Επίσημο: Νέο Volkswagen Tiguan L PHEV

Επίσημο: Νέο Volkswagen Tiguan L PHEV

…στην Κίνα. Μιας και η αναβάθμιση του μοτέρ έναντι των νέων ορίων στους ρύπους στην ΕΕ δεν ευδοκίμησε για ένα ευρωπαϊκό Tiguan PHEV.

Η Volkswagen είναι γνωστό πλέον ότι έχει αποδυθεί σε μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια να κλιμακώσει την προσφορά της σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα τα προσεχή χρόνια. Μια τεχνολογία όπου το Wolfsburg έχει επιχειρήσει επικοινωνιακά αλλά και στην ουσία να της δώσει μια σπορ αύρα… Αρχής γενομένης από το Golf GTE, που ακολουθήθηκε στη συνέχεια από το Passat GTE, αλλά και ένα πρωτότυπο Tiguan. Δύο για την ακρίβεια: Ένα το 2015 και ένα λίγο αργότερα, στο NAIAS 2016, στο Detroit.

Ωστόσο, το Tiguan GTE δεν μετουσιώθηκε μέχρι σήμερα από πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής, καθώς η Volkswagen αντιμετώπισε σημαντικό πρόβλημα να καταστήσει κάποιους από τους κινητήρες επίκαιρους με τα νέα ευρωπαϊκά αντιρρυπαντικά πρότυπα. Παρόλα αυτά, υπάρχει και η Άπω Ανατολή και συγκεκριμένα η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου με διαφορά, όπου ένα Tiguan L PHEV έκανε ντεμπούτο το περασμένο φθινόπωρο. Και προ λίγων ημερών έγινε το εμπορικό λανσάρισμά του.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Το αυτοκίνητο στη σινική αγορά δεν ονομάζεται GTE, αλλά μοιάζει με τέτοιο, με τη μάσκα να στολίζεται με ένα μπλε σήμα και τις αεροεισαγωγές να είναι ανασχεδιασμένες, θυμίζοντας Golf GTI. Σύμφωνα με τη Volkswagen, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Tiguan L χρησιμοποιεί κορυφαία υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα αυστηρά «κινεζικό» μοντέλο, παρόλο που το πρωτότυπό του εντοπίστηκε σε χειμερινές δοκιμές στη Σκανδιναβία. Φορώντας το σήμα «L» σημαίνει ότι η καροσερί αυτού του Tiguan είναι μακριά και η ίδια με του ευρωπαϊκού Tiguan Allspace. Του υβριδικού Tiguan L δοθέντος, ίδιο σύστημα κίνησης αναμένεται να υιοθετήσουν στην Κίνα και τα αδέλφια του από το Volkswagen Group, το Škoda Kodiaq και το SEAT Tarraco.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Και για να μιλήσουμε με αριθμούς, το Tiguan L PHEV έχει μήκος 4,71 m, πλάτος 1,84 και ύψος 1,67 m, με το μεταξόνιό του να παραμένει στα 2,79 m, όσο και του στάνταρ Tiguan. Σύμφωνα με πληροφορίες από κινεζικά websites, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμός μας 1.400άρης βενζινοκινητήρας τούρμπο EA211 με 150 άλογα και 250 Nm. Το σύστημα κίνησης όμως περιλαμβάνει και ένα ηλεκτρομοτέρ 116 PS, που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα TSI και του 6τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη DQ400e.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 211 PS και 400 Nm. Νούμερα που, όπως λέει το εργοστάσιο, δίνουν τη δυνατότητα στο Tiguan L PHEV να γράφει 8,1” στο σπριντ των 0-100 km/h, να πιάνει ανώτατη ταχύτητα 200 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, να έχει συνδυασμένη κατανάλωση 1,9 lt/100 km και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 52 km.

Volkswagen Tiguan L PHEV

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube