Suzuki Swift MY2020
node/39385

Η Suzuki αποκαλύπτει το φρεσκάρισμα του Swift

Το Suzuki Swift συνεχίζει με την έκδοση Sport μέσω ελαφράς ανανέωσης και μεγαλώνοντας την μπαταρία του mild hybrid ατμοσφαιρικού μοτέρ K12D.

Η κοινοτοπία ότι την ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ισχύει και για το Swift. Τα νούμερά του στην Ευρώπη αποδεικνύουν ότι πρόκειται για την κότα που γεννάει χρυσά αυγά. Με υγιές δίκτυο πωλήσεων, αξιοπιστία και προϊόντα αναγνωρισμένα από τους πελάτες, ο Ιάπωνας κατασκευαστής αθροίζει και το Swift στα SUV/crossover μοντέλα του, σερφάροντας σε καλά θεμέλια.

Για του λόγου το ασφαλές, το Swift πούλησε πέρυσι στην Ελλάδα, το 2019, 1.669 αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν το 4,44% της κατηγορίας και το 2,45% του συνόλου της αγοράς. Το ίδιο και το 2020. Με τα στοιχεία πωλήσεων που έχουμε μέχρι και το Μάιο, τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 397 αυτοκίνητα, 4,82% και 2,71% αντίστοιχα. 

Αισθητικά, πρέπει να παίξεις το παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» για να εντοπίσεις τη διαφορά ανανεωμένου Swift και αυτού της πρώτης φάσης. Η τρισδιάστατη σπορ μάσκα γρίλια, η νικελένια τρέσα και τα νέα μοντέλα στις ζάντες (σε συνδυασμό με περισσότερες επιλογές όσον αφορά τα χρώματα του αμαξώματος και τις διακοσμητικές ενθέσεις του) είναι οι μόνες εξωτερικές αισθητικές εξελίξεις στο γιαπωνέζικο σουπερμίνι.

Suzuki Swift MY2020

Στην καμπίνα, οι μόνες αλλαγές επισημαίνονται στο νέο τιμόνι, στην κεντρική κονσόλα που αναπροσανατολίστηκε προς τον οδηγό και στις νέες διακοσμητικές ενθέσεις.

Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας K12D 1.2 DualJet από την άλλη μένει σχεδόν ανέγγιχτος. σχεδόν καθόλου. Εξακολουθεί να αποδίδει 90 ίππους αλλά επωφελείται από μια νέα μπαταρία 10 Ah, σε σύγκριση με 4άρα του παρελθόντος. Όλα αυτά προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα των μικροϋβριδισμού του που είναι ήδη γνωστός για την ανεπαίσθητη εισφορά του στο κατά τα άλλα ελαφρύ Swift.

Suzuki Swift MY2020

Από πλευράς του εξοπλισμού, το ανανεωμένο Swift κληρονομεί την αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, την ανίχνευση τυφλών σημείων και τη βοήθεια για τη διόρθωση της τροχιάς και την παραμονή στη λωρίδα, που λειτουργεί μεταξύ 60 και 160 km/h.