Επίσημο: Νέο Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro

Επίσημο: Νέο Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro

Η Audi αποκάλυψε το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για το Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro.

Η κατασκευάστρια του Ingolstadt εξέλιξε ένα βενζινο-ηλεκτρικό σύστημα που στόχο έχει να εξοπλίσει μοντέλα που, προ το παρόν, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις ασιατικές αγορές.

Η Audi αποκάλυψε το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, σε συνέχεια της επαναφορτιζόμενης ντιζελο-ηλεκτρικής διάταξης που είχαμε δει στο Σαλόνι της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, που είναι προγραμματισμένο να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Auto Shanghai 2015, την επόμενη Δευτέρα, θα χρησιμοποιηθεί αρχικά από το επερχόμενο Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro. Ένα δυναμικό μοντέλο που εξελίχτηκε αποκλειστικά για τις ασιατικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Σιγκαπούρης. Στη συνέχεια θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Audi, μεταξύ αυτών και το καινούργιο A4, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του Ingolstadt.

Το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του Γερμανού κατασκευαστή συνδυάζει τον ευρέως χρησιμοποιούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο 2.0 TFSI άμεσου ψεκασμού με ένα ηλεκτρομοτέρ τοποθετημένο μέσα στο κέλυφος του στάνταρ 8αριού αυτόματου σασμάν του Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 252 PS και 37,7 kgm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 128 PS και 35,7 kgm. Λειτουργώντας δε παράλληλα αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 367 PS και 71,4 kgm.    

Αυτά τα νούμερα απόδοσης καθιστούν ικανό το μεγάλο και βαρύ Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro να χρειάζεται μόλις 5,9” για τα 0-100 km/h, ενώ του δίνουν τελική ταχύτητα 237 km/h. H κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο (κινεζικών προδιαγραφών) είναι 2,5 lt/100 km και εκπομπές CO2 60 g/km.

Το ηλεκτρικό μοτέρ κινείται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 17,3 kWh που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Αποτελούμενη από 168 ξεχωριστές κυψέλες, αποθηκεύει αρκετή ενέργεια για να δώσει στο Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro, όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αυτονομία 53 km. Ενώ η συνολική αυτονομία του φτάνει τα 1.020 km.

To νέο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό μοντέλο της Audi εξοπλίζεται με σύστημα επαναφόρτισης δύο φάσεων, που στην ανώτερη σου επιτρέπει να το φορτίσεις σε μόλις 2,5 ώρες αν ο ταχυφορτιστής μπορεί να σου δώσει ανά ώρα 7,2 kW.   

Σε πολλές ασιατικές αγορές, το νέο Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro θα βρεθεί σε προνομιακή θέση, καθώς οι φόροι είναι ιδιαίτερα χαμηλοί για αυτοκίνητα που η χωρητικότητα του μοτέρ τους είναι κάτω από τα δύο λίτρα. Οπότε μπορούμε νε υποθέσουμε με ασφάλεια ότι αυτοί βρίσκονται πίσω από την απόφαση της Αudi να λανσάρει το Q7 των 1.984 cc εκεί.

[Πηγή Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube