Πόσο κοστίζει το ανανεωμένο Audi A6 e-hybrid στην Ελλάδα;

Πόσο κοστίζει το ανανεωμένο Audi A6 e-hybrid στην Ελλάδα;

To Ingolstadt επεκτείνει την γκάμα του ανανεωμένου Audi A6 e-hybrid με δύο μοντέλα με τεχνολογία plug-in hybrid που συνδυάζουν μέγιστη ενεργειακή απόδοση και άνεση με ισχυρές επιδόσεις.

Audi A6 Sedan e-hybrid

Το ανανεωμένο Audi A6 e-hybrid προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και ενεργειακή απόδοση συνδυάζοντας τα καλύτερα της ηλεκτρικής οδήγησης με τα πλεονεκτήματα ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τo νέο Audi A6 Sedan e-hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με 299 PS (450 Nm) και 367 PS (500 Nm). Η νέα γενιά μπαταριών υψηλής τάσης στην επαναφορτιζόμενα υβριδική έκδοση έχει περίπου 45% μεγαλύτερη χωρητικότητα από τον προκάτοχό της. Ως αποτέλεσμα, η μεικτή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 25,9 kWh (καθαρή στις 20,7 kWh).

Αυτό σημαίνει πως η μπερλίνα της φίρμας μπορεί να διανύσει 105 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης AC είναι πλέον 11 kW. Ενώ, για μια φόρτιση της μπαταρίας από το 0% στο 100% χρειάζονται 2,5 ώρες.

Τα πρώτα Audi A6 e-hybrid αναμένονται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, ξεκινώντας από €79.980

Audi A6 e-hybrid

Το σύστημα υβριδικής διαχείρισης των νέων PHEV της φίρμας επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Η ηλεκτρική κίνηση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 146 PS. Να αναφέρουμε επίσης πως ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο περίβλημα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων S tronic επτά σχέσεων.

Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, η Audi έχει αυξήσει σημαντικά την απόδοση πέδησης με ανάκτηση ενέργειας στο νέο A6 e-hybrid. Η ανάκτηση σε κατάσταση overrun ελέγχεται μέσω μιας καθορισμένης επιβράδυνσης ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας.

Επιπλέον, η αυτόματη ανάκτηση μπορεί να ρυθμιστεί στο MMI στα προγράμματα λειτουργίας οδήγησης D και M. Το αυτοκίνητο μεταβάλλει την ανάκτηση ενέργειας αυτόνομα. Οι παράμετροι για αυτό είναι δεδομένα διαδρομής αποθηκευμένα στο σύστημα πλοήγησης.

Audi A6 e-hybrid

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η κυκλοφορία μπροστά από το αυτοκίνητο. Το νέο A6 e-hybrid μπορεί επίσης να ανακτήσει ενέργεια αυτόματα χωρίς ενεργή καθοδήγηση διαδρομής.

Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών Ε3 που χρησιμοποιείται στην Premium Platform Combustion (PPC), ο βαθμός ανάκτησης ενέργειας στη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης (EV mode) μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διαφορετικά επίπεδα χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι, όπως και στα 100% ηλεκτρικά μοντέλα.

Η ηλεκτρική πέδηση και κατ' επέκταση το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας επιλέγονται χρησιμοποιώντας το αριστερό paddle (μείον). Μπορεί να απενεργοποιηθεί ξανά χρησιμοποιώντας το δεξί paddle (συν). Έτσι, τα paddles μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ρυθμίσουν ένα υψηλότερο επίπεδο επιβράδυνσης, για παράδειγμα πριν από μια στροφή.

Audi A6 e-hybrid

Στο επίπεδο μηδέν, το Α6 e-hybrid κινείται χωρίς πρόσθετη ροπή οπισθέλκουσας όταν το πόδι σηκώνεται από το πεντάλ του γκαζιού. Κατ’επέκταση η ενέργεια ανακτάται μόνο όταν πατηθεί το πεντάλ του φρένου.

Υπάρχουν δύο επιλογές λειτουργίας στο νέο μοντέλο A6 e-hybrid: «EV» και «hybrid.» Στη λειτουργία EV, οι δυο διαθέσιμες PHEV εκδόσεις λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ενεργοποιημένος μόνο στην σκόπιμη άρση της επιλογής του EV από τον διακόπτη κάτω από την πανοραμική οθόνη ή μέσω του MMI, στο πρόγραμμα οδήγησης S, ή κατά την εκκίνηση της καθοδήγησης με ενεργοποιημένη την υβριδική υποβοήθηση.

Το θερμικό μοτέρ εμπλέκεται επίσης κατά το kickdown και η λειτουργία EV απενεργοποιείται μέχρι να ολοκληρωθεί το kickdown. Σε διαφορετική περίπτωση η μπαταρία υψηλής τάσης χρησιμοποιείται σε λειτουργία EV μέχρι να αποφορτιστεί πλήρως.

Σε λειτουργία EV, είναι δυνατές ταχύτητες έως και 140 km/h. Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα μπορούν να ξεκινήσουν είτε σε λειτουργία EV είτε σε υβριδική λειτουργία. Η λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε τελευταία είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία για την επόμενη εκκίνηση του αυτοκινήτου.

Audi A6 sedan e-hybrid

Τα μοντέλα A6 e-hybrid quattro προσφέρουν μια σπορ και άνετη οδηγική εμπειρία χάρη στο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη σε συνδυασμό με το σύστημα quattro ultra. Σε αυτό συμβάλλει επίσης το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο διατίθεται στάνταρ σε  όλους τους κινητήρες A6 Sedan e-hybrid.

Επιτρέπει δυναμικό χειρισμό και υψηλό επίπεδο άνεσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και πέντε μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε ταχύτητες έως και περίπου 60 km/h.

Αυτό μειώνει τον κύκλο στροφής, καθιστώντας το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο στην κυκλοφορία της πόλης και στις κλειστές στροφές. Σε μεσαίες και υψηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση, επιτρέποντας σταθερό και ακόμη πιο ακριβή χειρισμό.

Audi A6 e-hybrid

Η πιο ισχυρή έκδοση με τους 367 PS διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό τη σχεδίαση S line, προσθέτοντας έναν εκλεπτυσμένα σπορ χαρακτήρα. Η μάσκα Singleframe σε μαύρο χρώμα έχει μεγαλύτερη σχεδίαση και οι μπροστινές εισαγωγές αέρα, χωρισμένες σε δύο μέρη, δίνουν μια πιο νεανική εικόνα στο σύνολο.

Η δυναμική εμφάνιση συμπληρώνεται από την σπορ ανάρτηση με πιο σφιχτές ρυθμίσεις ελατήριων/αμορτισέρ, η οποία χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με την στάνταρ ανάρτηση. Περιλαμβάνονται επίσης ζάντες 19 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα παρέχουν αυξημένη πλευρική στήριξη.

Επιπλέον, και οι δύο διαθέσιμοι κινητήρες του νέου A6 Sedan e-hybrid είναι εξοπλισμένοι με αυτόματο κλιματισμό τεσσάρων ζωνών αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας του αέρα και της κατανομής της ξεχωριστά για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες.

Audi A6 e-hybrid

Η βελτιωμένη αεροδυναμική και η συνολική ακουστική του Audi A6 e-hybrid επίσης συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην άνεση. H ηχομόνωση έχει βελτιωθεί έως και 30% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα πιο στεγανά παράθυρα και οι βελτιστοποιημένες τσιμούχες στις πόρτες εξασφαλίζουν πιο ευχάριστη ακουστική, βελτιώνοντας έτσι την ευεξία στο εσωτερικό.

Όπως και το νέο A6 Sedan, έτσι και το νέο Α6 Sedan e-hybrid θα κατασκευάζεται στο Neckarsulm της Γερμανίας και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στις αρχές Σεπτεμβρίου, ξεκινώντας από €79.980 για την έκδοση με τους 299 ίππους. Όσον αφορά την κορυφαία διαμόρφωση, με τους 367 PS, απαιτεί €87.980.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube