Φουλ υβριδικά τα νέα Hyundai i20 και Bayon

Φουλ υβριδικά τα νέα Hyundai i20 και Bayon

Όπως αποκαλύφθηκε από επίσημα χείλη, η νέα γενιά των Hyundai i20 και Bayon, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη θα προσφέρεται για πρώτη φορά ως φουλ hybrid.

Hyundai i20 N Line

Η νέα γενιά των Hyundai i20 και Bayon θα κάνει πρεμιέρα πιθανότατα το 2026 με σημαντικές αλλαγές, με την ύπαρξη φουλ υβριδικών κινητήρων να ξεχωρίζει.

Μιλώντας στον διεθνή Τύπο, ο CEO της Hyundai Europe, Xavier Martinet, αποκάλυψε πως τα δύο μοντέλα της κορεατικής φίρμας θα αλλάξουν ριζικά στην νέα τους γενιά, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αφορά στην υιοθέτηση φουλ υβριδικών κινητήρων.

H νέα γενιά των Hyundai i20 και Bayon θα κάνει πρεμιέρα το 2026 και θα υιοθετήσει για πρώτη φορά φουλ υβριδικούς κινητήρες

Hyundai i20 N Line

«Θα έρθουν νέες γενιές των i20 και Bayon. Εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε: σε πιο συμπαγή μοντέλα τα οποία έχουν υψηλή ζήτηση. Στην Ευρώπη τα πάμε καλά με το Tucson στην οικογενειακή κατηγορία αλλά έχουμε μείνει πίσω στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Αυτή η αλλαγή στην προϊοντική μας γκάμα θα κερδίσει το κοινό του που αναζητά εξηλεκτρισμένες προτάσεις αλλά δεν θέλει να στραφεί ακόμα στην πλήρη ηλεκτροκίνηση».

Για να συνεχίσει λέγοντας πως τόσο το Hyundai i20 όσο και το Bayon θα έρθουν στην αγορά ως φουλ υβριδικά μοντέλα: «Όπως βλέπουμε από τις πωλήσεις αλλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών, οι δύο βασικοί πυλώνες στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι τα ηλεκτρικά και τα φουλ υβριδικά μοντέλα. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον αλλά αυτή τη στιγμή αυτά τα κινητήρια σύνολα χρειαζόμαστε».

Hyundai Bayon

Το δίχως άλλο πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη μιας και το Hyundai i20 αποτελεί διαχρονικά ένα από τα αγαπημένα σουπερμίνι των Ελλήνων καταναλωτών. Οι οποίοι θα δουν τις επιλογές τους στην κλάση να διευρύνονται καθώς το i20 θα τοποθετηθεί δίπλα σε μοντέλα όπως τα Toyota Yaris Hybrid, Renault Clio E-Tech, Mazda2 Hybrid και MG3 Hybrid+.

Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως η Hyundai θα συνεχίσει να προσφέρει το i20N, και μάλιστα ως θερμικό με 4κύλινδρο 1.600άρη βενζινοκινητήρα. Που όμως θα συνεργάζεται με ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ προκειμένου να συμμορφώνεται με πρότυπο Euro 7. Το μοτέρ θα αποδίδει περίπου 270 ίππους και η κίνηση θα περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube