node/37853

Audi: Δεν θα υπάρξει έκδοση RS για το A1

Το RS 3 Sportback θα παραμείνει το βασικό μοντέλο με διακριτικά RS στη γκάμα της Audi Sport.

*Στις εικόνες βλέπουμε το βελτιωμένο Audi A1 "one of one" της ΑΒΤ με bodykit και 400 PS.

Η σημερινή γενιά του A1 δεν θα αποκτήσει σπορ έκδοση με τα διακριτικά RS όπως αποκάλυψε η Audi Sport στο Autocar.

Ο Julius Seebach, Managing Director της Audi Sport GmbH, δήλωσε πως ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI των 400 PS που μεταξύ άλλων βρίσκεται κάτω από το καπό της σημερινής γενιάς RS 3 Sportback, είναι η κληρονομία της Audi Sport και θα παραμείνει το βασικό μοτέρ για τη γκάμα των RS. Αυτό σημαίνει πως δεν θα υπάρξει τετρακύλινδρος κινητήρας για μοντέλο RS, κάτι που θα ήταν αναγκαία συνθήκη για την εξέλιξη ενός υποθετικού RS 1.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Βελτιωμένο Audi A1 Sportback με bodykit και 400 PS [video]

Μέχρι στιγμής, η κορυφαία έκδοση του γερμανικού σουπερμίνι είναι το A1 40 TFSI με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 200 PS (όπως και το συγγενικό Volkswagen Polo GTI). Αυτό που δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο είναι το αν η Audi ετοιμάζει μια ισχυρότερη έκδοση- διάδοχο του Audi S1 προηγούμενης γενιάς το οποίο ήταν τετρακίνητο με 231 PS.

Βέβαια για όσους θέλουν κάτι πιο γρήγορο υπάρχουν και οι βελτιωτικοί οίκοι, καθώς τα περιθώρια δύναμης του 2.0 TFSI είναι αρκετά υψηλότερα όπως έχει αποδειχθεί και από τα VW Golf GTI TCR (290 PS), VW Golf R (310 PS), Audi S3 Sportback και SEAT Leon Cupra (300 PS). Εξάλλου, ήδη η ABT Sportsline προσφέρει πακέτο βελτίωσης του A1 40 TFSI στα 240 PS ενώ στο πιο εξεζητημένο project "one of one" έχει ανεβάσει την ισχύ στους 400 PS.

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.

node/39124

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Η μεγάλη γρίλια και η κουπε σιλουέτα της BMW 4 Series αποκαλύπτονται πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé που είναι προγραμματισμένη για τις 2 Ιουνίου στις 19.00, έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο αρκετές εικόνες από το φυλλάδιο του μοντέλου.

Όπως είναι εμφανές, η νέα 4άρα ακολουθεί πιστά τις σχεδιαστικές γραμμές του περσινού πρωτοτύπου BMW Concept 4, με τις απαραίτητες επεμβάσεις για τη γραμμή παραγωγής.

Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια που καλύπτει όλο το ύψος του σμιλεμμένου προφυλακτήρα και διακόπτεται από την πινακίδα. Εκατέρωθεν βρίσκουμε δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα οι οποίες υποδηλώνουν πως η συγκεκριμένη έκδοση φορά το πακέτο M Sport. Τα επιθετικά φώτα με γραφικά LED είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του πρωτοτύπου, αγκαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο και εκφράζουν την αισθητική συγγένεια του μοντέλου με τη ναυαρχίδα 8 Series Coupé.

BMW 4 Series

 

Στο προφίλ διακρίνουμε τονισμένους ώμους, ζάντες μεγάλης διαμέτρου (πιθανότατα 20" ή 21") με πέντε διπλές ακτίνες και οροφή με έντονη κλίση προς τα πίσω όπως αρμόζει σε ένα coupé. Φυσικά έχουμε να κάνουμε με τη δίπορτη έκδοση, όμως είναι σίγουρο πως η νέα 4άρα θα διατεθεί ως Cabriolet και ως Gran Coupé.

Στην ουρά τα φώτα είναι επίσης αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του αντίστοιχου πρωτοτύπου (όπως είχαμε δει και από παλιότερη διαρροή), όμως διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα των γραφικών LED. Την εικόνα συμπληρώνουν η ενσωματωμένη αεροτομή στην κορυφή του καλύμματος του χώρου αποσκευών, οι πλευρικές εσοχές στον προφυλακτήρα και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, τριάκτινο σπορ τιμόνι, λιτό σχεδιασμό και υψηλά στάνταρ ποιότητας υλικών.

BMW

Η έκδοση που βλέπεται στις φωτογραφίες είναι η M440i xDrive που τοποθετείται κοντά στην κορυφή της γκάμας από πλευράς επιδόσεων, κάτω από την επερχόμενη Μ4. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 374 PS και 500 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Κατά τα άλλα περιμένουμε την 4 Series να υιοθετήσει την οικογένεια κινητήρων που γνωρίζουμε ήδη από την 3 Series, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σήμερα το βράδυ, μετά από την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: CarscoopsBMWorldM]