BMW M3 2020: Πρώτες εικόνες της σούπερ-μπερλίνας των 470 PS

BMW M3 2020: Πρώτες εικόνες της σούπερ-μπερλίνας των 470 PS

H επόμενη γενιά της M3 και αντίπαλος της Mercedes-AMG C 63 θα είναι πιο ελαφριά και ισχυρότερη από την τωρινή F80.

H επόμενη γενεά G80 της M3 eμφανίζεται πάλι στο κατασκοπευτικό προσκήνιο και, παρά το βαρύ καμουφλάζ, δείχνει πιο φαρδιά από την τωρινή F80 M3.

To πρωτότυπο δοκιμών μπορεί να μας παραπλανά σχετικά με το πλάτος του, μιας και φοράει για λόγους καμουφλάζ προσωρινές προεκτάσεις στα φτερά. Βέβαια, οι προεκτάσεις από τη μια μπορεί να έχουν φορεθεί για να κάνουν χώρο στις ζάντες των 19 ή 20 ιντσών του μουλαριού, αλλά το πιθανότερο είναι ότι υιοθετήθηκαν για να φιλοξενήσουν και τα μεγαλύτερα μετατρόχια του αυτοκινήτου.

Η χρήση περισσότερων εξωτικών υλικών επέτρεψε στην εξοικονόμηση βάρους που με τη σειρά της επέτρεψε την οριακή αύξηση σε διαστάσεις. Έτσι η νέα G80 M3 αναμένεται να έχει δύο πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο από την F80 και έξι πόντους μεγαλύτερο συνολικό μήκος.

Μεγαλύτερες δείχνουν και οι εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα για να καλύψουν την ανάγκη για περισσότερο αέρα στο ενισχυμένο 6κύλινδρο μοτέρ. Διάσταση που δεν φαίνεται να κρύβεται παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της διάτρητης μαύρης μεμβράνης που τις καλύπτει. Στο πίσω μέρος δεν έχουμε παρά να σημειώσουμε την ενδιαφέρουσα διάταξη της εξάτμισης, ενώ δίσκοι και δαγκάνες φαίνονται μεγαλύτερων διαστάσεων από του σημερινού μοντέλου και στους δύο άξονες.

Η νέα αρχιτεκτονική CLAR πάνω στην οποία θα στηρίζεται η νέα M3, αλλά και όλη την γκάμα της G20 3 Series που αναμένεται μέσα στο 2018, επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στο αυτοκίνητο. Η κυριότερη βέβαια από αυτές είναι η αυξημένη στρεπτική ακαμψία χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ατσαλιού υπέρ-υψηλής αντοχής. Η κατανομή του βάρους δεν αναμένεται να κλονιστεί από το ιδανικό 50:50, αλλά από την άλλη αναμένεται το κέντρο βάρους να χαμηλώσει. Όσο γι’ αυτό το τελευταίο αναμένεται να είναι κάτω από τα 1.585 kg της πρόσφατα αποκαλυφθείσης M3 CS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα σκληροπυρηνική BMW M3 CS [video]

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η BMW δεν ενδιαφέρεται με τη νέα M3 να προσφέρει κατ’ επιλογήν σύστημα τετρακίνησης, όπως αυτό που διατίθεται με τη νέα BMW M5 (μπορείτε να διαβάστε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας από την οδήγησή της στο DRIVE που κυκλοφορεί). Και ο λόγος είναι το βάρος που συνεπάγεται η υιοθέτησή του. Για τους ίδιους λόγους, η νέα M3 δεν αναμένεται να διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Η ισχύς της νέας M3 που θα πηγαίνει στους πίσω τροχούς λοιπόν, θα αποδίδεται από μια εκτενώς αναβαθμισμένη έκδοση του 3λιτρου σε σειρά 6κύλινδρου κινητήρα με το τούρμπο διπλής εισόδου. Η CS, η καταληκτική έκδοση της F80 M3, με το μοτέρ αυτό αποδίδει 460 PS, αλλά το νούμερο «470» φαίνεται το πιθανότερο για τη στάνταρ νέα M3. Ενώ δεν έχει επιβεβαιωθεί, η αύξηση στην ισχύ πιθανότατα προέρχεται από τη χρήση του συστήματος ψεκασμού νερού στους κυλίνδρους, χαμηλώνοντας έτσι τη θερμοκρασία, κάτι που με τη σειρά του μειώνει τον κίνδυνο προανάφλεξης, οπότε μπορεί να αυξηθεί η γωνία του αβάνς με ευεργετικά αποτελέσματα στην ισχύ. Στην περίπτωση μάλιστα της νέας G80 M3 θα χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού νερού, αναβαθμίζοντας τον έμμεσο πολλαπλών σημείων που χρησιμοποιείται στην M4 GTS (όπου και πρωτοεμφανίστηκε) και η σχέση συμπίεσης θα ανέβει στο 11,0:1! Τέλος, όσον αφορά το κιβώτιο, το διπλοσύμπλεκτο σασμάν DCT του υφιστάμενου μοντέλου θα δώσει τη θέση του σε ένα 8άρι steptronic.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Καλά Χριστούγεννα από την BMW M με το «υπερβολικά δυνατό» pickup της [video]

Εκτός από τη Μ3, τα πιο σημαντικά μοντέλα Μ της 3 Series από άποψη πωλήσεων θα περιλαμβάνουν την πισωκίνητη M340i M Performance με τον 3λιτρο 6κύλινδρο TwinΡower Turbo με ισχύ 360 PS και την τετρακίνητη M340d xDrive M Performance με το διτούρμπινο ντίζελ της BMW με 320 άλογα. Η νέα M3 θα συνεχίσει να αποτελεί τη βάση της τεχνικά και τεχνολογικά πανομοιότυπης M4 Coupé, ενώ οι προαναφερθείσες εκδόσεις M θα αποτελέσουν τη βάση για τις δίπορτες M440i M Performance Coupé και M440d M xDrive Performance Coupé.

H νέα G80 M3, καθώς και τα προαναφερθέντα μοντέλα, αναμένονται στις εκθέσεις το 2020 και αποτελούν μέρος των 26 αυτοκινήτων που έχει στο πρόγραμμά του το M division. Γκάμα που θα συστήσει κυρίως το αντίπαλο δέος για τις αντίστοιχες των Mercedes-AMG και Audi Sport.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube