Alfa Romeo: Γιατί καθυστερεί τις νέες Giulia και Stelvio;

Alfa Romeo: Γιατί καθυστερεί τις νέες Giulia και Stelvio;

Έως το 2027 θα βρίσκονται μαζί μας οι σημερινές Alfa Romeo Giulia και Stelvio.

Alfa Romeo

Ο Stellantis βρίσκεται σε αναβρασμό. Νωρίτερα κυκλοφόρησε η φήμη ότι ο Όμιλος θα πουλά μοντέλα της κινεζικής Leapmotor με σήματα Opel. Και τώρα μαθαίνουμε ότι η Alfa Romeo θα καθυστερήσει την κυκλοφορία των νέων Giulia και Stelvio.

Η ιταλική φίρμα επέλεξε τελικά να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των υφιστάμενων μοντέλων. Θα διατηρήσει τις σημερινές Giulia και Stelvio στην παραγωγή μέχρι τα τέλη του 2027, στο εργοστάσιο του Cassino, στην Ιταλία, καθώς αναγκάζεται να καθυστερήσει το ντεμπούτο των διαδόχων τους.

Αυτή η επέκταση επιβεβαιώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alfa Romeo, Santo Ficili, κατά την πρόσφατη παρουσίαση της ανανεωμένης Tonale, όπου παραδέχθηκε πως τα νέα μοντέλα απαιτούν περισσότερο χρόνο εξέλιξης.

Οι επόμενης γενιάς Giulia και Stelvio σχεδιάστηκαν αρχικά ως 100% ηλεκτρικές, αλλά ο Stellantis αργότερα επέλεξε να προσθέσει και υβριδικές επιλογές, γεγονός που παρέτεινε το χρονοδιάγραμμα εξέλιξης

Alfa Romeo

Νωρίτερα φέτος, ο Ficili είχε δηλώσει ότι η νέα Stelvio θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο της το 2025, με τις πωλήσεις να αρχίζουν το 2026 και τη νέα Giulia να ακολουθεί λίγο μετά.

Η Giulia παρουσιάστηκε το 2015 και η Stelvio το 2016 -αμφότερες βασίζονται στην πλατφόρμα Giorgio. Παρά τα ενδιάμεσα φρεσκαρίσματα, τα δύο μοντέλα θα έχουν συμπληρώσει πάνω από δέκα χρόνια παρουσίας μέχρι το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα σου άρεσε αν είναι έτσι η νέα Alfa Romeo Stelvio;

Ποια είναι η αντίστοιχη πορεία στην ανταγωνιστική BMW 3 Series; Η Giulia ξεκίνησε έχοντας απέναντί της την F30, συνέχισε με την G20 και πιθανότατα θα προλάβει και τη νέα 3άρα που θα βασίζεται στη Neue Klasse.

Σε κάθε περίπτωση, οι πωλήσεις των Giulia και Stelvio έχουν επιβραδυνθεί σημαντικά, συμβάλλοντας κατά μικρό ποσοστό στις συνολικές ταξινομήσεις της μάρκας. Η Junior κατέχει πλέον την κορυφή των πωλήσεων, με την Tonale να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Alfa Romeo

Για να φτάσουν έως το 2027, τα δύο μοντέλα θα πρέπει να μεταφέρουν την μπροστινή πινακίδα στο κέντρο του προφυλακτήρα

Το επιβάλλει ο γενικός κανονισμός ασφάλειας II (GSR 2) της Ε.Ε., ο οποίος τίθεται σε ισχύ για όλα τα νέα μοντέλα από τον Ιούλιο του 2026.

Η Alfa Romeo θα καταφέρει να εξαιρεθεί ή θα αναγκαστεί να προβεί σε έναν -ενδεχομένως- δαπανηρό επανασχεδιασμό του προφυλακτήρα; Για μοντέλα που πουλούν λίγο και θα αντικατασταθούν σύντομα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σοκ, η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι μπερλίνα αλλά crossover

Εν τω μεταξύ, μια επιπλέον επιπλοκή αφορά τους μη υβριδικούς θερμικούς κινητήρες και ντίζελ, οι οποίοι αντιμετωπίζουν πλέον αυστηρότερους ευρωπαϊκούς κανόνες εκπομπών. Κάτι που ίσως επιβαρύνει την εταιρεία με πρόστιμα ρύπων.

Μήπως τελικά οι Ιταλοί αναγκαστούν να σταματήσουν την πώληση του ντουέτου νωρίτερα από το 2027, τουλάχιστον στην Ευρώπη;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube