node/23793

Η Chevrolet Camaro ZL1 2017 πιάνει τα 320

Κι όμως είναι αλήθεια! Μια στοκ Camaro ανεβαίνει σχεδόν στα 200 μίλια την ώρα, 198 για την ακρίβεια που αντιπροσωπεύουν 318 km/h.

H νέα Chevrolet Camaro ZL1 2017, η Camaro των 650 ίππων, είναι ικανή να ξεπεράσει κατά πολύ τα 300 km/h.

Μέχρις στιγμής την είχαμε δει να γράφει χρόνο 7’ 29” 60 στο Nürburgring [video], 11,67 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη. Χρόνο με τον οποίο άφησε πίσω της στην Πράσινη Κόλαση αυτοκίνητα όπως  τα Porsche 911 GT2 (997), Alfa Romeo Giulia QuadrifoglioFord Mustang Shelby GT350RPagani Zonda F και Lexus LFA.

Η τελική των 318+ km/h έγινε με μια στοκ Camaro που φορά κομπρεσοράτο 6,2λιτρο κινητήρα V8 LT4, το ίδιο που συναντάς και στο μηχανοστάσιο της Cadillac CTS-V, με 649 PS και 88,5 kgm -60 ίπποι και 11,6 kgm παραπάνω απ’ ό,τι απέδιδε ο V8 LSA 6.2 στην προηγούμενη Camaro ZL1. Ο LT4 συνδυάζεται με 10άρι αυτόματο κιβώτιο. Το πεδίο που πέτυχε η Camaro ZL1 2017 την παραπάνω τελική ήταν το High Speed Oval στις εγκαταστάσεις του Automotive Testing Papenburg GmBH, στη Γερμανία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δέκα υπεραυτοκίνητα που τρώνε ξύλο από την Camaro ZL1 στο Ring

Η πίστα του Papenburg αποτελείται από δύο ευθείες τεσσάρων χιλιομέτρων που ενώνονται με δύο στροφές κλίσης 49,7º. Στην μία από τις ευθείες, το αυτοκίνητο τερμάτιζε στα 311 km/h, ενώ στην άλλη έσπαγε το φράγμα των 200 μιλίων, πιάνοντας 325,5 km/h. H μέση ταχύτητα λοιπόν είναι τα 318,2 km/h. Εδώ να επαναλάβουμε ότι το αυτοκίνητο ήταν τελείως στοκ, ενώ μέχρι κα τα λάστιχα της δοκιμής ήταν Goodyear Eagle F1 Supercar 3S φουσκωμένα στα 44 psi. Πίεση που η Chevrolet συνιστά για οδήγηση σε πολύ υψηλή ταχύτητα.



Αλλά εδώ υπάρχει και μια εντυπωσιακή υποσημείωση της Chevrolet. Η εταιρεία λέει ότι με τις ελαφρύτερες δυνατές βελτιώσεις, δηλαδή μηδενικό κάμπερ και λάστιχα φουσκωμένα στη μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση, η ZL1 ξεπερνά και στις δύο κατευθύνσεις τα 200 μίλια, δηλαδή τα 321 km/h. Σε μέσο όρο. Ακόμα και συνυπολογίζοντας τον αέρα.

Η Chevrolet δίνει ακόμα χρόνο για το 0-60 mph ή τα 0-96 km/h χρόνο 3,5”! Χώρια που ρίχνει στο παλιό, αλλά Koenigsegg CCX στο Nürburgring!

Τα θαυμαστικά είναι διότι μιλάμε για μια Camaro. Προφανώς μια ZL1, αλλά παραμένει Camaro. Ένα muscle car. Με αυτόματο σασμάν.

[Πηγή Chevrolet]

TAGS
node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]