Έτσι θα είναι το νέο Honda Civic Type R

Έτσι θα είναι το νέο Honda Civic Type R

Τα πρώτα renderings βασισμένα σε φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του νέου Civic.

Μετά από την πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών πατέντας για τη νέα γενιά Honda Civic σε συνδυασμό με φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του Civic Type R που έχουμε δει κατά καιρούς, έκαναν την εμφάνισή τους τα πρώτα renderings του ιαπωνικού hot hatch που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022.

Type R

Όπως βλέπουμε από τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του CivicXI.com, το νέο Type R θα έχει μακρόστενα φώτα LED τα οποία ενώνονται με τη γρίλια που φέρει το κόκκινο έμβλημα της Honda μαζί με την επιγραφή Type R. Το καπό θα έντονα νεύρα και κεντρική εσοχή ενώ ο προφυλακτήρας έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και πλαίσιο από μαύρο χρώμιο που καταλήγει στο σπλίτερ.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι μαύρες ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου, οι προεκτάσεις των φτερών και τα μαρσπιέ. Στην ουρά που έχει σχεδιασμό τύπου fastback με έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ, θα συνεχίσει να υπάρχει μια μεγάλη σταθερή αεροτομή (όπως και στη σημερινή γενιά) και μια δεύτερη που ενσωματώνεται στο καπό. Τα φώτα είναι πιο λεπτά και ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λωρίδας LED. Διαφορετικός από τις απλές εκδόσεις θα είναι ο προφυλακτήρας με μεγάλο διαχύτη, τετραπλές κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης και πολλαπλές εσοχές και αεροδυναμικά στοιχεία.

Type R

Αρχικά, υπήρχε έντονη φημολογία πως η νέα γενιά Type R θα έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, όμως σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα φορά μια νέα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με αυξημένη ισχύ που θα ξεπερνά τους 320 PS σε συνδυασμό με μειωμένους ρύπους. Το πιθανότερο σενάριο είναι η δύναμη να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, όπως και στο σημερινό μοντέλο.

Η σημερινή γενιά του Type R παρουσιάστηκε το 2017 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2020 μαζί με τις εκδόσεις Limited Edition και Sport Line. Πριν από λίγους μήνες, το Civic Type R Limited Edition έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου στην πίστα της Suzuka με χρόνο 2' 23 " 993 ενώ η Honda έχει προαναγγείλει και την επιστροφή του στο Nürburgring με στόχο να πάρει ξανά το πολυπόθητο ρεκόρ από τη Renault.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube