Hongqi eH7, το ηλεκτρικό-κλειδί για την premium κινεζική φίρμα

Hongqi eH7, το ηλεκτρικό-κλειδί για την premium κινεζική φίρμα

Η Hongqi ύστερα από πέντε χρόνια της ηλεκτρικής καριέρας στη σινική αγορά, άρχισε να δραστηριοποιείται διεθνώς. Η νέα μπερλίνα Hongqi eH7 σηματοδοτεί την επίθεσή της στα EV πολυτελείας.

Το νέο Hongqi eH7 είναι το πιο πρόσφατο δημιούργημα της κρατικής εταιρείας Hongqi που ιδρύθηκε το 1958 και είναι η παλαιότερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στην Κίνα.

Στα κινέζικα hongqi σημαίνει «κόκκινη σημαία», σύμβολο του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος. Και με σήμα τις τρεις κόκκινες σημαίες συμβολίζει τη Σοσιαλιστική Οικοδόμηση, το Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός και την Κομμούνα των Λαών. Τρία προγράμματα που εξέπεμψε ο Μάο Τσε Τουνγκ από το 1958 μέχρι το 1961.

Τα αρχικά μοντέλα της Hongqi προορίζονταν μόνο για υψηλόβαθμους κυβερνητικούς αξιωματούχους και παρέμειναν στην παραγωγή μέχρι το 1981. Η μάρκα λανσαρίστηκε εκ νέου στα μέσα της δεκαετίας του 1990.

H αυτονομία του Hongqi eH7 ποικίλλει από 600 έως 820 km στον κύκλο CLTC, τα οποία μπορούν να εκτιμηθούν μεταξύ 500 και 690 km στον κύκλο WLTP

Hongqi eH7

Αν και υπόκεινται άμεσα σε κυβερνητικές αποφάσεις, μεγάλοι κινεζικοί κρατικοί όμιλοι έχουν μείνει σοβαρά πίσω στην εξέλιξη των ηλεκτρικών. Η Changan άρχισε να καλύπτει τη διαφορά με τις φίρμες Deepal ή Avatr, η Dongfeng παρουσίασε το eπ στο τέλος του 2023… Και η FAW, που υποστηρίζει ανεπαρκώς το όνομά της «First Auto», έρχεται τώρα με το νέο Hongqi eH7.

Η μεγάλη αυτή ηλεκτρική μπερλίνα δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό από τον Κινέζο κατασκευαστή. Ο οποίος εμπορεύεται ήδη τα eHS3 και eHS9. Αλλά είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο του που σχεδιάστηκε σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και όχι μια προσαρμογή υπάρχουσας αρχιτεκτονικής.

Hongqi eH7

Άμεσα προερχόμενο από το πρωτότυπο E001 που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, με λίγες στιλιστικές αλλαγές, το Hongqi eH7 είναι το πρώτο σε μια νέα γκάμα 15 μοντέλων. Γκάμα που διακρίνεται για τον νέο της λογότυπο. 

Σε αντίθεση με άλλα γκρουπ, η FAW θέλει να κεφαλαιοποιήσει τη Hongqi και ως εκ τούτου δεν προχωρά στη δημιουργία μιας νέας φίρμας. Υιοθετώντας όλους τους στιλιστικούς κώδικες που χαρακτηρίζουν τις κινεζικές ηλεκτρικές μπερλίνες, η Hongqi παίρνει επίσης το μεγάλο ρίσκο κίνδυνο να πουλήσει την ψυχή της στον διάβολο και να διαγράψει την ιδιαιτερότητά της.

Hongqi eH7

Το ταμπλό θα ήθελε να φιγουράρει με μια πιο ελαφριά σχεδίαση, αλλά πέφτει θύμα ενός επιβλητικού συνδυασμού οργάνων/κεντρικής οθόνης με περίτεχνα σχήματα και μεγάλη πλαστική επιφάνεια. Η οθόνη που βλέπει ο οδηγός φαίνεται στην πραγματικότητα αρκετά μικρή στις έξι ίντσες. 

Ειδικά από τη στιγμή που βρίσκεται παράλληλα με την κεντρική οθόνη των 15,5 ιντσών. Ένα head-up display ολοκληρώνει το πακέτο. Το τιμόνι έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα τάση όσον αφορά τις διαστάσεις και η πλήμνη του είναι πολύ έκκεντρη.

Hongqi eH7

Με τρία μέτρα μεταξόνιο και τα πέντε μέτρα μήκος, αυτή η μπερλίνα υπερθεματίζει περήφανα στους χώρους για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος -και εις βάρος του πορτμπαγκάζ. 

Αυτό φαίνεται στις αναλογίες του Hongqi eH7 με τον μικρό πίσω όγκο. Που στην πράξη μεταφράζεται σε όγκο φόρτωσης μόλις 400 lt.

Από την πλευρά του κινητήρα, το βασικό Hongqi eH7 παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτρομοτέρ που βρίσκεται τοποθετημένο πίσω και αποδίδει 344 PS και 450 Nm. Η τετρακίνητη έκδοση προσθέτει έναν ακόμη κινητήρα εμπρός με 275 PS και 306 Nm. Όσον αφορά την ενέργεια, αυτή παρέχεται από μια γκάμα πέντε συσσωρευτών χημείας NMC που παρέχονται από την CATL: 75, 85 ή 111 kWh. Με την τετρακίνητη έκδοση να μην διατίθεται με τη μικρή μπαταρία.

Έτσι, η αυτονομία ποικίλλει από 600 έως 820 km στον κύκλο CLTC, τα οποία μπορούν να εκτιμηθούν μεταξύ 500 και 690 km στον κύκλο WLTP. Η Hongqi δε, ισχυρίζεται ότι η φόρτιση 10%-80% διαρκεί 20 λεπτά. Το Hongqi eH7 θα είναι επίσης συμβατό με αντικατάσταση μπαταρίας αντί για φόρτιση, χωρίς ο κατασκευαστής να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα.

Η νέα μεγάλη μπερλίνα της θα συμπληρωθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον ερχόμενο Απρίλιο από ένα SUV, το Hongqi eHS7. Το δίδυμο αυτό έρχεται για να ολοκληρώσει με το eHS9 τον ευρωπαϊκό κατάλογο της κινεζικής premium φίρμας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube