node/33699

Επίσημο: Νέα Cadillac XT6 στο NAIAS

Η Cadillac επεκτείνει την προσφορά της στα SUV με τη νέα XT6, ένα μοντέλο με τρεις σειρές καθισμάτων, αντίπαλο για τα Audi Q7 και Mercedes-Benz GLS.

H Cadillac δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα: H μόδα είναι στα SUV, έτσι εμπλουτίζει την γκάμα της. Στο Detroit λοιπόν, παρουσιάζει το δεύτερο νέο της 4x4 σε λιγότερο από ένα χρόνο. Ύστερα από το κόμπακτ για τα αμερικανικά δεδομένα XT4, παρουσιάζει τη μεγάλη XT6, τοποθετημένη κάτω από το διάσημο Escalade.

Με 5,05 m μήκος και 1,96 m πλάτος, έχει στο στόχαστρό του τρία γερμανικά μοντέλα: Το Audi Q7, BMW X7 και τη Mercedes-Benz GLS. H XT6 υιοθετεί το νέο πρόσωπο της Cadillac, το οποίο προδιεγράφη από το πρωτότυπο Escala το 2016: Λιγότερο πανηγυριώτικη μάσκα, με μαύρο πλέγμα κηρήθρας και τα κύρια φώτα τοποθετημένα ψηλά και οπισθοκλινή. Στο πίσω μέρος, τα κατακόρυφα φανάρια σβήνουν προς τα φτερά και την πόρτα του χώρου αποσκευών, σχηματίζοντας τελικά ένα περίεργο «T». Κάποιοι θα βρουν στην XT6 μικρά αισθητικά στοιχεία από Range Rover Sport και άλλοι από Volvo XC90.

Cadillac XT6

Στην καμπίνα υπάρχουν τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ χάρη στις γενναιόδωρες διαστάσεις της, η XT6 διαθέτει πολύ καλή χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, με 356 λίτρα και την τρίτη σειρά καθισμάτων στη θέση της. Με αναδιπλωμένη την τρίτη σειρά, η χωρητικότητα είναι 1.220 lt! Αυτό που βλέπετε στο ταμπλό (η Cadillac δεν το δείχνει στο σύνολό του) δίνει μια εντύπωση κλασικισμού. Η κεντρική κονσόλα αρκείται με μια οθόνη αφής μόλις οκτώ ιντσών, πολύ μικρό μέγεθος σήμερα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ενώ και τα όργανα δεν είναι ψηφιακά 100%.

Cadillac XT6

Από την πλευρά των οδηγικών βοηθημάτων, η XT6 είναι εξοπλισμένη με διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, με αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με ανίχνευση πεζών, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα νυχτερινής όρασης. Κάτω από το καπό, η επιλογή περιορίζεται σε ένα μόνο κινητήρα: V6 3,6 λίτρων και περίπου 310 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Δεν υπάρχει ίχνος υβριδισμού και καμία ανακοίνωση εκ μέρους της εταιρείας για μια πιο «πράσινη έκδοση» βραχυπρόθεσμα!

Cadillac XT6

Η XT6 θα λανσαριστεί λογικά για πρώτη φορά στη βορειοαμερικανική αγορά. Η άφιξή της στους λίγους Ευρωπαίους αντιπροσώπους φανταζόμαστε ότι έπεται, μιας και η Cadillac διαθέτει από καιρό το Escalade στη Γηραιά Ήπειρο.

node/39423

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Jaguar F-Type είναι πολύ πιθανό να βασίζεται σε ηλεκτρική πλατφόρμα.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Η Jaguar έχει κάνει αίτηση για να κατοχυρώσει το όνομα EV-Type, αναζοπυρώνοντας τις φήμες για ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορτσκαρ, διάδοχο της υφιστάμενης F-Type.

Όπως είχαμε γράψει παλαιότερα, η επόμενη γενιά της F-Type είτε θα διατηρήσει την παραδοσιακή εμπροσθιομήχανη διάταξη, είτε θα υιοθετήσει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με νέα πλατφόρμα που πιθανότατα θα εξελίχθεί σε συνεργασία με την BMW. Στην δεύτερη περίπτωση, όπως αποκάλυψε ο πρώην αρχισχεδιαστής της βρετανικής φίρμας, Ian Callum, το μοντέλο θα έχει έντονες σχεδιαστικές επιρροές από το κεντρομήχανο πρωτότυπο C-X75 (2010).

Η αίτηση της Jaguar έγινε στα μέσα Φεβρουαρίου. Η κατοχύρωση ενός ονόματος δεν σημαίνει απαραίτητα πως μια εταιρεία σκέφτεται να το χρησιμοποιήσει σε κάποιο μοντέλο παραγωγής, όμως στην περίπτωση της Jaguar κάτι τέτοιο είναι αρκετά πιθανό - εφόσον κλειδώσει η απόφαση για ηλεκτρικό σπορτσκαρ που ταιριάζει και με την υπάρχουσα στρατηγική της βρετανικής φίρμας. Το όνομα EV-Type έχει αναφορές στην κλασική E-Type από τη δεκαετία του '60, ενσωματώνοντας παράλληλα τον όρο EV (Electric Vehicle).

