Δέκα υπεραυτοκίνητα που τρώνε ξύλο από την Camaro ZL1 στο Ring

Δέκα υπεραυτοκίνητα που τρώνε ξύλο από την Camaro ZL1 στο Ring

Όπως και να έχει, όταν ένα Chevrolet κερδίζει Ferrari και Lamborghini στην πίστα, είναι είδηση.

Όπως γράψαμε χθες, ανακοινώθηκε επίσημα ο χρόνος της Chevrolet Camaro ZL1 2017 στο Nurburgring. Και είναι εκπληκτικός. Με χρόνο 7’29”, ισοφαρίζει την Porsche Carrera GT και αφήνει πίσω της αυτοκίνητα θρύλους.  

Η Camaro ZL1 είναι σχεδόν 12 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 5ης γενιάς ZL1. Το αυτοκίνητο αποδίδει 650 ίππους, διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και ανάρτηση Magnetic Ride. Τα αυτοκίνητα που αφήνει πίσω της δεν υστερούν, κάποια από αυτά τουλάχιστον, κάθε άλλο παρά υστερούν σε προδιαγραφές. Ενώ προέρχονται και από κατασκευαστές με τεράστια εμπερία και μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά. Ας δούμε την λίστα…

2012 Mercedes SLS AMG GT: 7’30”
Ο διάδοχος της Mercedes McLaren SLR ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, μια σαφέστατη σχεδιαστική αναφορά στην 300 SL Gullwing. Έκανε ντεμπούτο το 2010, με έναν ατμοσφαιρικό V8 6,2 λίτρων, με απόδοση 570 PS. Το 2012 το μοτέρ αναβαθμίστηκε στους 590 ίππους, το σασμάν προγραμματίστηκε ξανά για πιο γρήγορες αλλαγές και βελτιώθηκε η λειτουργία της ανάρτησης AMG Ride Control. Επίσης, ελαφρύτερες ζάντες και κεραμικά φρένα βοήθησαν στην επίτευξη του χρόνου στο Nurburgring.

2015 Ford Shelby GT350R: 7’32”19
Δεν είναι supercar όπως άλλα σε αυτή τη λίστα, όμως η αρχιτεκτονική είναι παρόμοια με της Camaro. Χρησιμοποιεί ανάρτηση MagneRide και έναν V8 χωρητικότητας 5,2 λίτρων με αποδοση 533. Και κοστίζει αρκετά κάτω από $100.000 στην Αμερική.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ford Mustang GT 5.0 V8 [video]

2010 Ferrari 458 Italia: 7’32’92
H 458 σηματοδότησε το οριστικό τέλος του χειροκίνητου σασμάν στα μοντέλα της Ferrari. Έφερνε στην παραγωγή κάμποση από την τεχνογνωσία της μάρκας στην F1. O V8 των 4,5 λίτρων ανέβαζε 9.000 rpm και συνδυάζονταν με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, μαγνητοροϊκή ανάρτηση, ενεργό μπλοκέ διαφορικό και προηγμένα ηλεκτρονικά ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς, χάρη στα οποία η διαμήκης επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών ήταν βελτιωμένη κατά 32% σε σχέση με την F430.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Challenge [video]

2005 Pagani Zonda F: 7’33”12
Είναι κάπως αμήχανη η στιγμή που ένα αμερικάνικο κουπέ με ταπεινή, συγκριτικά, καταγωγή αποκαθηλώνει την πρώτη γενιά των hypercars. Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, έχουν περάσει περισσότερα από 15 χρόνια από την πρώτη φορά που είδαμε την Pagani Zonda, το αυτοκίνητο που όριζε μία κατηγορία αυτοκινήτων πάνω από αυτά που συνηθίζουμε να λέμε “supercars”.
Το 2005 η Zonda F ήταν η πλέον εξελιγμένη έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε το ’99. Φορούσε τον V12 των 7,3 λίτρων της AMG με απόδοση 600 ίππων. Ήταν φτιαγμένη από υλικά που ακόμη και σήμερα θεωρούνται εξωτικά. Τότε ήταν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Εξάτμιση από Inconel, κεραμικά φρένα, εισαγωγή διαμορφωμένη από νερό υπό πίεση και προηγμένη αεροδυναμική με ακραία βοηθήματα.

2006 Koenigsegg CCX: 7’33”55
Η Koenigsegg CCX είχε έναν αλουμινένιο biturbo V8 4,7 λίτρων με απόδοση 800 ίππους και 93,8 kgm ροπή. Ήταν τοποθετημένος στο πίσω μέρος ενός ανθρακονημάτινου μονοκόκ σασί. Τα φρένα ήταν κεραμικά, διαμέτρου 380 mm με 8πίστονες δαγκάνες. Προαιρετικά μπορούσε κανείς να παραγγείλει και ζάντες από ανθρακονήματα. Πολύ extreme κατασκευή για να βλέπει την πλάτη μιας μάλλον συμβατικής Camaro.

2012 Audi R8 GT: 7’34”
Ήταν η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του R8 με τον 5.2 FSI V10. Η παραγωγή ήταν περιορισμένη, στα 33 μόλις κομμάτια. Το βάρος ήταν μειωμένο κατά 100 kg και η ιπποδύναμη αυξημένη στους 560 ίππους. Έμφαση είχε δοθεί και στην αεροδυναμική, με σταθερή πίσω αεροτομή και μικρά πτερύγια στις γωνίες του εμπρός προφυλακτήρα. Χρειάζονταν μόλις 3,6” για το 0-100 km/h και έφτανε 320 km/h τελική.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το Audi R8 V10 στην πίστα [video]

2010 Lexus LFA: 7’34”
Για μία σχεδόν δεκαετία εξελίσσονταν το υπεραυτοκίνητο της Lexus, και όταν τελικά κυκλοφόρησε ανταποκρίνονταν πλήρως στις υψηλές προσδοκίες. Είχε κάτω από το εμπρός καπό έναν τέλεια ζυγισμένο V10 κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 72 μοιρών, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Yamaha. Με απόδοση 560 άλογα, έδινε αναλογία kg/PS μόλις 2,7. Χάρη στο σειριακό εξάρι, έκανε 0-100 km/h σε 3,6”.

2016 Mercedes-AMG GT S: 7’35”
Η έννοια muscle car όπως την αντιλαμβάνεται η Mercedes. Γοητευτική εμφάνιση, και ένας biturbo V8 με απόδοση 510 ίππους σε ένα αμάξωμα κατασκευασμένο σε ποσοστό 93% από αλουμίνιο.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Mercedes-AMG GT S [video]

2014 Chevrolet Camaro Z/28: 7’34”  

Η Camaro Z/28 του 2014 φορούσε έναν 7λιτρο V8 δανεικό από την Corvette Z06 με 515 ίππους. Είχαν υποστεί αυστηρή δίαιτα, σε βαθμό που διέθετε ένα μόλις ηχείο για τον βομβητή της ζώνης ασφαλείας, το πίσω τζάμι ήταν λεπτότερο, η ηχομόνωση είχε πάει στα σκουπίδια και αντί για πίσω καθίσματα είχε έναν πάγκο.

2010 Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4: 7’38”00
Το ελαφρύτερο αυτοκίνητο της Lamborghini εκείνη την εποχή. Και αυτό με τον πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα, εστιασμένο στην απόδοση. Η χρήση ανθρακονημάτων είχε επιτρέψει την μείωση του βάρους κατά 70 kg ενώ η ιπποδύναμη ήταν αυξημένη κατά 10 PS σε σχέση με την LP560-4.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Lamborghini Aventador Roadster [video]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube