Citroën C4 2020
node/39222

Νέα Citroën C4 2020: Έτσι θα είναι;

Η Citroën επιβεβαίωσε ότι η ολοκαίνουργια C4 θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 30 Ιουνίου 2020. Φυσικά θα είμαστε «παρόντες», αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να δούμε πώς φαντάζεται το AutoExpress πως θα είναι το γαλλικό χάτσμπακ.

Το γνωρίζαμε ήδη από προχτές μέσω του λογαριασμού της Citroën στο Twitter: Η νέα γενιά της C4, που θα παρουσιαστεί στο τέλος του μήνα, θα χάσει τον «Κάκτο» της. Αλλά το ότι θα απωλέσει το δεύτερο μέρος του ονόματός της, δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι «πικάντικη», όπως τουλάχιστον υπόσχεται ο Γάλλος κατασκευαστής. 

Ο ακρωτηριασμός του ονόματος θα μπορούσε να υποδηλώνει επιστροφή στην παραδοσιακή μορφή της C4 που εγκαταλείφθηκε το 2018. Αλλά οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τα μουλάρια δοκιμών αποκαλύπτουν την υψηλή κορμοστασιά ενός SUV. Ωστόσο, η σκιαγραφία δίνει μια έντονα οπισθοκλινή οροφή, δίνοντας έτσι πιο δυναμική εικόνα στο σύνολο και προκαλώντας αισθητικά την GS που γιορτάζει την 50ή επέτειό της εφέτος.

Πάνω σε αυτή τη βάση, οι Βρετανοί συνάδελφοί μας από το Auto Express έχουν επεξεργαστεί ψηφιακά τις εικόνες σε μια προσπάθεια να αφαιρέσουν το τυπικό παραπλανητικό καμουφλάζ των μουλαριών και προσπαθώντας να πλησιάσουν την πραγματική εμφάνιση του τελικού μοντέλου.

Citroën C4 2020

Το εμπρός μέρος δεν προκαλεί μεγάλη κατάπληξη, υιοθετώντας φώτα σε δύο επίπεδα που συνδέονται με τη μάσκα, ενώ χαμηλά τα πλευρά αναδεικνύονται με ό,τι απέμεινε από τα διάσημα «airbumps» που λανσαρίστηκαν με την πρώτη γενιά του C4 Cactus. Το πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, είναι πράγματι πρωτότυπο, με μια φωτεινή μπαρέτα σε ολόκληρο το πλάτος, μοιάζοντας έντονα με εκείνη που υπήρχε στο πρωτότυπο 19_19 του 2019.

Αυτή η νέα γενιά Citroën C4 θα πατάει πάνω στην πλατφόρμα CMP, την ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν τα πρόσφατα Peugeot 208 και 2008. Επομένως, θα μοιράζονται και τους ίδιους κινητήρες, είτε βενζίνης με τους 3 κυλίνδρους 1.2 PureTech είτε ντίζελ με το 1.5 BlueHDI. Αλλά και μια ηλεκτρική έκδοση, όπως μάθαμε από το twittάρισμα της Citroën. Αυτή η μοντέρνα, ηλεκτρική έκδοση θα ονομάζεται ë-C4 και θα έχει αναμφίβολα το ίδιο τεχνικό δελτίο δεδομένων με τα e-208 και e-2008. Δηλαδή έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μια μπαταρία 50 kWh.

Citroën C4 2020
Η φωτεινή υπογραφή πίσω θυμίζει αυτή του πρωτοτύπου 19_19 του 2019. Φωτογραφίες Auto Express & Avarvarii 


Αυτό που πρέπει να συνεχίσει να διακρίνει τη Citroën από τα ξαδέλφια του στο Sochaux, ωστόσο, είναι οι αναρτήσεις. Η C4 θα συνεχίσει πράγματι να είναι εξοπλισμένη εμπρός με MacPherson και πίσω με τον ημιάκαμπτο με τα υδραυλικά bump-stop που είχε το C4 Cactus. Και θεωρούμε ότι ο γάμος τους με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα είναι ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρων συνδυασμός.

Ωστόσο για να ανακαλύψουμε την πραγματικότητα της νέας C4 σε όλες τις διαστάσεις και εκφάνσεις της, θα χρειαστούν μερικές μέρες ακόμη. Οι πληροφορίες πάντως λένε ότι οι παραγγελίες -τουλάχιστον για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές- ξεκινούν τον Ιούλιο και πρώτες παραδόσεις το τρίτο 3μηνο του 2020.

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.