Το μοναδικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που έχουμε δει μέχρι στιγμής με σήμα την αγριόγατα, είναι το εικονιζόμενο ψηφιακό πρωτότυπο Jaguar Vision GT Coupé που δημιουργήθηκε για το βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo. Τα μηχανικά μέρη προέρχονταν από τα μονοθέσια της Jaguar στη Formula E και την αγωνιστική I-Pace eTROPHY, με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.020 PS (750 kW) και 1.200 Nm.

Η σημερινή γενιά της Jaguar F-Type παρουσιάστηκε το 2011 σε μορφή πρωτοτύπου με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2012, ένα διακριτικό facelift το 2017 και ένα δεύτερο facelift το 2020. Δεδομένου ότι η πιο πρόσφατη εκδοχή της μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία, το πιθανότερο είναι η F-Type να παραμείνει στην αγορά για 2-3 χρόνια ακόμη, προτού δούμε τον ολοκαίνουριο διάδοχό της.

[Πηγή: Autocar]

node/39420

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η ναυαρχίδα LS της Lexus δέχεται ένα διακριτικό αισθητικό φρεσκάρισμα και ενισχύει τους τομείς που την έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η Lexus παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της ναυαρχίδας της - LS - τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της στην αγορά. Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά του Lexus LS παρουσιάστηκε το 1989 ενώ η σημερινή πέμπτη γενιά έκανε πρεμιέρα το 2017. Ενδεικτικό είναι πως μέσα στα τελευταία 30 χρόνια οι συνολικές πωλήσεις της σειράς LS ξεπερνούν τις 870.000 μονάδες.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση οι αλλαγές είναι διακριτικές, με τη λιμουζίνα να διατηρεί την σιλουέτα της που παραπέμπει σε κουπέ. Στην ανασχεδιασμένη μάσα, τα νέα φώτα LED έχουν απλούστερο σχήμα και ενσωματώνουν την τεχνολογία BladeScan AHS για καλύτερο φωτισμό, η γρίλια έχει απόχρωση dark metallic και ενσωματωμένους αισθητήρες με το δικό τους πλυστικό, ενώ οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα έχουν περισσότερες ακμές.

Lexus LS

Στο προφίλ η εικόνα είναι γνώριμη, με την υβριδική έκδοση LS 500h να ξεχωρίζει από την εσοχή στα εμπρός φτερά, και την σπορ έκδοση F Sport να έχει διαφορετικές ζάντες 20". Πίσω, τα φώτα με γραφικά LED σχήματος L έχουν λεπτομέρειες σε piano black (αντί για χρώμιο) ενώ μικρές επεμβάσεις έγιναν και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που διαφέρει ανάλογα με την έκδοση. Νέα είναι και η τεχνολογία Gin-ei Luster για την βαφή του αμαξώματος που προσφέρει βαθύτερες σκιές και πιο έντονες αντανακλάσεις.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μαύρα χειριστήρια στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, ενώ η κεντρική οθόνη 12,3" είναι πλέον ευαίσθητη στην αφή. Επιπλέον, ένας νέος διακόπτης λειτουργεί ως συντόμευση για τα χειριστήρια αφής των θερμαινόμενων καθισμάτων και του θερμαινόμενου τιμονιού. Επιπλέον, με τις παραδοσιακές ιαπωνικές τεχνικές Nishijin brocade και την διακόσμηση με φύλλα μετάλλου, ενισχύεται η πολυτελής αίσθηση της καμπίνας που πάντα ήταν σημείο αναφοράς για την κατηγορία όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους.

Lexus LS

Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στο να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Αυτό επετεύχθει με νέα ρύθμιση για την ενεργή ανάρτηση, επεμβάσεις στα run-flat ελαστικά, παχύτερες επενδύσεις για τα καθίσματα και νέες βάσεις κινητήρα. Όσον αφορά τα μοτέρ, έχουμε μικρές βελτιώσεις στον twin-turbo V6 3,5 λίτρων με 420 PS του βενζινοκίνητου LS 500 για περισσότερη ροπή χαμηλά και ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, αλλά και νέες ρυθμίσεις στο υβριδικό σύστημα του LS 500h για καλύτερη επιτάχυνση.

Τέλος, το νέο πακέτο Lexus Teammate περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνουν τη συμπεριφορά του οδηγού.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Lexus LS θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία από τα τέλη του 2020, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν στις αρχές του 2021.

[Πηγή: Lexus]