Καλά, πού πάει η Honda με 128 km αυτονομία;

Καλά, πού πάει η Honda με 128 km αυτονομία;

Μια σειρά αγκυλώσεων καθηλώνει την αυτονομία του ηλεκτρικού Honda σε ένα μη ανταγωνιστικό αριθμό χιλιομέτρων.

Η εικόνα της Honda ως κατασκευαστή υψηλής τεχνολογίας δέχεται ένα πλήγμα όταν ανακοινώνει μόλις 128 km αυτονομία για το νέο ηλεκτρικό Clarity.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Automotive News, το νέο ηλεκτρικό Honda Clarity θα μπορεί να διανύσει 128 km με μία πλήρη φόρτιση, την στιγμή που ο ανταγωνισμός, το Opel Ampera-e και το αδελφό του Chevrolet Bolt ας πούμε, φτάνει τα 385 km και το νέο BMW i3 94Ah τα 300 km. Δηλαδή τρεις φορές παραπάνω. Πώς δικαιολογείται το γεγονός ότι το νέο αυτοκίνητο με το ζόρι μπορεί να πάει μακρύτερα από το Nissan Leaf του 2010;

Η Honda δεν θεωρεί το αποτέλεσμα αποτυχία αλλά αποτέλεσμα των επιλογών της. Είχαν βάλει δύο αδιαπραγμάτευτες παραμέτρους: Το μέγεθος της πλατφόρμας Clarity, η οποία είναι κοινή με τις εκδόσεις plug-in hybrid και υδρογόνου. Και το κόστος. Το αυτοκίνητο δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα $35.000 προ φόρων. Κάπως έτσι, η Honda εγκλωβίστηκε και απέκλεισε το ενδεχόμενο χρήσης μιας μεγαλύτερης μπαταρίας, η οποία θα ήταν ακριβότερη και βαρύτερη.

«Είναι θεμελιώδης αρχή της Honda, τα αυτοκίνητα μας να είναι προσιτά. Δεν θα ταίριαζε στη μάρκα να παρουσιάσει ένα πανάκριβο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία. Οι περισσότεροι πελάτες μας δεν θα μπορούσαν να το αγοράσουν», δήλωσε ο Steve Center, αντιπρόεδρος του τομέα περιβαλλοντικής ανάπτυξης της Honda Αμερικής.

Με την στρατηγική της γκάμας Clarity να περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όπως τις αναφέραμε πιο πάνω, η Honda θεωρεί ότι θα κρατήσει τον πελάτη υπό την σκέπη της. Του προσφέρει τρεις επιλογές για να βρει στη γκάμα της το «πράσινο» αυτοκίνητο που του ταιριάζει.

Η Honda θεωρεί ότι έχει το ιδανικό πακέτο. Το Bolt είναι φθηνό και με μεγάλη αυτονομία, αλλά μικρό. Τα Tesla Model S και X είναι μεγάλα σε μέγεθος και εμβέλεια, αλλά ακριβά. Το δεύτερης γενιάς Nissan Leaf αναμένεται μικρό και οικονομικό, αλλά επίσης μικρής εμβέλειας. Μόνο το Hyundai Ioniq EV θα προσπαθήσει να πετύχει την χρυσή τομή μεγέθους, τιμής και αυτονομίας. Η ανάλυση αυτή που κάνουν στην Honda θεωρούν ότι τους αφήνει ένα κομμάτι της αγοράς, για ένα οικονομικό, καλά εξοπλισμένο, άνετο σε χώρους ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

[Πηγή Automotive News

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube