Νέα Mercedes-AMG GLC: Θα πιάνει τα 100 σε λιγότερο από 3"
Η 100% ηλεκτρική Mercedes-AMG GLC θα ξεπερνά τους 900 ίππους, χάρη στους τρεις ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής.
Η επόμενη Mercedes-AMG GLC θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα και θα είναι ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα που έχουν βγει από το Affalterbach.
Παρότι σχετίζεται με το ηλεκτρικό SUV που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο, η νέα AMG GLC θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα μετάδοσης κίνησης AMG.EA, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο πρωτοποριακό πρωτότυπο GT XX των 1.360 ίππων.
Θα είναι η τρίτη ισχυρότερη Mercedes-AMG μέχρι σήμερα και το ισχυρότερο SUV της μάρκας –με ένα ακόμη SUV των 1.000 ίππων να ακολουθεί το 2027
Το SUV θα χρησιμοποιεί τρεις κινητήρες αξονικής ροής –έναν στον μπροστινό άξονα και δύο ακόμη στον πίσω– για να αποδίδει ισχύ που αναμένεται να ξεπερνά τους 900 ίππους, σχεδόν διπλάσια από τους 490 ίππους του βασικού μοντέλου.
Απόδοση που το καθιστά άμεσο ανταγωνιστή της επερχόμενης Porsche Cayenne Turbo, η οποία προγραμματίζεται να ξεπεράσει τους 1.000 ίππους.
Πηγές ανέφεραν σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι η AMG στοχεύει σε επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 3,0 δευτερόλεπτα, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική στα 250 km/h.
Κομβικό ρόλο στην απόδοσή της θα παίξει η νέα τεχνολογία μπαταριών της AMG. Τα πρισματικά στοιχεία των συμβατικών εκδόσεων EQ αντικαθίστανται από νέα κυλινδρικά στοιχεία, τα οποία προσφέρουν υψηλότερη πυκνότητα ισχύος και καλύτερα θερμικά χαρακτηριστικά. Η μπαταρία των 800V διαθέτει σύστημα ψύξης όπου το ψυκτικό ρέει γύρω από κάθε μεμονωμένο στοιχείο, διατηρώντας τη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-AMG GT XX: Νέο ρεκόρ με 5.480 km σε 24 ώρες
Σύμφωνα με την AMG, η νέα θερμική διαχείριση είναι απαραίτητη για τη διατήρηση των υψηλών ρυθμών εκφόρτισης που απαιτούνται για την τροφοδοσία του τρικινητήριου συστήματος, ενώ επιτρέπει και ταχυφόρτιση στα 400 kW –αυξημένη κατά 70 kW σε σχέση με το τυπικό μοντέλο.
Η προηγμένη ψύξη επιτρέπει επίσης την ταχεία απαγωγή θερμότητας κατά τη χρήση στην πίστα, αντιμετωπίζοντας έναν βασικό περιορισμό των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC: Τι κοινό έχει με την 300 SEL 6.3; [video]
Τέλος, η κορυφαία GLC αναμένεται να υιοθετήσει προσομοιωμένη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων, παρόμοια με του Hyundai Ioniq 5 N, καθώς και ηχητικό προσομοιωτή που αναπαράγει τον ήχο ενός V8.



