node/35857

Επίσημο: Νέο Volkswagen Tiguan L PHEV

…στην Κίνα. Μιας και η αναβάθμιση του μοτέρ έναντι των νέων ορίων στους ρύπους στην ΕΕ δεν ευδοκίμησε για ένα ευρωπαϊκό Tiguan PHEV.

Η Volkswagen είναι γνωστό πλέον ότι έχει αποδυθεί σε μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια να κλιμακώσει την προσφορά της σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα τα προσεχή χρόνια. Μια τεχνολογία όπου το Wolfsburg έχει επιχειρήσει επικοινωνιακά αλλά και στην ουσία να της δώσει μια σπορ αύρα… Αρχής γενομένης από το Golf GTE, που ακολουθήθηκε στη συνέχεια από το Passat GTE, αλλά και ένα πρωτότυπο Tiguan. Δύο για την ακρίβεια: Ένα το 2015 και ένα λίγο αργότερα, στο NAIAS 2016, στο Detroit.

Ωστόσο, το Tiguan GTE δεν μετουσιώθηκε μέχρι σήμερα από πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής, καθώς η Volkswagen αντιμετώπισε σημαντικό πρόβλημα να καταστήσει κάποιους από τους κινητήρες επίκαιρους με τα νέα ευρωπαϊκά αντιρρυπαντικά πρότυπα. Παρόλα αυτά, υπάρχει και η Άπω Ανατολή και συγκεκριμένα η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου με διαφορά, όπου ένα Tiguan L PHEV έκανε ντεμπούτο το περασμένο φθινόπωρο. Και προ λίγων ημερών έγινε το εμπορικό λανσάρισμά του.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Το αυτοκίνητο στη σινική αγορά δεν ονομάζεται GTE, αλλά μοιάζει με τέτοιο, με τη μάσκα να στολίζεται με ένα μπλε σήμα και τις αεροεισαγωγές να είναι ανασχεδιασμένες, θυμίζοντας Golf GTI. Σύμφωνα με τη Volkswagen, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Tiguan L χρησιμοποιεί κορυφαία υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα αυστηρά «κινεζικό» μοντέλο, παρόλο που το πρωτότυπό του εντοπίστηκε σε χειμερινές δοκιμές στη Σκανδιναβία. Φορώντας το σήμα «L» σημαίνει ότι η καροσερί αυτού του Tiguan είναι μακριά και η ίδια με του ευρωπαϊκού Tiguan Allspace. Του υβριδικού Tiguan L δοθέντος, ίδιο σύστημα κίνησης αναμένεται να υιοθετήσουν στην Κίνα και τα αδέλφια του από το Volkswagen Group, το Škoda Kodiaq και το SEAT Tarraco.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Και για να μιλήσουμε με αριθμούς, το Tiguan L PHEV έχει μήκος 4,71 m, πλάτος 1,84 και ύψος 1,67 m, με το μεταξόνιό του να παραμένει στα 2,79 m, όσο και του στάνταρ Tiguan. Σύμφωνα με πληροφορίες από κινεζικά websites, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμός μας 1.400άρης βενζινοκινητήρας τούρμπο EA211 με 150 άλογα και 250 Nm. Το σύστημα κίνησης όμως περιλαμβάνει και ένα ηλεκτρομοτέρ 116 PS, που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα TSI και του 6τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη DQ400e.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 211 PS και 400 Nm. Νούμερα που, όπως λέει το εργοστάσιο, δίνουν τη δυνατότητα στο Tiguan L PHEV να γράφει 8,1” στο σπριντ των 0-100 km/h, να πιάνει ανώτατη ταχύτητα 200 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, να έχει συνδυασμένη κατανάλωση 1,9 lt/100 km και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 52 km.

Volkswagen Tiguan L PHEV

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39724
Herbert Diess driving the VW  ID.3

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Ο Herbert Diess πήγε διακοπές στην Ιταλία. Κι επειδή η VW δεν φτιάχνει ιδιωτικά τζετ για να προμοτάρει, επέλεξε το ID.3 για να δείξει πως είναι φτιαγμένο για όλους.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Φυσικά και επρόκειτο για μια καλά ενορχηστρωμένη και πρωτότυπη επικοινωνία από το μεγάλο αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας. Ο Herbert Diess, No 1 στον Όμιλο Volkswagen, πάει διακοπές. Άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, όπως ο οποιοσδήποτε. Και τι διακοπές! Εκπαιδευτικές!

Ο Diess μάλιστα έσπευσε να το κάνει γνωστό με μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο Linkedin, με αυτόν και την κόρη του πριν φύγει για διακοπές στην Ιταλία. Δεν διάλεξε λοιπόν αεροπλάνο, καθώς -όπως, λέει έκανε παράκαμψη στο Μόναχο για να παραλάβει ένα ID.3. Μια ευκαιρία για το μεγάλο αφεντικό να δοκιμάσει το κόμπακτ EV του Wolfsburg για δύο εβδομάδες και να σχηματίσει ακριβέστερη άποψη σχετικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση και με πραγματική χρήση. Οι μηχανικοί βέβαια, για 15 ημέρες μάλλον θα σταυροκοποιούνται και θα προσεύχονται να μην του μείνει αμανάτι, καθώς η εξέλιξη του ID.3 αντιμετώπισε πλείστες όσες δυσκολίες, ειδικά με τα πολλά θέματα που προέκυψαν με το λογισμικό του.

Herbert Diess and his daughter

«Μου είπαν ότι αυτό θα έκανε μερικούς συναδέλφους στο τμήμα Volkswagen Passenger Cars νευρικούς, καθώς θα δοκίμαζα προσωπικά το αυτοκίνητο για δύο εβδομάδες. Προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός: Η ομάδα γύρω από τον Thomas Ulbrich (σ.σ. επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης της VW) έκανε καλή δουλειά, το ID.3 έκανε πολύ καλή εντύπωση σε όλες τις οδικές δοκιμές και πήρε καλές βαθμολογίες. Θα είναι υπέροχο! Τα δεδομένα του ταξιδιού μου καταγράφονται και αξιολογούνται. Αυτό βοηθά στην παράδοση του καλύτερου δυνατού οχήματος στους πελάτες. Φυσικά, θα μοιραστώ μαζί σας λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας μου, εδώ στο LinkedIn. Θα δω επίσης πόσο έχει προχωρήσει η υποδομή φόρτισης. Λοιπόν, φύγαμε! Πηγαίνετε διακοπές ηλεκτρικά!».