Volkswagen, καταβαράθρωση των παραγγελιών EV

Volkswagen, καταβαράθρωση των παραγγελιών EV

Στην Ευρώπη, οι παραγγελίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώθηκαν στο μισό στη Volkswagen. Με το Wolfsburg να αγωνίζεται να πείσει τους πελάτες με τα αυτοκίνητά της με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Volkswagen

Ύστερα από χρόνια πολύ σημαντικών οικονομικών επενδύσεων, η Volkswagen συνεχίζει να λανσάρει τα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα.

Το κόμπακτ ID.3 είναι ένα από τα ηλεκτρικά μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά και το αντίστοιχό του SUV, το ID.4 έχει καθιερωθεί ως ένα από τα οικογενειακά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, πολύ πίσω από το ακατάλυτης εμπορικότητας Tesla Model Y.

Το μικρό ηλεκτρικό πόλης Volkswagen ID.2 των €25.000€ αναμένεται με ανυπομονησία για να βελτιώσει τα στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Wolfsburg

Προς το παρόν, το επίπεδο πωλήσεων που έχει επιτευχθεί από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Volkswagen παραμένει κάτω από τις αρχικές προβλέψεις, όπως επισημάναμε προ ολίγων ημερών. Τόσο πολύ, που κατέστη απαραίτητο να προσαρμοστεί ο ρυθμός παραγωγής στο εργοστάσιο του Zwickau που κατασκευάζει αυτά τα μοντέλα.

Volkswagen

Και εδώ βρίσκεται το άλλο κακό νέο για τη φίρμα του Wolfsburg. Ενώ καλωσορίζει τα σχεδόν 532.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν παγκοσμίως τα τρία πρώτα 3μηνα του 2023 (έναντι 366.000 μονάδων που παραδόθηκαν πέρυσι την ίδια περίοδο), είδε τις παραγγελίες της να πέφτουν κυριολεκτικά στο ναδίρ στη Γηραιά Ήπειρο τις τελευταίες εβδομάδες. 

Από το επίπεδο των 300.000 στην αρχή του έτους, το βιβλίο παραγγελιών έχει τώρα 150.000 αυτοκίνητα προς παραγωγή, νούμερο που αντιπροσωπεύει πτώση 50%! Οι παραγγελίες σημείωσαν μεγάλη πτώση στις αγορές της Γαλλίας και της Ιταλίας αλλά κυρίως στη Γερμανία όπου η πτώση είναι 60%.

Volkswagen

Οι επικεφαλής της Volkswagen επισημαίνουν την επιβράδυνση της αγοράς, τον νέο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές και την αύξηση των επιτοκίων για να εξηγήσουν αυτή τη θεαματική πτώση των παραγγελιών. Πιστεύουν ότι η πρόσφατη άφιξη του ανασχεδιασμένου ID.3 και ειδικά των βελτιωμένων ID.4 και ID.5 (επιπλέον του ID.7) θα επιτρέψει στη γερμανική φίρμα να επιτύχει τον στόχο της μεταξύ 8% και 10% του μεριδίου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στο συνολικό μείγμα νέων αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2023.

Είναι δύσκολο να πούμε εάν αυτά τα απογοητευτικά αποτελέσματα μπορούν να εξηγηθούν από την επιβράδυνση της γενικής αγοράς ή πιο συγκεκριμένα σε προϊόντα που δεν είναι επαρκώς ελκυστικά για τους πελάτες σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πλαίσιο. 

Volkswagen

Ένα πράγμα είναι σαφές: Το μικρό ηλεκτρικό πόλης ID.2 των €25.000 αναμένεται με ανυπομονησία για να βελτιώσει τα στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen. Δυστυχώς όμως, θα μπει στον εμπορικό στίβο μόλις το 2025.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube