Main menu

Αργύρης Τούντας
Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου 2017 - 12:06μμ

BMW M Division: Γκάμα με 26 μοντέλα έως το 2020

Με την επόμενη γενιά M3/M4 να δίνει το έναυσμα, η γκάμα του M Division θα επεκταθεί σημαντικά στο άμεσο μέλλον.

Το M Division ετοιμάζεται για σοβαρότατα πιο δυναμική παρουσία στο παιχνίδι του ανταγωνισμού με τις Mercedes-AMG και την Audi Sport.

Γι’ αυτό και έχει ήδη σχεδιάσει την ανάπτυξη της γκάμας τόσο των μοντέλων M όσο και των πιο «light» M Performance, προκειμένου να συναγωνιστεί τις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις των ανταγωνιστών της.

Πίσω από το συγκεκριμένο πλάνο βρίσκεται προφανώς ο 51χρονος επικεφαλής του M Division, Frank van Meel, και την έναρξή του θα σημάνει η νέα γενιά των M3 και M4. Ο van Meel δήλωσε πως καθότι η BMW έχει μια τεράστια γκάμα, οπότε υπάρχει τεράστιο πεδίο δράσης σε ό,τι έχει να κάνει και με τις σπορ εκδόσεις τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]

Γι’ αυτό και εξετάζεται συνεχώς προσεκτικά ποια μοντέλα θα μπορούσαν να πωλούνται και με το γράμμα Μ, ώστε τελικά το M Division να ξεπεράσει τις 100.000 μονάδες σε ετήσια βάση.

Αυτή τη στιγμή ο προγραμματισμός κάνει λόγο για την επίσημη παρουσίαση των νέων M3/M4 στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2019, έτσι ώστε μαζί με την M5 που μόλις παρουσιάστηκε να αποτελέσουν το στυλοβάτη των πωλήσεων.

Θα πλαισιωθούν όμως και από εντελώς νέα μοντέλα όπως για παράδειγμα οι Μ εκδόσεις της νέας X3, της επερχόμενης δεύτερης γενιάς της X4, της ολοκαίνουργιας Ζ4 αλλά και της 8άρας που έχουμε ήδη δει σε πρωτότυπη μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε στην πίστα την BMW M4 [video]

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, θα υπάρξουν επίσης και πολλές, κατά βάση τετρακίνητες, M Performance εκδόσεις. Θα αφορούν κυρίως σε μοντέλα όπως η X2, η ολοκαίνουργια X7, η επόμενη 3άρα αλλά καθώς και η 4άρα σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος (Coupe, Convertible και GranCoupe).

Συνολικά, η εταιρεία σκοπεύει να έχει παρουσιάσει 11 σκληροπυρηνικά μοντέλα Μ και άλλα 15 M Performance μέχρι το τέλος του 2020, χωρίς σε αυτά να συμπεριλαμβάνονται και πιθανές ειδικές εκδόσεις προορισμένες κατά κύριο λόγο για χρήση σε πίστα.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία