Γιατί το Citroën Jumper πωλείται με δύο μπροστινά μέρη;

Γιατί το Citroën Jumper πωλείται με δύο μπροστινά μέρη;

Κι όμως, μπορείτε να αγοράσετε το Citroën Jumper με δύο μπροστινά μέρη. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, πωλείται έτσι επίσημα.

Citroën Jumper

Το Citroën Jumper είναι ένα επαγγελματικό βαν που έχει γράψει Ιστορία, υπηρετώντας πιστά 1.000άδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τώρα, μπορείτε να το παραγγείλετε με μια διάταξη που κάποιος θα μπορούσε να αποκαλέσει χαριτολογώντας... «οχιά διμούτσουνη».

Η παραπάνω μετατροπή δεν αφορά μόνο το Citroën Jumper -Relay σε ορισμένες αγορές- αλλά υφίσταται και για άλλα βαν, όπως το Peugeot Boxer και το Renault Master

Όχι, δεν το έφτιαξε στον ελευθερό του χρόνο κάποιος ψηφιακός καλλιτέχνης, όντως μπορείτε να παραγγείλετε ένα Citroën Jumper με δύο μούρες

Citroën Jumper

Κάθε μία από τις δύο καμπίνες έρχεται με το δικό της σύστημα μετάδοσης κίνησης, πράγμα που σημαίνει ότι τεχνικά μιλώντας, το όχημα μπορεί να οδηγηθεί και προς τις δύο κατευθύνσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tροχόσπιτο Volkswagen Beetle ξεχειλίζει από χαρακτήρα

Αρκεί το άλλο μισό να παραμείνει ουδέτερο, με νεκρά στο κιβώτιο και το τιμόνι στην ευθεία. Αν και θα μπαίναμε στον πειρασμό για ανελέητα donuts. Τα σασί ενώνονται με μια προσωρινή δομή, αρκετά ισχυρή ώστε να τα συγκρατεί για όσο διάστημα χρειάζεται.

Citroën Jumper

Σε τι αποσκοπεί όμως όλο αυτό; Η απάντηση είναι απλή: Σε κατασκευαστές αυτοκινούμενων τροχόσπιτων. Αυτοί χρειάζονται μόνο το μπροστινό μέρος κάθε οχήματος για να το χρησιμοποιήσουν ως βάση για τις τροποποιήσεις τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα έκανες ποτέ τροχόσπιτο το Toyota Prius;

Αγοράζοντας «δύο σε ένα», έχουν μηδενική φύρα, αφού δεν πάει τίποτα χαμένο. Κάτι που είναι προς όφελος τόσο του αγοραστή, όσο και του πωλητή.

Citroën Jumper

Έτσι, το Citroën Jumper πωλείται με δύο πανομοιότυπους 4κύλινδρους τουρμποντίζελ κινητήρες BlueHDi 2,2 lt, ο καθένας από τους οποίους αποδίδει 140 ίππους. Η κίνηση γίνεται από τους μπροστινούς τροχούς -κάθε πλευράς- μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW M4 μετατράπηκε σε τροχόσπιτο παντός εδάφους!

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά βασικός, αφού περιλαμβάνει ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, προβολείς αλογόνου, όχι πίσω φώτα, φιμέ τζάμια, χειροκίνητο A/C κι οθόνη infotainment πέντε ιντσών. Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να σας πτοεί. Οι κατασκευαστές αυτοκινούμενων θα το κάνουν αγνώριστο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube