
Η Audi στοχεύει σε δύο εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις
Η Audi ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον εμπορικό της πήχη θέτοντας ως νέο στόχο τις δύο εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως σε όλο τον κόσμο.


Μέχρι σήμερα, η Audi βρίσκεται στην τρίτη θέση των πωλήσεων ανάμεσα στους premium κατασκευαστές. Εχθρός του καλού όμως είναι το καλύτερο και το Ingolstadt φαίνεται πως στοχεύει όλο και ψηλότερα.
Το 2024 η Audi πούλησε 1.671.218 αυτοκίνητα παγκοσμίως, σημειώνοντας πτώση 11,8% σε σχέση με το 2023, όταν και πέτυχε το απόλυτο ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της με 1.895.240 ταξινομήσεις.
Η κινεζική αγορά, που αποτελεί κρίσιμο πεδίο για την εταιρεία, έχει στραφεί δυναμικά σε τοπικά brand, επηρεάζοντας τις εμπορικές επιδόσεις της Audi. Η γερμανική φίρμα όμως όχι μόνο δεν φαίνεται να πτοείται αλλά σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές του εξωτερικού φιλοδοξεί να σπάσει το φράγμα των δύο εκατομμύρια πωλήσεων.
Μοντέλα όπως τα Audi A5, A6, Q5 και Q3 αναμένεται να διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στην εμπορική στρατηγική της γερμανικής φίρμας
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Πώς και γιατί κυριάρχησε στο Μόναχο;
Στο πλαίσιο αυτό η Audi παρουσίασε τα ολοκαίνουρια A5, A6, Q5 και πρόσφατα το Q3 με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μοντέλα που έρχονται να ενισχύσουν τη γκάμα της μαζί με τα συνεχώς αυξανόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ιδίως τα SUV ανήκουν σε ιδιαίτερα δημοφιλείς κατηγορίες στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, και εκτιμάται ότι θα συμβάλουν σημαντικά στην επίτευξη των νέων στόχων.
Παράλληλα, η εταιρεία εργάζεται στη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, η οποία παρουσιάστηκε μέσω του Concept C που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι του Μονάχου. Η σχεδιαστική ανανέωση κρίνεται ζωτικής σημασίας, καθώς η Audi έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι μια ισχυρή οπτική ταυτότητα μπορεί να εκτοξεύσει την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις της.
Η Audi ξεπέρασε για πρώτη φορά το ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως το 2008, γεγονός που την καθιστά συγκριτικά «νεότερη» δύναμη απέναντι στους ανταγωνιστές της. Σήμερα, με στρατηγικές κινήσεις και μια πιο ολοκληρωμένη γκάμα, η εταιρεία στοχεύει όχι μόνο να διατηρήσει τη θέση της, αλλά και να φτάσει – ή και να ξεπεράσει – το φράγμα των δύο εκατομμυρίων πωλήσεων σε ετήσια βάση.
Το αν θα τα καταφέρει, μένει να αποδειχθεί. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως η Audi έχει μια ξεκάθαρη φιλοδοξία: Να αναρριχηθεί ακόμα πιο ψηλά στη σκάλα των premium αυτοκινητοβιομηχανιών.