node/35857

Επίσημο: Νέο Volkswagen Tiguan L PHEV

…στην Κίνα. Μιας και η αναβάθμιση του μοτέρ έναντι των νέων ορίων στους ρύπους στην ΕΕ δεν ευδοκίμησε για ένα ευρωπαϊκό Tiguan PHEV.

Η Volkswagen είναι γνωστό πλέον ότι έχει αποδυθεί σε μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια να κλιμακώσει την προσφορά της σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα τα προσεχή χρόνια. Μια τεχνολογία όπου το Wolfsburg έχει επιχειρήσει επικοινωνιακά αλλά και στην ουσία να της δώσει μια σπορ αύρα… Αρχής γενομένης από το Golf GTE, που ακολουθήθηκε στη συνέχεια από το Passat GTE, αλλά και ένα πρωτότυπο Tiguan. Δύο για την ακρίβεια: Ένα το 2015 και ένα λίγο αργότερα, στο NAIAS 2016, στο Detroit.

Ωστόσο, το Tiguan GTE δεν μετουσιώθηκε μέχρι σήμερα από πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής, καθώς η Volkswagen αντιμετώπισε σημαντικό πρόβλημα να καταστήσει κάποιους από τους κινητήρες επίκαιρους με τα νέα ευρωπαϊκά αντιρρυπαντικά πρότυπα. Παρόλα αυτά, υπάρχει και η Άπω Ανατολή και συγκεκριμένα η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου με διαφορά, όπου ένα Tiguan L PHEV έκανε ντεμπούτο το περασμένο φθινόπωρο. Και προ λίγων ημερών έγινε το εμπορικό λανσάρισμά του.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Το αυτοκίνητο στη σινική αγορά δεν ονομάζεται GTE, αλλά μοιάζει με τέτοιο, με τη μάσκα να στολίζεται με ένα μπλε σήμα και τις αεροεισαγωγές να είναι ανασχεδιασμένες, θυμίζοντας Golf GTI. Σύμφωνα με τη Volkswagen, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Tiguan L χρησιμοποιεί κορυφαία υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα αυστηρά «κινεζικό» μοντέλο, παρόλο που το πρωτότυπό του εντοπίστηκε σε χειμερινές δοκιμές στη Σκανδιναβία. Φορώντας το σήμα «L» σημαίνει ότι η καροσερί αυτού του Tiguan είναι μακριά και η ίδια με του ευρωπαϊκού Tiguan Allspace. Του υβριδικού Tiguan L δοθέντος, ίδιο σύστημα κίνησης αναμένεται να υιοθετήσουν στην Κίνα και τα αδέλφια του από το Volkswagen Group, το Škoda Kodiaq και το SEAT Tarraco.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Και για να μιλήσουμε με αριθμούς, το Tiguan L PHEV έχει μήκος 4,71 m, πλάτος 1,84 και ύψος 1,67 m, με το μεταξόνιό του να παραμένει στα 2,79 m, όσο και του στάνταρ Tiguan. Σύμφωνα με πληροφορίες από κινεζικά websites, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμός μας 1.400άρης βενζινοκινητήρας τούρμπο EA211 με 150 άλογα και 250 Nm. Το σύστημα κίνησης όμως περιλαμβάνει και ένα ηλεκτρομοτέρ 116 PS, που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα TSI και του 6τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη DQ400e.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 211 PS και 400 Nm. Νούμερα που, όπως λέει το εργοστάσιο, δίνουν τη δυνατότητα στο Tiguan L PHEV να γράφει 8,1” στο σπριντ των 0-100 km/h, να πιάνει ανώτατη ταχύτητα 200 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, να έχει συνδυασμένη κατανάλωση 1,9 lt/100 km και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 52 km.

Volkswagen Tiguan L PHEV

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40222

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Το Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition του 1985 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα αποτελέσματα διαδικτυακών δημοπρασιών κλασικών αυτοκινήτων σοκάρουν με το ύψος της τελικής προσφοράς. Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρούμε ολοένα και περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς ιδιαίτερη συλλεκτική αξία να πωλούνται για αστρονομικά ποσά λόγω της κατάστασης βιτρίνας και των χαμηλών χιλιομέτρων που έχουν στο οδόμετρο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition (1985) το οποίο δημοπρατήθηκε έναντι $70.000 (€59.084) μέσω της σελίδας Bring A Trailer!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε απόχρωση Flash Silver Clearcoat Metallic με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φορά προφυλακτήρες αμερικανικών προδιαγραφών, εργοστασιακές ζάντες Avus 14″, εμβλήματα Wolfsburg Edition στα φτερά και μπεζ υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της Karmann. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ραδιοκασετόφωνο, υδραυλικό τιμόνι, ψηφιακό ρολόι, επενδύσεις από μπλε δέρμα σε πόρτες και καθίσματα, cruise control και air conditioning  - τα δύο τελευταία στοιχεία ήταν προαιρετικά εν έτη 1985.

VW Golf Cabriolet

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι το γεγονός ότι το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 63 km από το 1985 μέχρι και σήμερα! Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 90 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, ενώ τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.

Όπως αποκαλύπτει το γνήσιο window sticker, η αρχική τιμή αυτού του Golf Cabriolet το 1985 ήταν $14.225 ενώ από όταν βγήκε από την αντιπροσωπεία δεν έχει εμπλακεί σε κανένα ατύχημα σύμφωνα με το ιστορικό Carfax.

VW Golf Cabriolet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το Honda Civic Type R πουλήθηκε έναντι €62.000 ευρώ!

Δεν ξέρουμε αν η ομολογουμένως εξαιρετική κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί το ανοιχτό Golf τα τελευταία 35 χρόνια δικαιολογεί την εξωφρενική τιμή των $70.000 η οποία ξεπερνά ακόμα και την ακριβότερη έκδοση του σημερινού Golf VIII, όμως είναι πολύ πιθανό ο αγοραστής να βλέπει το αυτοκίνητο ως μελλοντική επένδυση.

Το σίγουρο έιναι πως με τόσο μεγάλη αξία, δύσκολα θα δείτε αυτό το Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς μάλλον θα περάσει και την υπόλοιπη ζωή του σε κλιματιζόμενο γκαράζ!

[Πηγή: Bring A Trailer]