Tesla Model S έχει διανύσει 1,9 εκατομμύρια km

Tesla Model S έχει διανύσει 1,9 εκατομμύρια km

Όταν ακούμε για αυτοκίνητα με km που υπερβαίνουν το εκατομμύριο, το μυαλό μας πηγαίνει σε μοντέλα με κινητήρες ντίζελ. Ένα Tesla Model S όμως, έρχεται να σπάσει τους κανόνες. Αλήθεια όμως, πόσα μοτέρ και μπαταρίες χρειάστηκε να αλλάξει;

Tesla Model S

Μπορεί το πρόσφατο λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου Cybertruck να φέρνει την Tesla και πάλι στο προσκήνιο, ωστόσο τα πραγματικά εντυπωσιακά νέα έρχονται από την Γερμανία, όπου ένα Tesla Model S έχει διανύσει 1,9 εκατομμύρια km. Και συνεχίζει!

Το αειθαλές Model S, ανήκει στον Hansjörg von Gemmingen – Hornberg, ο οποίος είναι γνωστός για τις πολλές χιλιάδες χιλιομέτρων που καλύπτει με αυτοκίνητα της αμερικανικής φίρμας. Τα κατορθώματά του δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από την διοίκηση της Tesla, με τον ίδιο τον Elon Musk να τον βραβεύει το 2019, όταν ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου αριθμούσε ένα εκατομμύριο km.

To υποφαινόμενο Tesla Model S, στην πορεία του προς τα 1,9 εκατομμύρια km, έχει αλλάξει 13 μοτέρ και τέσσερις μπαταρίες

Tesla Model S

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγός ταξί από την Αλβανία έγινε ντοκιμαντέρ [video]

Τέσσερα χρόνια αργότερα, οι διαδρομές συνεχίστηκαν, με το αυτοκίνητο να κοντεύει τα δύο εκατομμύρια km. Κάτι που μεταφράζεται σε πάνω από 200.000 km ετησίως. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λειτουργεί σαν ταξί, το οποίο μάλιστα ταξιδεύει σε όλον το κόσμο, δικαιολογώντας εν πολλοίς τον υπέρογκο αριθμό km που έχει διανύσει.

Βέβαια, για να φτάσει σε αυτό το σημείο, Hornberg μάλλον έχει χαλάσει μία μικρή περιουσία. Κι αυτό γιατί στη διάρκεια των ετών έχει αλλάξει τέσσερα μοτέρ και 13 μπαταρίες. Αν συνυπολογίσουμε το κόστος αλλαγής της μπαταρίας σε ένα Tesla, αντιλαμβανόμαστε ότι τα ποσά που έχει δαπανήσει δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα.

Η πρώτη φορά που άλλαξε μπαταρία ήταν στα πέριξ των 290.000 km, με την αντικατάσταση να γίνεται δωρεάν, στο πλαίσιο της εγγύησης. Έκτοτε, διανύει περίπου 630.000 km με την ίδια συστοιχία.

Tesla Model S

Πάντως, οφείλουμε να βγάλουμε το καπέλο στον οδηγό, καθώς ο τρόπος που οδηγεί δρα ευεργετικά στην μακροζωία του αυτοκινήτου του. Σε καθημερινή χρήση δεν οδηγεί με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 100-110 km/h, ενώ δεν αφήνει το Model S του να αδειάσει, φορτίζοντας την μπαταρία από το 20% μέχρι το 80%.

Και κάπως έτσι, βλέπει το αυτοκίνητο-εργαλείο της δουλειάς του να πλησιάζει τα δύο εκατομμύρια km, με πρόθεση να συνεχίσει για πολλά ακόμα. Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τον Hornberg να μιλά για το σπάνιο αυτό κατόρθωμα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube