοί» εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών των πρωτοτύπων. Η Volkswagen δεν έχει την πολυτέλεια να λανσάρει στην αγορά ένα μοντέλο που αντιμετωπίζει προβλήματα, ειδικά όταν πρόκειται για το Golf, το παγκόσμιο μπεστ-σέλερ της.

Η όγδοη γενιά του θα πρέπει επίσης να θέσει τον πήχη όσον αφορά την τεχνολογία, είτε αυτή πρόκειται για συνδεσιμότητα είτε για βοηθήματα οδήγησης. Το Golf οφείλει να επαναβεβαιώσει τη θέση του μέσα στο Volkswagen Group, ειδικά απέναντι στο νέο Škoda Scala και το επόμενο SEAT Leon. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να επωφεληθεί από τις πιο επίκαιρες ηλεκτρονικές ενημερώσεις, αλλιώς θα καθίστατο δύσκολο για τους μηχανικούς της φίρμας να θωρακίσουν την ασφάλεια του συστήματος, που θα πρέπει να αντεπεξέρχεται σθεναρά στο χακάρισμα.