Porsche: «Όχι» σε ηλεκτρική 911, «ναι» σε 718 Boxster ή Cayman

Porsche: «Όχι» σε ηλεκτρική 911, «ναι» σε 718 Boxster ή Cayman

H ηλεκτρική επίθεση του Zuffenhausen δεν θα περιλαμβάνει στο πρόγραμμα των EV μια αμιγώς ηλεκτρική 911, αλλά σαφώς μια τέτοια 718 Boxster ή Cayman.

Η Porsche αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 25% των πωλήσεων μέχρι το 2025, αλλά δεν θα υπάρξει έκδοση με μπαταρίες για το πιο εμβληματικό σπορ μοντέλο της, την 911.

Η 911 θα αποκτήσει μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση υψηλής απόδοσης, αλλά ποτέ δεν θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Oliver Blume, στους δημοσιογράφους στο συνέδριο των ετήσιων αποτελεσμάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας νωρίτερα αυτό το μήνα.

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση δεν θα είναι διαθέσιμη με την τελευταία γενιά 911, με κωδικό 992, παρόλο που αυτή εξελίχτηκε για να δημιουργήσει χώρο για μπαταρία υψηλής τάσης, δήλωσε ο Blume.

«Περιμένουμε την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών, οπότε δεν θα πρέπει να περιμένετε μια έκδοση plug-in τα επόμενα χρόνια. Αυτή τη στιγμή προγραμματίζεται με την ανανέωση της 992», ανέφερε.

Ο Blume δήλωσε ότι η Porsche σκέφτεται να κατασκευάσει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στα βασικά μοντέλα της γκάμας της εταιρείας, στις 718 Boxster ή Cayman, αλλά δεν υπάρχει βιάση για να δράσουμε ακόμα. «Ξεκινήσαμε τις 718 Boxster και Cayman το 2016», είπε. «Δεν είμαστε ακόμα στο σημείο όπου πρέπει να αποφασίσουμε πώς θα προχωρήσουν τα πράγματα».

Να θυμίσουμε ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, η μπερλίνα Mission E, θα λανσαριστεί τον επόμενο χρόνο. Η αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε και μια νέα λεπτομέρεια σχετικά με την απόδοση του αυτοκινήτου, λέγοντας ότι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V, αρχικά εξελιγμένη για το αγωνιστικό του Le Mans, 919 Hybrid, θα δώσει στους οδηγούς εμβέλεια 100 km μετά με μόλις τέσσερα λεπτά επαναφόρτισης της μπαταρίας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube