Πρώτες εικόνες για το ολοκαίνουργιο FIAT 500 Hybrid

Πρώτες εικόνες για το ολοκαίνουργιο FIAT 500 Hybrid

Tο FIAT 500 περνά σε νέα εποχή με την υβριδική του έκδοση, διατηρώντας τον χαρακτήρα του και φέροντας παράλληλα σημαντικές τεχνολογικές και αισθητικές αναβαθμίσεις.

FIAT 500 Hybrid

Το FIAT 500 Hybrid βρίσκεται προ των πυλών σηματοδοτώντας τη μετάβαση του εμβληματικού μοντέλου σε μια νέα γενιά, ύστερα από 18 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του ηλεκτρικού 500e, η νέα υβριδική έκδοση συνδυάζει το γνώριμο στιλ του ιταλικού μοντέλου με έναν θερμικό κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέροντας σύμφωνα με τους ανθρώπους της FIAT «μια μοναδική πρόταση για όσους επιθυμούν αποδοτικότητα χωρίς να αποχωριστούν τη συμβατική οδήγηση».

Η παραγωγή του FIAT 500 Hybrid θα ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2025, νωρίτερα απ’ ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί

FIAT 500 Hybrid prototype

Εξωτερικά, το νέο FIAT 500 Hybrid διατηρεί την εμφάνιση του ηλεκτρικού 500e, με μια διακριτική αλλά λειτουργική αλλαγή στη μάσκα, η οποία έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει τη ροή αέρα στον νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στο εσωτερικό, συναντάμε μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους, νέας σχεδίασης επιλογέα έξι ταχυτήτων και εργονομία που διατηρεί την συνολικά οικεία αίσθηση του κλασικού μοντέλου.

Αν και η FIAT δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ακριβή μονάδα. Δημοσιογραφικές πηγές του εξωτερικού αναφέρουν πως η FIAT σκέφτεται να μην χρησιμοποιήσει τον 1.200άρη Puretech. Ως εκ τούτου αναμένεται να χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο 3κύλινδρο 1.000άρη Firefly mild-hybrid, που πέρα από το 500 έχει τοποθετηθεί και στο Panda.

Η επιλογή να της φίρμας να βασίσει ένα θερμικό μοντέλο σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα είναι μια αν μη τι άλλο σπάνια τακτική και υποδηλώνει τη στρατηγική της FIAT για αύξηση της παραγωγής στο εργοστάσιο Mirafiori, λόγω της χαμηλής ζήτησης για το 500e και το Abarth 500e. Ταυτόχρονα, η παραγωγή του παλιού βενζινοκίνητου 500 διακόπηκε λόγω της μη συμμόρφωσης με τους νέους κανονισμούς κυβερνοασφάλειας της Ε.Ε.

FIAT 500 Hybrid prototype

Ο CEO της FIAT, Olivier François, τόνισε πως η επιστροφή του FIAT 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι απόδειξη ότι «τα οικονομικά μοντέλα βρίσκονται στον πυρήνα της αποστολής της μάρκας». Ο νέος υβριδικός κινητήρας θα επιτρέψει σε περισσότερους οδηγούς να αποκτήσουν ένα FIAT 500, σε πιο προσιτό κόστος σε σχέση με το ηλεκτρικό αδερφάκι του.

Η παραγωγή του FIAT 500 Hybrid θα ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2025, νωρίτερα απ’ ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί, και αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της μάρκας στην αγορά των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Παράλληλα, η FIAT σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω στον 500e, αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα του για να φιλοξενήσει νέες, πιο προσιτές τεχνολογίες μπαταριών μέχρι το 2026.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube