
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο FIAT 500 Hybrid
Με αφορμή την 68η επέτειο του εμβληματικού 500, η ιταλική φίρμα παρουσίασε το νέο FIAT 500 Hybrid. Προχωρώντας παράλληλα και σε μια σημαντική ανακοίνωση για το μοντέλο.


Το FIAT 500 Hybrid επιστρέφει εκεί που γεννήθηκε! Στο ιστορικό εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο. Εκεί από όπου ξεκίνησαν όλα στις 4 Ιουλίου του 1957.
Ανήμερα των 68ων γενεθλίων του 500, η FIAT αποκάλυψε τα πρώτα μοντέλα (έστω προπαραγωγής), σηματοδοτώντας την επανεκκίνηση της παραγωγής του ιταλικού best-seller στο ίδιο εργοστάσιο που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 68 χρόνια.
Η παραγωγή του FIAT 500 Hybrid εντάσσεται σε ένα ευρύτερο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου Stellantis που στοχεύει να αναθερμάνει την πληγείσα παραγωγική της δραστηριότητα στην Ιταλία. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος των ανθρώπων του Ομίλου είναι η μονάδα του Mirafiori να μπορεί να παράγει 100.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Στην ιταλική αγορά το νέο FIAT 500 Hybrid θα ξεκινά από τις €17.000
Στα του αυτοκινήτου και πάλι, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της FIAT, Olivier François, το νέο μοντέλο έρχεται να καλύψει την ανάγκη για ένα πιο προσιτό και πρακτικό αυτοκίνητο πόλης, παράλληλα που θα πλαισιώσει το αμιγώς ηλεκτρικό 500e. Το νέο FIAT 500 Hybrid θα διατίθεται σε εκδόσεις χάτσμπακ, 3+1 και κάμπριο με υφασμάτινη οροφή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FΙΑΤ Nuova 500 1957-1975, πιο μικρό δεν γίνεται [video]
Οι αλλαγές σε σχέση με το ηλεκτρικό alter ego του, όπως είχαμε δει και παλιότερα είναι ελάχιστες, με το 500 Hybrid να διατηρεί την κομψή, γουστόζικη και νεανική του σιλουέτα.
Κάτω από το καπό, ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 FireFly, που κατασκευάζεται στο Termoli και χρησιμοποιείται επίσης στο Panda Hybrid και το Pandina επικουρείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12V. Η συνολική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 70 ίππους, με την ιταλική φίρμα να υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και ευκολία στην καθημερινή αστική μετακίνηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το FIAT Nuova 500L 1968-1972
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” και η κεντρική οθόνη 10,25” που υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Παράλληλα, το μοντέλο θα ενσωματώνει και μια πλήρη και επίκαιρη σουίτα ADAS, τη στιγμή που στις πλουσιότερες εκδόσεις θα υπάρχουν και λειτουργίες όπως παρακολούθηση τυφλής γωνίας και αυτόματο παρκάρισμα.
Επί του παρόντος, θα είναι διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, χωρίς να υπάρχει -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- πρόβλεψη για αυτόματο κιβώτιο.
Η πρώτη φάση παραγωγής του νέου FIAT 500 Hybrid, όπως επιβεβαίωσε ο François θα αφορά 5.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2024. Ακόμη, υπάρχουν σχέδια για μια πιο προσιτή έκδοση του 500e με μπαταρίες από τον Όμιλο Stellantis και κόστος κοντά στις €20.000. Και δεν μένουμε εδώ, καθώς η επόμενη γενιά του 500, σχεδιάζεται ήδη. Η πρεμιέρα της όμως αργεί (κοντά στο 2030) και τα κινητήρια σύνολά της θα εξαρτηθούν από τις ανάγκες της αγοράς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To FIAT Nuova 500 επίσημα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης
Όπως τόνισε και ο CEO της FIAT, «πρόκειται για μια υπόσχεση που κρατήσαμε. Η επιστροφή της παραγωγής στο Τορίνο είναι ένα μήνυμα εμπιστοσύνης στη βιομηχανική ικανότητα της Ιταλίας και στην αξία του FIAT 500 ως εμβληματικού μοντέλου που έχει παρόν και μέλλον».
ΔΕΙΤΕ AKOMH 30 υπέροχα FIAT κάμποσα χρόνια πριν… και πολλά video