node/33699

Επίσημο: Νέα Cadillac XT6 στο NAIAS

Η Cadillac επεκτείνει την προσφορά της στα SUV με τη νέα XT6, ένα μοντέλο με τρεις σειρές καθισμάτων, αντίπαλο για τα Audi Q7 και Mercedes-Benz GLS.

H Cadillac δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα: H μόδα είναι στα SUV, έτσι εμπλουτίζει την γκάμα της. Στο Detroit λοιπόν, παρουσιάζει το δεύτερο νέο της 4x4 σε λιγότερο από ένα χρόνο. Ύστερα από το κόμπακτ για τα αμερικανικά δεδομένα XT4, παρουσιάζει τη μεγάλη XT6, τοποθετημένη κάτω από το διάσημο Escalade.

Με 5,05 m μήκος και 1,96 m πλάτος, έχει στο στόχαστρό του τρία γερμανικά μοντέλα: Το Audi Q7, BMW X7 και τη Mercedes-Benz GLS. H XT6 υιοθετεί το νέο πρόσωπο της Cadillac, το οποίο προδιεγράφη από το πρωτότυπο Escala το 2016: Λιγότερο πανηγυριώτικη μάσκα, με μαύρο πλέγμα κηρήθρας και τα κύρια φώτα τοποθετημένα ψηλά και οπισθοκλινή. Στο πίσω μέρος, τα κατακόρυφα φανάρια σβήνουν προς τα φτερά και την πόρτα του χώρου αποσκευών, σχηματίζοντας τελικά ένα περίεργο «T». Κάποιοι θα βρουν στην XT6 μικρά αισθητικά στοιχεία από Range Rover Sport και άλλοι από Volvo XC90.

Cadillac XT6

Στην καμπίνα υπάρχουν τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ χάρη στις γενναιόδωρες διαστάσεις της, η XT6 διαθέτει πολύ καλή χωρητικότητα πορτμπαγκάζ, με 356 λίτρα και την τρίτη σειρά καθισμάτων στη θέση της. Με αναδιπλωμένη την τρίτη σειρά, η χωρητικότητα είναι 1.220 lt! Αυτό που βλέπετε στο ταμπλό (η Cadillac δεν το δείχνει στο σύνολό του) δίνει μια εντύπωση κλασικισμού. Η κεντρική κονσόλα αρκείται με μια οθόνη αφής μόλις οκτώ ιντσών, πολύ μικρό μέγεθος σήμερα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ενώ και τα όργανα δεν είναι ψηφιακά 100%.

Cadillac XT6

Από την πλευρά των οδηγικών βοηθημάτων, η XT6 είναι εξοπλισμένη με διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, με αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με ανίχνευση πεζών, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα νυχτερινής όρασης. Κάτω από το καπό, η επιλογή περιορίζεται σε ένα μόνο κινητήρα: V6 3,6 λίτρων και περίπου 310 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Δεν υπάρχει ίχνος υβριδισμού και καμία ανακοίνωση εκ μέρους της εταιρείας για μια πιο «πράσινη έκδοση» βραχυπρόθεσμα!

Cadillac XT6

Η XT6 θα λανσαριστεί λογικά για πρώτη φορά στη βορειοαμερικανική αγορά. Η άφιξή της στους λίγους Ευρωπαίους αντιπροσώπους φανταζόμαστε ότι έπεται, μιας και η Cadillac διαθέτει από καιρό το Escalade στη Γηραιά Ήπειρο.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.