node/31227

Η Citroën σταμάτησε τη C4

Αυλαία για τη C4, της οποίας η παραγωγή μόλις σταμάτησε στο εργοστάσιο της Mulhouse. Πραγματικό μικρό οικογενειακό θα ξαναδούμε από τη Citroën το 2021.

Μια Citroën έρχεται, μια άλλη φεύγει. Δύο ημέρες ύστερα από την παρουσίαση της ευρωπαϊκής έκδοσης του C5 Aircross, η Citroën σταμάτησε την παραγωγή της C4. Η γαλλική εταιρεία αναφέρθηκε με τυμπανοκρουσίες στο πρώτο και σαφώς ήταν πολύ πιο διακριτική με το δεύτερο!

Τα τελευταία κομμάτια της C4 βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Mulhouse το περασμένο Σάββατο. Αν θέλετε λοιπόν μία, βιαστείτε να βρείτε ένα μοντέλο από το απόθεμα! Αυτή η απόφαση της διακοπής της παραγωγής συμβαδίζει με αυτή της DS 4 και DS4 Crossback, τεχνολογικό δίδυμο της C4.

Με το τέλος του ντουέτου C4/DS 4, η εγκατάσταση στη Mulhouse λειτουργεί πλέον με τη μία γραμμή παραγωγής μόνο, δηλαδή μια ενιαία όπου θα συνδυάζονται τρία μοντέλα: Το Peugeot 2008, το νέο Peugeot 508 και το DS 7 Crossback. Με μια επένδυση ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ, το Groupe PSA ήθελε να καταστήσει το εργοστάσιο στη Mulhouse ένα από τα πιο σύγχρονα του γκρουπ. Ο στόχος είναι να αυξηθεί η παραγωγή από 250.000 σε 400.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2022.

Η θέση της C4 στην γκάμα της Citroën όμως θα μείνει προσωρινά άδεια. Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο μικρό οικογενειακό μοντέλο, αλλά θα είναι έτοιμο το 2021 και θα συναρμολογείται στην Ισπανία. Μέχρι τότε, ο κατασκευαστής θα ποντάρει πάνω στο C4 Cactus, το οποίο με το φρεσκάρισμά του ανέλαβε να μετατραπεί από crossover σε χάτσμπακ –χωρίς να αλλάξει τίποτα! 

Ένα μοντέλο που, καθώς είναι πιο κοντά σε μέγεθος με τα σουπερμίνι, η αποστολή του να αντιπαρατεθεί με τα VW Golf, Opel Astra, αλλά και μέσα κι έξω από τη Γαλλία με το Peugeot 308, ακούγεται περίπλοκη. Μια τρύπα που προέκυψε εξ ανάγκης, καθώς η Citroën προτίμησε να δώσει προτεραιότητα στα crossover, με τo λανσάρισμα του C3 Aircross το 2017 και του C5 Aircross το 2018.

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS