Citroën ë-C3, ηλεκτρικό C3 με τιμή κάτω από τα 25 χιλιάρικα

Citroën ë-C3, ηλεκτρικό C3 με τιμή κάτω από τα 25 χιλιάρικα

Η επόμενη γενιά του C3 θα είναι διαθέσιμη σε 100% ηλεκτρική έκδοση, το Citroën ë-C3. Με τη γαλλική εταιρεία να υπόσχεται δελεαστική τιμή που θα πέφτει κάτω από τα 25 χιλιάρικα.

Citroën ë-C3

Μια από τις μεγάλες καινοτομίες του 2024 θα είναι το λανσάρισμα στην αγορά του ηλεκτρικού C3, του Citroën ë-C3. 

Το νέο ηλεκτρικό σουπερμίνι της γαλλικής φίρμας και μέλους του Ομίλου Stellantis, βασίζεται στη νέα, τέταρτη γενιά του μοντέλου. 

Υπόσχεση για αυτονομία τουλάχιστον 300 km στη βασική έκδοση του Citroën ë-C3. Νούμερο που ακούγεται μια χαρά με δεδομένη την τιμή, αλλά και υπέρ-αρκετό για καθημερινή χρήση.

Το νέο Citroën ë-C3 πρόκειται να παρουσιαστεί τον Οκτώβριο και θα μπορούσαμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση ξεφυλλίζοντας την παρουσίαση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων του παγκόσμιου ομίλου.

Σε αυτή την παρουσίαση, ο Όμιλος Stellantis επιβεβαιώνει ότι το ηλεκτρικό C3 θα τιμολογείται αρκούντως επιθετικά, βλ. δελεαστικά, με τιμή κάτω από τις €25.000. Και μάλιστα η τιμή αυτή είναι χωρίς την επιδότηση. Για να καταλάβετε τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με άλλα μοντέλα του ομίλου, σήμερα ένα ηλεκτρικό Peugeot 208 ξεκινά από τις 36.200!

Για να μειώσει το κόστος, η Citroën θα χρησιμοποιήσει μια πιο οικονομική έκδοση της πλατφόρμας CMP. Ο Όμιλος Stellantis την αποκαλεί πλατφόρμα «Smart Car», αρχιτεκτονική την οποία θα χρησιμοποιεί και η FIAT. Προέρχεται από το χαμηλού κόστους C3 που επινόησε η Citroën για την αγορά της Ινδίας και τη Λατινικής Αμερικής.

Έτσι, το «ευρωπαϊκό» Citroën C3 θα προέρχεται από αυτό το αυτοκίνητο, αλλά θα αναθεωρηθεί για να ανταποκρίνεται στα πρότυπα και στις προσδοκίες της Γηραιάς Ηπείρου. 

Citroën ë-C3, Ινδία
Το ινδικό ë-C3 κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα, απόδοσης 57 PS και 143 Nm. Mπορεί να επιταχύνει από στάση στα 60 km/h σε 6,8" και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 107 km/h.

Ο νέος επικεφαλής της Citroën εξήγησε ότι το γαλλικό σουπερμίνι θα έχει τον εξοπλισμό που αναμένεται από τους Ευρωπαίους πελάτες. Σαφώς και θα υπάρχουν τα απαραίτητα. Μια φόρμουλα επίσης σαφώς βασισμένη στο πρότυπο του Dacia Sandero! Με τον Thierry Koskas να έχει υποσχεθεί αυτονομία τουλάχιστον 300 km στη βασική έκδοση. Νούμερο που ακούγεται μια χαρά με δεδομένη με τιμή, αλλά και υπέρ-αρκετό για καθημερινή χρήση.

Αυτό που δείχνει το πρώτο teaser είναι ότι η εμφάνιση θα αλλάξει σε σχέση με αυτή του ινδικού C3. Το ευρωπαϊκό Citroën ë-C3 θα εγκαινιάσει σε αυτοκίνητο παραγωγής τη νέα σχεδίαση της Citroën, όπως αυτή ανακοινώθηκε από το πρωτότυπο Oli: Μια φωτεινή υπογραφή σε μορφή γάντζου και, άλλη μια σημαντική πρωτιά παραγωγής, ο νέο λογότυπος της Citroën.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube