Θα σου άρεσε αν είναι έτσι η νέα Alfa Romeo Stelvio;

Θα σου άρεσε αν είναι έτσι η νέα Alfa Romeo Stelvio;

Η νέα Alfa Romeo Stelvio θα είναι δυναμίτης στον δρόμο. Αλλά για τη σχεδίασή της, προσώρας μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες.

Alfa Romeo Stelvio

Η σημερινή Alfa Romeo Stelvio, όπως και η Giulia, αποτελούν μοντέλα που σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν την εμπορική τους πορεία πριν τη δημιουργία του Ομίλου Stellantis. Έκτοτε, η ιταλική φίρμα έχει περάσει σε μια νέα εποχή, όπου καλείται να αναδειχθεί εκ νέου κερδοφόρα και ανθηρή.

Έτσι, η δεύτερη γενιά της Stelvio αναμένεται να βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Large του ομίλου και να ενσωματώνει τη φρέσκια σχεδιαστική ταυτότητα των Ιταλών. Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής οραματίστηκε πώς θα μπορούσε να δείχνει το νέο SUV που θα φέρει τον τιμημένο θυρεό. 

Όπως συμβαίνει πλέον με τα περισσότερα ιταλικά μοντέλα, η χαρακτηριστική μάσκα έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του προφυλακτήρα

Alfa Romeo Stelvio

Το μπροστινό μέρος δεν πρέπει να τον δυσκόλεψε ιδιαίτερα. Eμπνεύστηκε από τη νέα σχεδίαση της φίρμας, όπως ήδη εκφράζεται με την Junior, αλλά και από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης. Το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο -και πολύ όμορφο.

Εκεί όπου μάλλον αυτοσχεδίασε είναι στο πίσω μέρος. Έχοντας λιγότερες πληροφορίες και με τη Junior να ενσωματώνει μια μαύρη φάσα που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα, ο ψηφιακός δημιουργός επέλεξε μια ιδιαίτερη κοψιά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα τρελάνει κόσμο αν είναι έτσι το Mazda MX-5 5ης γενιάς [video]

Θυμίζει περισσότερο Kia Sportage και μοιάζει κάπως παράταιρη για Alfa Romeo. Προφανώς θα πρέπει να κάνουμε υπομονή έως την επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου.

Alfa Romeo Stelvio

Έτσι κι αλλιώς, τα πάντα είναι ρευστά σχετικά με τη νέα Stelvio. Σε εναρμόνιση με τη μπερλίνα Giulia, αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Ωστόσο, στο πλαίσιο του σκεπτικισμού πολλών παραδοσιακών κατασκευαστών, αποφασίστηκε τελικά να διατεθούν και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το πιθανότερο είναι ότι οι ισχυρότερες εκδόσεις θα είναι BEV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η επόμενη Maserati Quattroporte θα μπαίνει στην πρίζα

Η ηλεκτρική Stelvio Quadrifoglio έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα αποδίδει τουλάχιστον 1.000 ίππους. Όχι πως οι ταχύτερες επιδόσεις αποτελούν εχέγγυο για εμπορική επιτυχία.

Αρκεί να θυμηθούμε την περίπτωση της MC20 Folgore. Το πρώτο ηλεκτρικό supercar της Maserati υποσχόταν καλύτερες επιδόσεις από τη θερμική εκδοχή, με μηδενικούς ρύπους και πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Όμως το κοινό προτίμησε την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οδηγώντας την Τρίαινα στην κατάργηση της BEV εκδοχής.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube